Kissojen leikkauksesta?

meijän pojat oli 7 kk...

jonkun teorian mukaan kannattaa odottaa se vuosi, jos haluaa että kissat vielä "rauhoittuu" kastraation myötä. meillä nimittäin pojat tuli entistä riehakkaammaks ku ei ollu painavat kassit jarruttamassa..
 
Alkuperäinen kirjoittaja nibbler:
meijän pojat oli 7 kk...

jonkun teorian mukaan kannattaa odottaa se vuosi, jos haluaa että kissat vielä "rauhoittuu" kastraation myötä. meillä nimittäin pojat tuli entistä riehakkaammaks ku ei ollu painavat kassit jarruttamassa..
Meillä on poika ja tyttö enkä halua sisaruksille pentuja :ashamed: Pitäis jompi kumpi leikata ennen kun se tulee ajankohtaseks
 
TheUnforgiven
Alkuperäinen kirjoittaja Brierhip:
TheUnforgiven:
Mutta eikös niillä tuu eka kiima jo ennen sitä?
Tulee kyllä noin puolenvuodenjälkeen..me tehtiin pennut kollilla ennen leikkausta että kylä se kiima tuli..mun mielestä sen voi käydä myös leikkauttamassa heti ekan kiiman jälkeen
 
Alkuperäinen kirjoittaja Oggi ja sen torakka:
meil oli vuoden ikäset ku leikkautin.Mut naapuri leikkautti poikakissansa 3 kk:n ikäsenä,eläinlääkärin suosituksesta.
Pitää vissiin soitella eläinlääkärille jos sen voi noinkin aikasin tehdä niin varmasti ehditään ennen kiima aikaa
 
Alkuperäinen kirjoittaja TheUnforgiven:
Alkuperäinen kirjoittaja Brierhip:
TheUnforgiven:
Mutta eikös niillä tuu eka kiima jo ennen sitä?
Tulee kyllä noin puolenvuodenjälkeen..me tehtiin pennut kollilla ennen leikkausta että kylä se kiima tuli..mun mielestä sen voi käydä myös leikkauttamassa heti ekan kiiman jälkeen
Mutta meillä ei sais sitä kiima aikaa tulla ettei tuu pentuja.. Siks mä kysyinki että voiko ennen sitä leikata
 
TheUnforgiven
Alkuperäinen kirjoittaja Brierhip:
Alkuperäinen kirjoittaja TheUnforgiven:
Alkuperäinen kirjoittaja Brierhip:
TheUnforgiven:
Mutta eikös niillä tuu eka kiima jo ennen sitä?
Tulee kyllä noin puolenvuodenjälkeen..me tehtiin pennut kollilla ennen leikkausta että kylä se kiima tuli..mun mielestä sen voi käydä myös leikkauttamassa heti ekan kiiman jälkeen
Mutta meillä ei sais sitä kiima aikaa tulla ettei tuu pentuja.. Siks mä kysyinki että voiko ennen sitä leikata
jotkut lääkärit ei välttämättä leikkaa..jotkut leikkaa.sun pitää soitela ja kysellä :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja nibbler:
voi ne leikkauttaa tuosta syystä jo ennenkin :)
mutta jos haluat odottaa niin tyttökissalle voi antaa e-pillerit.
Aijaa tällasesta oon ihan tietämätön, siis noista e-pillereistä :eek:

Mutta kiitos kaikille vastauksista :flower: Pitää soitella ja kysyä =)
 
TheUnforgiven
Alkuperäinen kirjoittaja Brierhip:
Alkuperäinen kirjoittaja nibbler:
voi ne leikkauttaa tuosta syystä jo ennenkin :)
mutta jos haluat odottaa niin tyttökissalle voi antaa e-pillerit.
Aijaa tällasesta oon ihan tietämätön, siis noista e-pillereistä :eek:

Mutta kiitos kaikille vastauksista :flower: Pitää soitella ja kysyä =)
ne kissojen e-pilerit ei pidemmän päälle ole hyviä että kovin pitkää jaksoa ei kannata niitä syöttää..
 

Yhteistyössä