Miten mä olinkin niin tyhmä että päästin sisään

miehen joka sano että sen pitäis tarkastaa meijän patterit. Kävi jokaisen huoneen läpi ja puheli rennosti jotain että eikö nää oo saton kämppiä. Mä siihen että ei :eek: Kysyin että mitä niistä pattereista ja se selitti että niihin tehdään joku uudistus joka ei kestä kauaa. Sitten se häipy. Varmasti katto mitä meiltä vois pölliä!

En olis kyllä päästäny jos mies ei ois ollu kotona. Tänään sitten pyysin nähdä imurikauppiaaltakin henkkarit vaikken edes päästäny eteiseen asti :whistle:
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Soita taloyhtiölle tuosta ja samoin siten ilmoitus poliisille tuntomerkkien kanssa!
Joo mä soitan huomenna huoltoyhtiöön ja jos ne ei siellä tiedä mistä on kysymys, sitten soitan poliisille. On kyllä varmuusketju aina kytkettynä ja takalukossa ovi kun poistun kotoa.

 
Alkuperäinen kirjoittaja d u m b o:
Meille voisi ihan hyvin tulla, huomaisipa ainakin, ettei tänne varkaisille kannata tulla :whistle:

:LOL: kas kun ei kääntyny eteisen kaapin kohalla jo takasin rappuun.

Ei mut oikeesti... nyt mua pelottaa vielä enemmän. Te ruokitte mun kauhua! Voi kun vois heti soittaa jollekin joka tietäis onko pattereihin tulossa jotain.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Ultramariini:
Mä odotin tuohon otsikkoon jatkoa- apua. voinko olla raskaana :whistle:
Meillä kävi kerran joku tosi hämärän näköinen äijä, joka olisi halunnut esitellä siivoustekniikoita-
en päästänyt sisään.
Mun mummille yritti mennä pölypunkkitarkastaja
:snotty:
 
Viblsp
Alkuperäinen kirjoittaja Rusty:
Alkuperäinen kirjoittaja Ultramariini:
Mä odotin tuohon otsikkoon jatkoa- apua. voinko olla raskaana :whistle:
Meillä kävi kerran joku tosi hämärän näköinen äijä, joka olisi halunnut esitellä siivoustekniikoita-
en päästänyt sisään.
Mun mummille yritti mennä pölypunkkitarkastaja
:snotty:
:LOL:
 
Meillä kävi eilisiltana vähän ennen klo 21 ovikelloa soittamassa ulkomaalainen mies, joka möi tauluja ! Aika kummallista, onkohan jotain opiskelijoita vai murtovarkaita. Onneksi oli mies kotona ja avasi oven, minä en olisi uskaltanut avata itsekseni. Mitä varten joku iltamyöhään yrittää kaupata tauluja.. ?
 
Alkuperäinen kirjoittaja MarjaK:
Meillä kävi eilisiltana vähän ennen klo 21 ovikelloa soittamassa ulkomaalainen mies, joka möi tauluja ! Aika kummallista, onkohan jotain opiskelijoita vai murtovarkaita. Onneksi oli mies kotona ja avasi oven, minä en olisi uskaltanut avata itsekseni. Mitä varten joku iltamyöhään yrittää kaupata tauluja.. ?
Toi taulujen myynti ei oo kovinkaan epätavallista, meillä on parikin kertaa käynyt. Myös kukkia ja jotain veistoksiakin on kaupiteltu.

Mutta tosta pölypunkki-äijästä oli ihan lehdessäkin. Se oli joku höperö... kysy vielä että ai ei oo pölypunkkeja näkyny? Kun mummi käski sen häipyä
:D
 

Yhteistyössä