Hakutulokset

  1. B

    Sisustus-nettikauppoja?

    Mistä ootte tilannu? Laittakaa linkkejä... :flower:
  2. B

    Kertokaa nyt tyhmälle..

    Tehdäänkö kastrointi poikakissalle ja sterilisaatio tyttökissoille vai mitä ne meinaa :ashamed:
  3. B

    Kissojen leikkauksesta?

    Minkä ikäisenä poikakissan voi leikata? Kun tyttökissalla pitäis kai ensin olla kiima mutta entäs poika kun pakko olis leikata jompi kumpi ennen sitä kiimaa... :whistle:
  4. B

    Lastenhoitajan palkasta?

    Mikä olis sopiva tuntipalkka jos töitä olis muutaman viikon(ehkä kuukauden) ajan n. 7h päivässä? Ja hoitaja esim.lukiolainen?
  5. B

    Poppareita kattilassa?!

    Öljy loppu, voiko poksauttaa margariinissa? :ashamed:
  6. B

    Jos mun miehellä olis tällanen...

    ...En kyllä kehtais liikkua sen seurassa.. :whistle: :D
  7. B

    aukeaako muilla liberon sivut?

    Mä en oo päässyt sinne pitkään aikaan.... :/
  8. B

    Sateenvarjorattaista?

    Myydäänkö vielä sellaisia yhteen liitettäviä sateenvarjorattaita ja missä? Saiskohan jostain citymarketista tms. vai onko vaan lastentarvikeliikkeissä?
  9. B

    Hyvää nopeasti voitaikinasta?

    Onko ideoita? Jotain makeaa :p
  10. B

    Vaunut netistä

    Mä en oo koskaan vaunuja edes katsellu netistä niin kertokaas jotain hyviä(luotettavia) sivuja mistä vois löytää edullisesti vaunut!
  11. B

    Kummat sä ostaisit mielummin?

    A) http://www.funkyjunk.fi/product_info.php?cPath=25&products_id=251 B)http://www.funkyjunk.fi/product_info.php?cPath=25&products_id=376 Ja mua ei ny sitten kiinnosta jos et ostais kumpiakaan kun molemmat on hirveät. :whistle: B)
  12. B

    Mistä elintarvikekynä?

    Eli musta elintarvikekynä olis hakusessa.. Saako sellasia vaan jostain erityiskaupoista vai ihan marketeista?
  13. B

    Kuuluvatko lestadiolaiset luterilaiseen kirkkoon?

    Tuli tosta toisesta ketjusta mieleen. Kun mä olen aina käsittänyt että eivät mutta joku heitti tällaisen tiedon. Onko lestadiolaisia paikalla..? :wave:
  14. B

    Miten se voikin olla..

    ..aina niin outoa kun tajuaa tuntevansa jonkun nimimerkin ihan oikeasti..? Kyllähän tänne väkeä mahtuu mutta silti...outoa.. :D
  15. B

    Kuka haluaa ikälopun koiran?!!!!!!!!!!!!

    Mä en jaksa tota!!!!!!!!!!!
  16. B

    Piirakka punaviinimarjoista?!

    Joku helppo ja nopea ohje pellilliseen..? Ei siis oo mitään rahkaa tms. että ihan perusohje.. :flower:
  17. B

    PORKKANAA!!

    Et sit oo vieläkään lähteny..? :whistle:
  18. B

    Turvakaukalon "kangaskatos"

    Saako sellasia ostaa erikseen? Voisin ite sellasen ommella jos saisin mallin mutta toistaseks ei kenelläkään tutulla oo ollut.
  19. B

    Ylävatsakipu loppuraskaudessa

    Onko muilla ollut kovaa kipua ihan ylhäällä mahassa? Siis välillä niin kovaa ettei pysty liikkua tai melkein hengittää hetkeen? Mulla oli ensimmäisessä raskaudessa samaa mutta luulin että se johtui siitä että vauva oli niin ylhäällä, nyt vauva on kuitenkin jo tosi alhaalla joten siitä ei voi...

Yhteistyössä