Kavereita kaivataan Järvenpäästä

Huhuu! Mahtaako järvenpäästä löytyä mukavan rempseitä äitejä reilu 8 kk tytön seuraksi esim. lenkille, kaffelle tms. Olemme muualta muuttaneet eteläiseen Järvenpäähän, enkä koti-äitinä ole vielä saanut kavereita.
 
capu
helou!!
täällä toinen äiti77 ja poitsu 5kk.
Oon täällä rampana, multa leikattii eilen kintut, enkä ainakaa tällä viikolla paljo lenkkeile...

Yleensä nähdään joka viikko, mut tällä viikolla ollu hiljasta??

Ehkä ens viikolla???
Huhuu, mis kaikki on? :eek:
 
Moikka!

Meillä on vieläkin netti pois mutta toivottavasti saadaan ens viikon alussa. Nyt taas täällä ukon vanhempien luona kirjoittelen.

Minä 22v ja poika kohta 8kk. Jampassa asustellaan.

Niin... tällä viikolla ei vissiin oo mitään tapaamista?
 
maripauliina
Päiviä, meiltäpäin ollut hiljaista, hyvä kun arki saadaan elettyä näiden kahden lapsen kanssa.. :$ tulen mukaan treffeille kun on mahdollista, sitten kesällä mieluusti puistoilua ja mieluusti täältä mankalan/isokydön/laurilan luota ;)
 
-pippuri-
juu hiljaasta on ollut meiltäkin päin kun ollaan ristiäisiä suunnitelleet ja sunnuntaina sitten likka nimen saa =)
vois ens viikolla sopia tapaaminen ulkoilun merkeissä jos ilmat sallii??
tais tuo taka talvi vaan iskeä joten ei olla niin paljoo ulkoitu mutta toivottavasti tuo sää lämpenee kun isännälläkin on KESÄloma ens kuussa
joten saa nähä kuljetaanko me kesäloma toppavaatteissa :kieh:
 
Jenkka
Moro moro kaikille! Juuh,onpas ollu hiljaista :/ Puistoilu kuulostais kyl kivalta!! Tullaan kyllä kunhan päivästä sovitaan :) Ja iltapäivätkin passaa meille,jos joskus vaik neljän aikoihin joku haluais ulos lähteä? Päivätkin pitenee niin ei tee mieli sisällä kykkiä.. Mä siis vm79 ja tenavat 3 -ja 4v.
 
punaja
Tässä tätä vanhempaa kaartia..yli kolmekymppinen :kieh: Lapset 2,5 ja puoli vuotias.
Puistoillaan vaan kun joku keksii että missä ja milloin puhumattakaan ajasta. Mä olen niin kiinni nyt koirahommeleista että katoan muutamaksi päiväksi. Tervetuloa vaan seuraamaan agilitykisoja viikonlopuna Haarajoen koulun kentälle. Siellä ollaa la ja su koko päivän..siis koko päivän ( puol 9-kasi illalla) :saint: :D
 

Yhteistyössä