Kuka haluaa ikälopun koiran?!!!!!!!!!!!!

Oon saanu sen 9-vuotiaana ja nyt oon ihan kurkkuani myöten täynnä. En osaa sanoo mikä siinä eniten ärsyttää mutta sen takia en enää tykkää mistään elukoista.. Ehkä vaan sitten oon niin väsyny etten jaksa hoitaa sitä. Kun mä näen sen enää vaan haisevana ja sotkevana elukkana joka on tiellä eikä tottele mitään.. :'(
 
Just!
Tekstisi kuulostaa valitettavasti siltä, jotta etsi sille mahdollisimman nopeasti uusi koti ennenkuin se alkaa kärsiä (ellei tee sitä jo :'( ).
Ilmoita Apulassa.Älä anna ilmaiseksi!

Mikäli et löydä sopivaa, hyvää kotia, lienee piikki kaikista paras keino.Koiran kannalta siis!
 
Alkuperäinen kirjoittaja HelmenTyttö:
Onko kuitenkin terve? Jos on, niin kannattaisi yrittää löytää karvaturrille rakastava koti eläkepäiviksi eikä heti olla piikittämässä niin kuin joku ehdotti.
Olen niin kyllästynyt eläinten huonoon kohteluun, että tappaminen on alkanut vaikuttaa armollisimmalta vaihtoehdolta.
 
Toivottavasti tää on taas jotain mustaa huumoria.... Ihmiset, älkää ostako lapsillenne koiria, ellette ole itse valmiita niistä huolehtimaan. Ja ap:lle, ei se koira nyt enää elä kuin korkeintaan muutaman vuoden. Jos olet sitä ikinä rakastanut, niin teet viimeisistä vuosista koiralle arvokkaita ja turvallisia.
 
Alkuperäinen kirjoittaja HelmenTyttö:
Onko kuitenkin terve? Jos on, niin kannattaisi yrittää löytää karvaturrille rakastava koti eläkepäiviksi eikä heti olla piikittämässä niin kuin joku ehdotti.
No en tosta piikittämisestä oo välttämättä samaa mieltä koska vaikka se muuten on aika terve niin kyllä sillä alkaa olla jo aika lailla vanhuuden vaivoja. Siis näkö ja kuulo huonona yms..
En mä nyt sitä pahoinpitele tai mitään mutta en kyllä koskaan silitäkään. Onneks toi meiän 1v on kiltti ja silittää paljon, ja koirakin ihan tykkää. Ei huvittais antaa noin vanhaa uuteen paikkaan mutta mä en vaan enää jaksa... :(
 
Alkuperäinen kirjoittaja Tianna:
Alkuperäinen kirjoittaja HelmenTyttö:
Onko kuitenkin terve? Jos on, niin kannattaisi yrittää löytää karvaturrille rakastava koti eläkepäiviksi eikä heti olla piikittämässä niin kuin joku ehdotti.
Olen niin kyllästynyt eläinten huonoon kohteluun, että tappaminen on alkanut vaikuttaa armollisimmalta vaihtoehdolta.
Hei nyt tais mennä joku ohi koska mä en ole sanonut että kohtelisin sitä huonosti, en vaan enää jaksais huolehtia siitä

 
Alkuperäinen kirjoittaja apinalauma:
Alkuperäinen kirjoittaja Tianna:
Alkuperäinen kirjoittaja HelmenTyttö:
Onko kuitenkin terve? Jos on, niin kannattaisi yrittää löytää karvaturrille rakastava koti eläkepäiviksi eikä heti olla piikittämässä niin kuin joku ehdotti.
Olen niin kyllästynyt eläinten huonoon kohteluun, että tappaminen on alkanut vaikuttaa armollisimmalta vaihtoehdolta.
Hei nyt tais mennä joku ohi koska mä en ole sanonut että kohtelisin sitä huonosti, en vaan enää jaksais huolehtia siitä
Se nimenomaan uaon erittäin huonoa kohtelua, jos sä et jaksa(is) huolehtia siitä. Sanoit, että näet sen haisevana elukkana, joka vaan sotkee. Kiva elämä koiralla, olla haiseva elukka, joka vaan sotkee.
 
