Hakutulokset

  1. R

    Lähihoitajan näytön numero

    Mikä teidän mielestä on hyvä numero? Onko 3 hyvä? Vai pitääkö olla 4 tai 5?
  2. R

    Typerintä/tylsintä mitä olet polttareissa joutunut tekemään?

    omissa tai muiden polttareissa?
  3. R

    sattuuko muilla alamahaan lugesteroneja käytettäessä?

    Itse herään aamuisin viiltelyyn alamahassa :ashamed:
  4. R

    Miten INTOHIMO säilytetään..kertokaa!

    Kertokaa kaikki hyvät ihmiset, miten te olette saaneet intohimon ja "kipinän" säilymään suhteessa, jos olette saneet??! Olemme mieheni kanssa pikkuhiljaa eroamassa, ollaan juteltu siitä. Aika iso syy on se että ollaan vaan enää kavereita ja asutaan yhdessä kun on lapsikin. Oisko jotakin...
  5. R

    Acon10:llä haalea viiva!

    En voi uskoa tätä! Viiva tuli näkyviin kontrolliajan puitteissa, tosin aika haalea, mutta silti aivan selvä viiva!
  6. R

    Miten kävi pikkuenkeli67?

    Odotan tässä testivastaustasi! =)
  7. R

    Aconilla roskishaamu?

    No roskishaamu kyllä tuli Acon10:llä. Onko muilla käynyt samoin?
  8. R

    clomit

    Moikka! Täällä on ensimmäinen Clomifen kierto takana. Söin yhden tabletin kiertopäivinä 3-7. Ihmetelen ettei niistä tullut minkäänlaisia oireita. Pelkäsin niin paljon etukäteen niiden sivuvaikutuksia, mutta minkäänlaisia ei tullut. Nyt siis mietin mahtoiko tuosta yhdestä tabletista olla...
  9. R

    eka kierto clomeja syöty ja..

    minusta tuntuu, että ei ole tärpännyt. Voi että...
  10. R

    tuhlasin yhden rask.testin taas

    En sitten malttanut olla testaamatta sillä herkällä testillä, vaikka mahd. oviksesta + yrityksestä vasta 6 päivää. Negaa tietty näytti ja musta tuntuu muutenkin, ettei tärpännyt tästä kierrosta clomeista huolimatta.
  11. R

    Onko joku tilannut rask.testejä netistä?

    Kyselisin nyt, onko joku tilannut raskaus- tai ovistestejä netistä? Minä tilasin muutaman raskaustestin, joissa muistaakseni luki iin, että voi testata jo 7-11 päivää ennen kuin kuukautisten oletetusti pitäis alkaa. Nyt mulla on tietysti eka clomien jälkeen suuret odotukset eli ajattelin ensi...
  12. R

    Kuinka pitkään clomeja voi syödä?

    Kyselisin teiltä, että onko tietoa, kuinka monta kiertoa clomeja voi/saa syödä? Minulle määrättiin 1 pilleri 4:ksi kuukaudeksi.
  13. R

    Kukaan nostanut Clomi-annostusta

    Onko kukaan nostanut ilman lääkäriltä kysymistä Clomi-annostusta yhdestä tabletista kahteen?
  14. R

    Clomeista

    Hei, onko teillä munasolun irtoaminen "tuntunut" nipistyksinä tms. Clomin käytön aikana? Minulla ei ole mitään tuntemuksia..
  15. R

    Clomi-hoidoista hyviä tuloksia?

    Hei, onko kenelläkään Clomi-hoidoista hyviä tuloksia eli että raskaus on alkanut ja jatkunutkin onnellisesti lapsen syntymään saakka?
  16. R

    Onko Climi-hoito auttanut?

    Hei, onko tällä palstalla sellaisia, joilla Clomi-hoito olisi auttanut? Itse alan nappailemaan clomeja torstaina.
  17. R

    oireiden hiipuminen

    Eli onko tämä normaalia,olen varmaan noin 7-8 viikolla siis raskaana ja oireet vähenevät koko ajan..alkuun viilteli vatsaa ja rintoja,nälkä oli hirmuinen ja janotti ja pissatti koko ajan..nyt ei tunnu enää mitää mutta kun että tissit ovat hieman suuremmat kuin ennen..muuten olo on ihan kuin ei...
  18. R

    Onko kellään WPW:tä

    Mulla on todettu ja vähän mietityttää.. ?!
  19. R

    Lenkki seura turusta( haritusta) ?

    Olen kahden lapsen äiti turusta ja vailla ystävä kenen kanssa voisi mennä kävelylle tai muuten kahvetta Olisi tosi kivaa jos täältä löytyisi =) :hug:
  20. R

    Potalle opettaminen

    Minkäikäisenä olette aloittaneet potalle opettamisen?Kuinka onnistui?Meillä mieheni vihjailee että alan opettaa liiankin myöhään kun tyttömme on nyt vuoden...No istuipa sitten tuossa äsken potalla ja sinnepä tulikin ekat pissit... =)

Yhteistyössä