Ilmoitin just "vauvani" kouluun :(

On se helppoa nykyään kun voi netissä kouluun ilmottautua! Mutta että tuo minun keskimmäinen "vauvani" on laitettava syksyllä koulutielle,sitä äidin on vaikea ymmärtää :'( mihin tämä aika on mennyt?
 
Alkuperäinen kirjoittaja kirpakka:
On se helppoa nykyään kun voi netissä kouluun ilmottautua! Mutta että tuo minun keskimmäinen "vauvani" on laitettava syksyllä koulutielle,sitä äidin on vaikea ymmärtää :'( mihin tämä aika on mennyt?
Munkin keskimmäinen vauvani lähtee kouluun syksyllä.
Vastahan katselin häntä kesäyössä, kun hän saapui pienenä ja hentona maailmaan.

Esikoisen koulutielle lähettäminen oli herkistävä paikka. :'( saa ehkä isänsä mennä tuota toista vauvaa ensimmäisenä päivänä saattelemaan, vaikka toisaalta en haluaisi missatakaan sitä hetkeä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Ultramariini:
Alkuperäinen kirjoittaja kirpakka:
On se helppoa nykyään kun voi netissä kouluun ilmottautua! Mutta että tuo minun keskimmäinen "vauvani" on laitettava syksyllä koulutielle,sitä äidin on vaikea ymmärtää :'( mihin tämä aika on mennyt?
Munkin keskimmäinen vauvani lähtee kouluun syksyllä.
Vastahan katselin häntä kesäyössä, kun hän saapui pienenä ja hentona maailmaan.

Esikoisen koulutielle lähettäminen oli herkistävä paikka. :'( saa ehkä isänsä mennä tuota toista vauvaa ensimmäisenä päivänä saattelemaan, vaikka toisaalta en haluaisi missatakaan sitä hetkeä.
Meillä taas esikoinen oli hyvin reipas ja omatoiminen joten oli "helppo" laittaa kouluun. Mutta tämän pojan olen jotenkin pumpulissa pitänyt ja hän on aina turvannut isosiskoon. Ja nyt pitäs yksin tuolla taipaleella pärjätä! Onneks olen hoitovapaalla syyskuun puoleen väliin niin ehdin kuukauden olla katsomassa ,miten tuo alkaa sujumaan.
 

Yhteistyössä