Hakutulokset

  1. R

    Plussa tuli jee :)

    Toinen lapsi näyttäis olevan tulossa :)
  2. R

    Kysymys huonekasveista

    Kun mulla on nyt mullanvaihtovillitys ekaa kertaa elämässäni ja nyt on ongelma. Mulla on vehka joka pursuilee jo ruukustaan. Voinko jotenkin jakaa sen puoliksi ja laittaa toisen puolen eri ruukkuun? Miten paljon niihin juuriin saa kajota? :ashamed:
  3. R

    Kerro elämäsi pahimmasta krapulasta

    Antaa tulla kaikki yksityiskohdat. Mitä olit juonu, oliko enemmän henkistä vai fyysistä, jouduitko lähtee jonnekin, esim töihin...? Koska helpotti? Itsellä oli varmaan kamalinta kun jouduin juosta oksentamaan töissä vähän väliä ja olin vielä tarjoilija. Imeskelin sokeripalaa etten pyörry...
  4. R

    Kiitos siitä

    että olette noin tylsiä tänään. Helpompi lähteä tekemään kotiaskareita. Ciao :wave:
  5. R

    tyttöparalla kovat kuukautiskivut... vai liekö sittekin krapula?

    Ei kannata katsoa jos on herkkä vatsa http://www.youtube.com/watch?v=_tXzKpmRrFs
  6. R

    just... oon vissiin nyt sitten tullu vanhaksi.

    Mies tossa soitti vähän kovemmalla jotain musiikkiansa ja mulla meinas mennä heti hermot. kamalaa kun ei kuule omia ajatuksiaan eikä pysty mitään puhumaan samalla. sanoin vielä ääneen noin! Vitsi mikä mummeli :ashamed:
  7. R

    hemmetin sampo

    kiva toi uus systeemi... masterin laskussa lukee vaan koko velka ja se lyhennettävä määrä pitää ite laskee 5% koko summasta. Hankalaa. ennen oli selkeesti se summa näytillä.
  8. R

    millasen auton mä haluan?

    Aiotaan ehkä ostaa auto ja mies kysy että millaisen mä haluaisin. Mulla ei ole yhtään mitään hajua merkeistä. Mikä olis sellanen joka sopis 2-3 lapsiselle perheelle (nyt on vasta 1 lapsi mutta yritys on kova ) ei olis kauheen iso ja kömpelön näkönen ja sais edullisesti huollettua eli ei...
  9. R

    Ellida!

    Olisitko ystävällinen ja lisäisit minut kaikki palstailijat-listaan? Kiitos :flower: ja Liisukkaisen voi samalla poistaa :)
  10. R

    Jos nyt saisit lapsen ja saisit valita

    mikä siihen liittyvä jäisi kokonaan kokematta, mikä se olisi? a) raskaus b ) synnytys c) yövalvomiset d) uhma e) muu, mikä? itse valitsisin C:n
  11. R

    Miksi te juotte yhden siiderin tai oluen?

    Kun ette halua tuntea alkoholin vaikutusta? Ei se nyt niin hyvää ole ja lihottaakin turhaan.
  12. R

    Onko kukaan muu aloittanut palstailu-uransa yhtä surkuhupaisasti

    että kirjoittanut jonkun kysymyksen tms täysin pahaa aavistamatta ja saanut sellaset skeidat niskaan että on suu auki lukenut vastauksia? Sitten varonut mitä kirjoittaa ja myöhemmin taas paskat välittäny mitä muut vastaa? :)
  13. R

    osaispa provoilla

    on niin tylsää.
  14. R

    jos alkaa heti salmiakin syömisen jälkeen huimaa

    niin onko mulla verenpaine jotenkin viturallaan?
  15. R

    Miten mä olinkin niin tyhmä että päästin sisään

    miehen joka sano että sen pitäis tarkastaa meijän patterit. Kävi jokaisen huoneen läpi ja puheli rennosti jotain että eikö nää oo saton kämppiä. Mä siihen että ei :o Kysyin että mitä niistä pattereista ja se selitti että niihin tehdään joku uudistus joka ei kestä kauaa. Sitten se häipy...
  16. R

    Kattoko joku eilen 4D:n

    Siis se jätkä päätti kerätä rohkeutensa ja kokea naisen kosketuksen ekaa kertaa 26-vuotiaana. On vakavia itsetunto-ongelmia ja omaan miehuuteen liittyviä epäilyksiä, mutta päättää heittää silti neitsyytensä telkkariohjelmassa! Mahto olla lääkitys kohdillaan ohjelmaa kuvattaessa...
  17. R

    Pääsettekö nyt FB:iin?

    Mulla ei aukee millään :snotty:
  18. R

    Vastaa nikkisi alkukirjaimella

    Olen : Rusty Haluan:rahaa Minulla on: römpsä Vihaan: raiskaajia Pelkään: ruttoa Kuuntelen: rokkii Pohdin: riskejä Rakastan: rakkauteni hedelmää Minuun koskee: raju ripuli Minä aina: raavin jos kutittaa Minä en ole: rokkistara Laulan: reippaassa humalassa...
  19. R

    URHEILIJAT pinoon! Mikä laji?

    kuntosaliharjoittelu, ohjatut ryhmäliikuntatunnit ja välillä hölkkä (vai mikskä sitä kutsutaan?)
  20. R

    Selvis sekin asia sitten!

    Juttelin unessani kuolleena syntyneen siskoni kanssa! Kysyin, että mikset jäänyt. Vastas että on sama henkilö kuin nuorempi siskoni, mutta ei silloin aiemmin ollutkaan vielä valmis tähän maailmaan. Nyt on jotenkin kevyempi olo! Onpa hassua =)

Yhteistyössä