Alkuperäinen kirjoittaja NaRikka:
Toivottavasti tää on taas jotain mustaa huumoria.... Ihmiset, älkää ostako lapsillenne koiria, ellette ole itse valmiita niistä huolehtimaan. Ja ap:lle, ei se koira nyt enää elä kuin korkeintaan muutaman vuoden. Jos olet sitä ikinä rakastanut, niin teet viimeisistä vuosista koiralle arvokkaita ja turvallisia.
Niin en mä sitä edelleen huonosti kohtelekaan, mutta ehkä joku muu jaksais paljon paremmin
 
Alkuperäinen kirjoittaja apinalauma:
Alkuperäinen kirjoittaja Tianna:
Alkuperäinen kirjoittaja HelmenTyttö:
Onko kuitenkin terve? Jos on, niin kannattaisi yrittää löytää karvaturrille rakastava koti eläkepäiviksi eikä heti olla piikittämässä niin kuin joku ehdotti.
Olen niin kyllästynyt eläinten huonoon kohteluun, että tappaminen on alkanut vaikuttaa armollisimmalta vaihtoehdolta.
Hei nyt tais mennä joku ohi koska mä en ole sanonut että kohtelisin sitä huonosti, en vaan enää jaksais huolehtia siitä
Mun mielestä se on huonoa kohtelua, ettei jaksa huolehtia kunnolla. Tai vaikka ei varsinaisesti löisi, jättäisi ruuatta tai muuten laiminlöisi, mutta voitko hyvällä omalla tunnolla sanoa, että annat koiralle kaiken sen ansaitseman rakkauden ja huomion, mukavat lenkkihetket ja leikkituokiot?? Sanot, ettet edes silitä?? Sulle se ei merkitse mitään, mutta koiralle ne pari rapsutusta päivässä merkitsee kaikkea.
 
Alkuperäinen kirjoittaja NaRikka:
Alkuperäinen kirjoittaja apinalauma:
Alkuperäinen kirjoittaja Tianna:
Alkuperäinen kirjoittaja HelmenTyttö:
Onko kuitenkin terve? Jos on, niin kannattaisi yrittää löytää karvaturrille rakastava koti eläkepäiviksi eikä heti olla piikittämässä niin kuin joku ehdotti.
Olen niin kyllästynyt eläinten huonoon kohteluun, että tappaminen on alkanut vaikuttaa armollisimmalta vaihtoehdolta.
Hei nyt tais mennä joku ohi koska mä en ole sanonut että kohtelisin sitä huonosti, en vaan enää jaksais huolehtia siitä
Mun mielestä se on huonoa kohtelua, ettei jaksa huolehtia kunnolla. Tai vaikka ei varsinaisesti löisi, jättäisi ruuatta tai muuten laiminlöisi, mutta voitko hyvällä omalla tunnolla sanoa, että annat koiralle kaiken sen ansaitseman rakkauden ja huomion, mukavat lenkkihetket ja leikkituokiot?? Sanot, ettet edes silitä?? Sulle se ei merkitse mitään, mutta koiralle ne pari rapsutusta päivässä merkitsee kaikkea.
Juuri tätä tarkoitin. Koira ansaitsee paljon muutakin kuin ruokaa.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Tianna:
Alkuperäinen kirjoittaja apinalauma:
Alkuperäinen kirjoittaja Tianna:
Alkuperäinen kirjoittaja HelmenTyttö:
Onko kuitenkin terve? Jos on, niin kannattaisi yrittää löytää karvaturrille rakastava koti eläkepäiviksi eikä heti olla piikittämässä niin kuin joku ehdotti.
Olen niin kyllästynyt eläinten huonoon kohteluun, että tappaminen on alkanut vaikuttaa armollisimmalta vaihtoehdolta.
Hei nyt tais mennä joku ohi koska mä en ole sanonut että kohtelisin sitä huonosti, en vaan enää jaksais huolehtia siitä
Se nimenomaan uaon erittäin huonoa kohtelua, jos sä et jaksa(is) huolehtia siitä. Sanoit, että näet sen haisevana elukkana, joka vaan sotkee. Kiva elämä koiralla, olla haiseva elukka, joka vaan sotkee.
No mistä ihmeestä se koira voi tietää mitä mä siitä ajttelen! :eek:
Kyllä mä siitä huolehdin... :headwall:

 
porkkana
no haloo. Eihän ap sanonut et ei jaksa, vaan ettei jaksais.. se on ihan eri asia. että tuntuu ettei jaksa kuin että on jo jättänyt hoidon huonolle tolalle.. sitäpaitti kyllähän joku vois eläkeläisen ottaa jos niin kovasti elukoita rakastaa... sitähän ap kyseli.
 

Yhteistyössä