Onko joku tilannut rask.testejä netistä?

Kyselisin nyt, onko joku tilannut raskaus- tai ovistestejä netistä? Minä tilasin muutaman raskaustestin, joissa muistaakseni luki iin, että voi testata jo 7-11 päivää ennen kuin kuukautisten oletetusti pitäis alkaa. Nyt mulla on tietysti eka clomien jälkeen suuret odotukset eli ajattelin ensi sunnuntaina testata aamulla siitä herkimmästä testistä.
 
Moi!

Pakko oli kommentoida, välttämättä ei kannata testata ennen kuin menkat on myöhässä.. Herkimmät testit voivat nimittäin näyttää "raskauden" ja silti menkat alkaa normaaliin aikaan tai pari päivää myöhässä. Eli tällöin kyseessä on melko yleinen varhainen km, josta nainen ei normaalisti edes tietäisi. Alkio on siis vain hipaissut kohdun seinää, muttei kiinnittynyt.. (Paljon olen lukenut noita juttuja vauvakuume-puolelta, joissa ensin on tullut testiin haamujen haamu ja myöhemmin ei mitään, menkat alkaneetkin normaalisti.) Tämä on tietysti ihan makuasia, mutta minun mielestä nuo herkimmät testit on vähän liiankin herkkiä.. Toisaalta toisilla testit näyttää negaa pitkään vaikka olisikin raskaana! (Ota näistä nyt selvää..)

Paljon plussaonnea sinulle !!! =)
 

Yhteistyössä