Hakutulokset

  1. L

    Miksi kaikilla muilla töissä kiire?

    Mikäköhän minussa on vikana? Kaikille muilla kollegoilla tuntuu olevan jatkuva kiire, tai niin he ainakin koko ajan jaksavat mainostaa. Itselläni on töissä on runsaasti "luppoaikaa" ja kärsin tilanteesta. Haluaisin että päivät täyttyisivät pienellä kiireellä. Onko kellään ollut vastaavaa...
  2. L

    nightwishin uusi laulaja

    Kuulostaa minun mielestä sellaiselta 13 tusinassa laulajalta. Onhan ne nightwishin biisit ihan hyviä varmasti ilman Tarjaakin, mutta jotenkin se Tarjan ääni oli se piste iin päälle jota jään kyllä tuossa uudessa laulajassa kaipaamaan...
  3. L

    MIESTEN LAPSIKUUME

    Elikkä miehet ( ja tietty naisetkin miehistään) kertokaa oliko teillä ns.vauvakuume tai jos ei ollut niin oliko tuntemukset lähinnä että ok. tehdään vaan,olen valmis-tyyppisiä vai vaan vaimon mieliksi juurikaan asiaa ajattelematta? Meillä on ollut oman miehen kanssa vääntöä asiasta kun se sanoo...
  4. L

    Työt tökkii ja vahvasti, masennus

    Työt ovat tökkineet erittäin vahvasti jo pidemmän aikaan, minulta on motivaatio täysin kadonnut. Ihmettelen, kuinka muut sanoo että heillä on "niin ja niin kiire". Mutta itse voisin käyttää työpäivästä 80% pelkkään nettisurffaamiseen...Haluaisin sellaisen työn, jossa voisin tuntea olevani...
  5. L

    epiduraalista jäi kammo

    Olen synnyttänyt kerran, se oli normaali alatiesynnytys ja kaikki meni aivan jees. Mutta kipuihin otin epiduraalin, sen laitto sattui enemmän kuin koko synnytys yhteensä ja itkin sitä laitettaessa niin että olin vaipua jonkinlaiseen shokkiin. No auttoi se kuitenkin sitten kipuihin, laitto vain...
  6. L

    onko muilla kovia kohtia rinnoissa?

    imetän 3kk vauvaa täysin. Minulla on kova kohta toisessa rinnassa ollut koko ajan eikä se mene pois imetyksen jälkeenkään. onko muilla ollut?
  7. L

    Mitä ihmettä mä teen?! Auttakaa!!

    Meillä on miehen kanssa harkinta-aika menossa ja lopullista avioeroa voi hakea 16.11. alkaen. Tämä koko aika on ollut ihan helvetillistä, kun mies rypee omassa pahassa olossaan, eikä ymmärrä, että minullakin voi olla paha olla. Meillä on 1v7kk:n ikäinen lapsi. Asumme liki 400 km:n päässä...
  8. L

    syys/talvivaatteista

    Listatkaapas nyt niitä vaatteita mitä pitää lapsukaisille hommata syksyn ja talven tullen..mä koitan kuumeisesti miettiä mut aina ei kaikkea hokaa. Ja ois kiva kun ois kaikki valmiina sitten kun niitä tarvitaan, ettei siinä vaiheessa tarvis lähtee metsästään. Oon vähän pöhkö näissä asioissa kun...
  9. L

    kävelystä

    Mä en ymmärrä, lapseni 1v1kk oppi just käveleen ilman tukea, pitkän harjoittelun jälkeen. Mutta taito ei kiinnosta pätkääkään, konttailee vaan ympäriinsä ja suuttuu kun yrittää houkutella käveleen..mikä ihme tässä nyt mättää?? Onko muilla vastaavaa? Ja kävelyähän on siis jo pitkään treenailtu et...
  10. L

    Kahden vaiheilla...

    Kertokaapa te rottweilereiden ja bullterriereiden omistajat koiristanne... Mä kiinnostunut näistä kahdesta rodusta.Molemmat ymmärtääkseni sopivia kavereita lapsiperheeseen? Ennen mulla ollut dobermann,joten kokemusta olisi valmiiksi palveluskoirista. Bullterrieri olisi taas kokonsa puolesta...
  11. L

    paniikkihäiriö

    Kertokaa, jos olette olleet samassa tilanteessa! Olen sairastunut paniikkihäiriöön 1-2 v. sitten ja nyt odotan kolmatta lastani ihan aluillaan. Olen huolissani lääkkeistä ja miten terveys kestää. Olen onnellinen raskaudesta, mutta kohtaukset eivät vähene vaan melkein päinvastoin. Mitä teen? :(
  12. L

    purkka pois vaatteista?!

    Kertokaa hyvät viisaat äidit kuinka purkan saa pois lapsen paidasta? Pitäis saada pois niin, et ei jää jälkee, tärkeä juhlapaita!

Yhteistyössä