Hakutulokset

  1. S

    Joulukuun Toivevauvat *HUHTIKUU*

    On kyllä ollut elämäni masentavin vaihe nämä pahoinvointiviikot tässä alkuraskaudessa. En jaksa oikeastaan mitään. Vain ihan pakolliset menot olen jaksanut käydä. Menot kodin ulkopuolelle vaativat loputtoman suunnittelun, mm. ruokailujen (eväiden) suhteen. Oksentaminen julkisilla paikoilla...
  2. S

    Joulukuun Toivevauvat *HUHTIKUU*

    Voi hyvänen aika tätä pahoinvointia. Lähdin päiväunien jälkeen käymään kaupungilla (ja idioottina en syönyt siinä välissä). Äkkiä tulikin paha olo ja vähän vaivihkaa yökittyäni oli pakko lähteä kotiin. Olo vain yltyi. Selvisin kotiin asti, mutta samantien kotioven suljettuani oksensin eteisen...
  3. S

    Joulukuun Toivevauvat *HUHTIKUU*

    Mulla jostain syystä toi muille kertominen jännittää ihan hulluna. Varsinkin vanhemmille kertominen pelottaa. Pelkään reaktiota, sitä että heidän mielestään vauva tässä vaiheessa (nuorena ja kesken opiskelujen) on täyttä typeryyttä. Eräs ystävä tietää kun tiesi yrityksestäkin ja osasi ilmeestä...
  4. S

    Joulukuun Toivevauvat *HUHTIKUU*

    Heippa, miekin voisin liittyä mukaan. Toisella yrityskerralla tärppäs ja LA ois 10.12. Oon 21-vuotias. Ja tällä hetkellä aivan järkyttävän pahoinvoinnin uhri. Yääh. Voin myöhemmin kirjoittaa tuntemuksista lisää, nyt ei huvita lietsoa sitä entisestään :ashamed: En ole vielä soittanut...

Yhteistyössä