Hakutulokset

  1. Ä

    Cathay Pacific

    Onko kokemuksia kyseisestä lentoyhtiöstä?
  2. Ä

    TURKU !!

    Uusia tuttavuuksia kaipailee 30v kahden lapsen äiti Turusta, sekä itselle että lapsille!
  3. Ä

    Päivähoitoon sopeutuminen

    Hei! Kerroin viime vuoden lopulla oman lapseni kurjasta kohtalosta perhepäivähoitajalla.Silloin monet halusivat, että ilmoitan myöhemmin miten asiat sujuvat uudessa paikassa. Emme uskaltaneet laittaa lastamme enää pp-hoitajalle, vaan päädyimme ryhmikseen.Alku oli vaikeaa täälläkin, mutta noin...
  4. Ä

    päikkärit n. 1v

    Oisin kysellyt, että miten teidän 1v lapset nukkuu päikkäreitä? Meillä mennään edelleen kaksilla päikkäreillä ja tytöllä ikää ens kuussa 1v. Aamusta 10 maissa on pakko laittaa jo ekoille päikyille kun on niin väsynyt. Nukkuu n. 2-3 tuntia ja sitten vielä iltapäivällä toisille unille 16 aikoihin...
  5. Ä

    yökuivaksi

    heip!mulla on 2.5v tyttö ja vaipat on poissa jo ollut pariviikkoo kokonaan.aina päivät on mennyt hyvin mut melein joka yö pisu tulee 1-2aikaa sänkyyn vaikka pissitty ollaan enne nukkumaan menoa ja vältetty enään iltaisin antamasta paljoa juotavaa.niin onko tää joku alku vaihe joka menee ohi vai...
  6. Ä

    onko kenelläkään?

    Kyselisin et onko muilla ranteen kipeytyny vauvan kantamisesta? Mulla on poika nyt 5 kk ja 2 kk on ranteen ollu enemmän tai vähemmän kipeet. Totesivat lääkärissä että jännetupen tulehdus kummassakin ranteessa :'( ja lepohan siihen vaan auttaa mutta pakkohan sitä on lasta nostella ja kantaa...
  7. Ä

    Dysfasialasten äidit

    Löytyiskö dysfasialasten äitejä, meidän pojalla on juuri todettu dysfasia ja olisi kiva vaihtaa ajatuksia? mirosa77@hotmail.com
  8. Ä

    äitikavereita hakusessa

    Kahden lapsen äiti etsii uusia tuttavuuksia.Minulla pojat 2v9kk ja 4kk. Kirjoitella saa osoitteeseen: eija.kaarakainen@pp.inet.fi
  9. Ä

    Puhumaton

    Poikani on 2 v ja 9 kk, eikä puhu kuin muutaman sanan. Pari kertaa olemme käyneet puheterapeutilla, mutta mitään selvää ei minulle ole sanottu. Kesällä tai syksyllä pääsemme tutkimuksiin lasten neurologille ja korvaklinikalle kuulon tutkimukseen. En ole ollut kovin huolissani kun tuttavat ovat...
  10. Ä

    Mikä ihme?

    Löysin tuosta leukaluun alta (sivulta) sellaisen herneen tuntuisen patin? Kipeäkään en ole, ja juuri muista syistä käynyt lääkärissä. Nyt harmittaa, kun en silloin huomannut kysyä, mikä voisi olla??
  11. Ä

    puremisongelma

    2-vuotias poikani puree isoveljeään aina kun "joku vastustaa" eli jos isoveli esim. leikkii jollain lelulla minkä pikkuveli haluaa ja hän ei saa sitä niin heti iskee hampaat kiinni ja puree pahimmillaan kauhean mustelman. Puremista tapahtuu myös tianteissa joissa isoveli ei siirry "pois tieltä"...
  12. Ä

    Kavereita kaivataan Järvenpäästä

    Huhuu! Mahtaako järvenpäästä löytyä mukavan rempseitä äitejä reilu 8 kk tytön seuraksi esim. lenkille, kaffelle tms. Olemme muualta muuttaneet eteläiseen Järvenpäähän, enkä koti-äitinä ole vielä saanut kavereita.
  13. Ä

    Hirvenlihan säilyvyys pakastimessa???

    Kysäisenpä et tietääkö joku et kauanko hirvenliha säilyy pakastimessa? Mulle kun on jääny tuonne pakkaseen sellanen hyvä paistipala. Se on 2002 vuonna pyydetystä hirvestä. Vieläköhän siitä uskaltaisi tehdä ruokaa?? Kiitos vastauksista jo etukäteen!!
  14. Ä

    äitejä anjalankoskelta

    Olisi mukava saada seuraa täältä anjalankosken alueelta, kun ollaan vasta puolisenvuotta täällä asuttu ja ei tunneta oikein ketään. Minulla on siis 4-vuotias tyttö ja mies joka käy töissä ja me ollaan tytön kanssa päivät pitkät sitten keskenään kotona.. Eli siis haen kahvittelu, leikki ja vaikka...

Yhteistyössä