Kukaan nostanut Clomi-annostusta

harmaana
tätä en tosiaan suosittelis, enkä ole edes miehelleni tätä paljastanut, mutta kun en ovuloinut yhdellä tabulla niin seuraavaan kiertoon otin 5:kpvä1 tabun, sit 6-9otin sen yhden ja vielä puolikkaat... tuloksena oli ovulaatio ja plussa :) . Noilla asioilla on tosi vaarallista leikkiä mutta itse ajattelin että se puolikas lisää 4pvänä ei voi niin olla haitaksi, ja tulos oli kyllä toivotunlainen =) . Olisin sille kiertoa mennyt ultraan jotta oisin saanut nähdä miten se puolikkaan lisäys vaikuttaa mutta eipä sit onneksi tarvinnut muuta ultrata kuin alkiota ja sykettä :heart:
 
Annikki82
Ei todellakaan pitäisi omin päin napsia clomeja. Mulla PCO ja olis voinu pahentaa tilannetta. Olin vaan niin epätoivoinen. En todellakaan ajatellu et siitä tärppäisi.
Sillä yhdellä ainoalla clomikierrolla tuli plussa.
Poika 3.5kk :heart:
Niin ja en tänä päivänäkään oo lääkärille tunnustanu et clomeja söin. Luomuksi luulevat.

 
Itse epäilen yhden tabletin toimivuutta. Ei edes juuri mitään sivuvaikutuksia, nyt pitäisi olla oviksen aika, eikä tunnu mitään missään. Tuskin kuitenkaan uskallan omin päin mennä seuraavasta kierrosta lääkitystä rukkaamaan.
 
Annostustahan nostetaan joka tapauksessa, jos sinulla ei ole tässä kierrossa ovulaatiota. Minulla nostettiin tähän kiertoon 2 tbl/pv koska en saanut tikutettua ovista ja kuukautisetkaan eivät sitten tulleet.
 
Annikki82
\
Alkuperäinen kirjoittaja 15.01.2006 klo 13:31 riina kirjoitti:
Itse epäilen yhden tabletin toimivuutta. Ei edes juuri mitään sivuvaikutuksia, nyt pitäisi olla oviksen aika, eikä tunnu mitään missään. Tuskin kuitenkaan uskallan omin päin mennä seuraavasta kierrosta lääkitystä rukkaamaan.
Kyllä se yhdellä pillerilläkin tärppää ;)
 
harmaana
Kannattas mun mielestä seurailla ainakin lämpöjä oviksen aikoihin, ja jos tikuttaisit niin tietäisit ainakin ovuloitko vai et. Ei kaikilla ole mitään tuntemuksia oviksen aikoihin, ja esim.itselläni clomikierrossa en bongannut edes limoista ovista, vain tikutuksella ja sitä seuranneella lämmön nousulla tiesin tapahtuiko ovulaatio vai ei...
Pidän peukkuja siulle =)
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 15.01.2006 klo 13:05 Annikki82 kirjoitti:
Ei todellakaan pitäisi omin päin napsia clomeja. Mulla PCO ja olis voinu pahentaa tilannetta. Olin vaan niin epätoivoinen. En todellakaan ajatellu et siitä tärppäisi.
Sillä yhdellä ainoalla clomikierrolla tuli plussa.
Poika 3.5kk :heart:
Niin ja en tänä päivänäkään oo lääkärille tunnustanu et clomeja söin. Luomuksi luulevat.
ymmärsikö oikein että sait clomit jotain muuta kautta,kuin lääkäriltä?
 
