millasen auton mä haluan?

Aiotaan ehkä ostaa auto ja mies kysy että millaisen mä haluaisin. Mulla ei ole yhtään mitään hajua merkeistä. Mikä olis sellanen joka sopis 2-3 lapsiselle perheelle (nyt on vasta 1 lapsi mutta yritys on kova ) ei olis kauheen iso ja kömpelön näkönen ja sais edullisesti huollettua eli ei mitenkään kauheen erikoinen merkki. Suosittelisko joku jotain että voin sitten päteä miehelle että tällaisen haluan siitä ja siitä syystä :D Kiitos !! :flower:
 
me ostettiin kia ceed.
on uudeksi edullinen.
syö bensaa todella vähän. hyvä ajaa. on luistonestoa, ilmastointia sun muuta.

Ihan huippu on musta. on iso takaluukku,mutta myös saa penkit kaadettua jos jotain isompaa tarvii joskus hakea.

ja mikä parasta on hyvännäköinen ja kiihtyykin hyvin pienenllä koneella (miehelle varmaan tärkeitä )
 
Alkuperäinen kirjoittaja Dietorelle:
me ostettiin kia ceed.
on uudeksi edullinen.
syö bensaa todella vähän. hyvä ajaa. on luistonestoa, ilmastointia sun muuta.

Ihan huippu on musta. on iso takaluukku,mutta myös saa penkit kaadettua jos jotain isompaa tarvii joskus hakea.

ja mikä parasta on hyvännäköinen ja kiihtyykin hyvin pienenllä koneella (miehelle varmaan tärkeitä )
Kiitos! Luin tän ääneen ja muka kun olisin omin sanoin selittäny niin se alko nauraa, että taisit kysyä plussalta :LOL:
 
Nalletar
Mekin koeajettiin Kiian farmaria tuossa vähän aikaa sitten. Mä en tykännyt sen sisätiloista, muuten kyllä varmasti oikein hyvä auto ja edullinen. Me päädyttiin Renault Megane farkkuun, joka ei myöskään mikään kamalan kallis ole. 22 800e maksettiin kaikkine varusteineen uudesta. Siinä on myös tilava takatila. Huollot taitaa olla aina kalliita...Uudempaan autoon saa huoltosopimuksen joka saattaa kannattaa tai sitten ei. Esim. Renaultilla se on n.30e/kk.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Rusty:
Alkuperäinen kirjoittaja Dietorelle:
no mitä mies sano... kelpuuttaako?lähteekö koeajolle :D
Aluks ei niinkään, mutta alettiin googlen kautta kattelemaan tarkemmin niin nyt alkaa olla jo aika innoissaan :) Kiitos sulle vielä :flower:
:D se on yksi suosituimmista perheautoista.. just luin jostain.. ja se on saanut 5 tähteä turvallisuudesta..

tosi kiva auto.oon tykännyt ja mies myös
 

Yhteistyössä