Hakutulokset

  1. K

    G:Lastenne nimet ja iät?

    Siiri Sofia 10v Perttu Eetu Ilari 7v Arttu Leo Ilmari 2v
  2. K

    Minkä nimisiä poikia teillä on?

    Perttu Eetu Ilari Arttu Leo Ilmari
  3. K

    VOI kakka mikä päivä!!

    Ai niin ja tää oli mun loman eka päivä! Hyvältä näyttää!!!
  4. K

    VOI kakka mikä päivä!!

    Joku laakeri petti!
  5. K

    VOI kakka mikä päivä!!

    Aamuyöllä heräsin siihen että olkapäähän koski ihan hirveesti. Sain ajan lääkäriin ja lääkärissä 2 kortisoonipiikkiä käteen. Tulin kotiin ja syötiin,nuorin poika kiitti ja lähti pöydästä. Kohta kuuluu kolahdus ja sen perään kovaa itkua. Poika tulee minun luokse korva ja paita veressä! Iski...
  6. K

    ManU vs. Barca, meinaako joku kattoa???

    Kyllä! Kumpi voittaa? Mä toivon että Barca! :heart:
  7. K

    JYYYYYYYYYPPPPPPPPPPPPPPPPPPPIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII

    HYIIIIIIIIIIIIIIII!!!! HYIIIIIIIIIIII!
  8. K

    Mistä johtuu korvatulehdus? (vauva 2,5kk ja jo 3. tulehdus päällänsä)

    Just viime viikolla laskin nuo reseptit ja 26 kuuria on syöny. Joten meillä on helpompi laskee ne terveet päivät kun sairaspäivät!
  9. K

    Mistä johtuu korvatulehdus? (vauva 2,5kk ja jo 3. tulehdus päällänsä)

    En tiedä mistä johtuu mutta meidän poika 1v7kk on sairastanut ainakin 30 korvatulehdusta! Nyt ollaan kolmatta kertaa menossa putkitukseen...oli vaan 5viikkoo kun ekaa kertaa puhkastiin korvat kun niissä oli niin hirveesti märkää välikorvassa! Poika syntyi hätäsektiolla ja minä sain sitten pahan...
  10. K

    Enterorokko vai märkärupi?

    :attn:
  11. K

    Enterorokko vai märkärupi?

    Kumpikohan meillä on vai eikö kumpikaan? Pojalla nousu eilen kuume päiväunilla 39.9 ja suun ympärille tuli punaista ihottumaa...käytin korvalääkärillä kun pojalla on ollu runsaasti tulehduksia,korvat oli terveet mutta kurkku kuulema tulipunainen. Nyt tuo suun ihottuma näyttää siltä että,vois...
  12. K

    kaikki jääkiekkofanit tänne pinoon!

    Ohi mennään teistä kohisten... siis KALPA :heart:
  13. K

    Voiko itkemällä lähteä taju?

    Juu en ajatellukkaan että nukkuessa tulis mutta toi oli vaan niin hirveen näköistä...että mietin voiko olla muuta? ja tarviiko esim:herätellä öisin?
  14. K

    Voiko itkemällä lähteä taju?

    Ja siis ilmeiseti vaaratonta? Voin siis rauhallisin mielin mennä nukkumaan?
  15. K

    Voiko itkemällä lähteä taju?

    Meillä poika 1v7kk kaatui iski päänsä kiikkutuolin jalkaan,alkoi itkeä kovasti ja mies otti syliin: Taivutti selkänsä ihan kaarelle ja itki ja sitten kun suoristi itsensä silmät pyörähti ihan nurinpäin. Tämän jälkeen lopetti itkun ja oli tosi säikähtäneen oloinen.... Minä säikähdin ihan...
  16. K

    Mikä voi olla kun päkiään vihloo?*Reumakysymys*

    Taitaa olla melkoista arpapeliä tuo oikean lääkkeen löytäminen...mullakin oli salazopyrin alussa käytössä mutta sain niin voimakkaan pahoinvoinnin että sitä ei voitu jatkaa...nytkin oon saikulla kun on joka paikka niin vietävän kipeenä!
  17. K

    Mikä voi olla kun päkiään vihloo?*Reumakysymys*

    Kannattaa kysyä koska ne on aika arvokkaat jos itse lähtee hankkimaan. oon nyt kyllä utelias mutta mikä lääkitys sulla on? Mulla ridaura mutta nyt huomaan että oireet pahenee ja uusia tulee kokoajan....pitäs varmaan lääkettä vaihtaa
  18. K

    Mikä voi olla kun päkiään vihloo?*Reumakysymys*

    Mulle sanoi lääkäri että, reuma muuttaa nivelten asentoa niin että jalkaholvi painuu ja siitä johtuis nuo kivut! Mulla nousee välillä ihan patti tuohon vasempaan jalkaan. Onko sulla tukipohjalliset? Mulla ne ainakin auttaa asiaa.
  19. K

    Ilmoitin just "vauvani" kouluun :(

    Onnea 8vuotiaalle :flower:
  20. K

    Ilmoitin just "vauvani" kouluun :(

    Meillä taas esikoinen oli hyvin reipas ja omatoiminen joten oli "helppo" laittaa kouluun. Mutta tämän pojan olen jotenkin pumpulissa pitänyt ja hän on aina turvannut isosiskoon. Ja nyt pitäs yksin tuolla taipaleella pärjätä! Onneks olen hoitovapaalla syyskuun puoleen väliin niin ehdin kuukauden...

Yhteistyössä