uusi
Ovistesti ei kerro tapahtuuko ovulaatio vaan vain sen nouseeko lh-pitoisuus. Tikkuun siis voi tulla 2 viivaa vaikkei ovulaatiota tapahtuisikaan. Yleensähän se oviskin tapahtuu, mutta esim itsellä esim niin ettei testeihin voi luottaa :-(
 
harmaana
\
Alkuperäinen kirjoittaja 16.01.2006 klo 09:38 uusi kirjoitti:
Ovistesti ei kerro tapahtuuko ovulaatio vaan vain sen nouseeko lh-pitoisuus. Tikkuun siis voi tulla 2 viivaa vaikkei ovulaatiota tapahtuisikaan. Yleensähän se oviskin tapahtuu, mutta esim itsellä esim niin ettei testeihin voi luottaa :-(
Just sentakia sanoin että tikuttaa ja mitata lämpöjä. Itse kans sain tikuilla aina joka kierrolle lh-huipun paikannettua mutta jos lämmöt ei reagoineet mitenkään niin silloin en myöskään ovuloinut ja loppukierto venyi miten sattuu...ja taas jos lämmöt nousi niin menkat alkoi sen 14pvää tämän jälkeen...
Puolitin tabletit itse haukkaamalla hampailla n.puolikkaan. Vielä tähdennän että en ois uskaltanut ottaa ees puolikasta luvatta jos en tosiaan ois ollut varma etten ovuloi, ja edellä mainituin keinoin varmistin sen. Minulle se puolikas oli just sopiva lisä :)
 
Jatkoa vielä edelliseen. Minulla on mennyt pieni omaisuus raskaustesteihin ja ovistikkuihin...nyt ajattelin eka clomikierrosta, että otan apuvälineeksi vain almanakan...täytyy harkita, jos raskisin ostaa yhden pakkauksen, jos tästä kierrosta ei tärppää. Toivottavasti tärppää yhdelläkin pillerillä! Omat clomini olivat tod. kalliita, yli 50 euroa! Huh, huh...
 
Annikki82
\
Alkuperäinen kirjoittaja 16.01.2006 klo 09:12 himmeli kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 15.01.2006 klo 13:05 Annikki82 kirjoitti:
Ei todellakaan pitäisi omin päin napsia clomeja. Mulla PCO ja olis voinu pahentaa tilannetta. Olin vaan niin epätoivoinen. En todellakaan ajatellu et siitä tärppäisi.
Sillä yhdellä ainoalla clomikierrolla tuli plussa.
Poika 3.5kk :heart:
Niin ja en tänä päivänäkään oo lääkärille tunnustanu et clomeja söin. Luomuksi luulevat.
ymmärsikö oikein että sait clomit jotain muuta kautta,kuin lääkäriltä?
Sain clomit lääkäriltäni. Kerrain kokeiltiin inssiä ja siitä ei tärpänny. Jäi siis noita pillereitä jäljelle.
 
harmaana
mitäs riina jos ottaisit seuraavaan kiertoon sen 1ja puolikkaan, jää sitten seuraavalle samanlainen satsi. Tuo kaksikin saattaa nimittäin olla liikaa, että ovista ei sittenkään tapahdu.
Clomeillahan on taipumus "varastoitua" kehoon, eli niiden vaikutus tavallaan tehostuu joka kierrolla, tuo puolikas lisää on varmaan vielä aika harmiton määrä, kahta en itse olis tohtinut ilman valvontaa ottaa, ja minä tiedän että se puolikas saattaa olla just se ratkaiseva lisä =). onnea matkaan ja tulehan kertomaan kuinka kävi ;) .
++++onnea :hug:
 
harmaana
minä vain haukkasin siitä hampailla sen puolikkaan, eihän se varmaan millintarkasti aina mene mutta kyllä haukkaamalla tarpeeksi lähelle puolikasta pääsee =) ... Ja kannattas ehkä käydä ultraamassa munikset niin tiedät miten clomit vaikuttaa, sillä näkee kyllä sit varmemmin että riittääkö annostus vai ei... =). Ja otin niitä mahdollisimman tasaisesti, eli aina aamuisin kokonaisen ja iltasella puolikkaan , en tiedä onko sillä merkitystä...mutta ei ainakaan haittaa ollut =) .
 
Niin sä otit aamulla kokonaisen ja illalla puolikaan...? Mitenhän kävis, jos ottais kerralla aamulla tai illalla 1,5...mitähän mä oikein tekisin!
Nyt vois tehdä taas herkällä testillä (mulla on niitä muutama) rask. testin. Nyt olis viikko yrityksestä tasan.
 

Yhteistyössä