Hakutulokset

  1. S

    olipahan taas kokemus...

    kolmas lapsi näki päivän valon tiistaina 5.12 klo 8.18 :heart: mutta...synnytys käynnistettiin cytotecilla, onneksi toinen pieni murunen riitti, jotta synnytys lähti käynnistymään...( kaksi ed. kans kännistetty) paikat avautuivat kohtalaisen nopeasti 4 cm ja päästiin saliin odottamaan...
  2. S

    kuinka kauan sektion jälkeen sairaalassa???

    niin... tossahan se kysymys jo tulikin :) meinaan vaan, ku jostain olin kuulevinani, et kuus päivää tai yli.... mut sit taas oon lukenu et jotkut on päässy jo esim 4 päivän jälkee pois... tietysti, jos ongelmia tulee, niin olaan kauemmin... mut noin niinku yleensä....??? millaiasia aikoja...
  3. S

    iso pettymys, nyt apuja, lohdutusta!!!!

    kävin siis tänään synnytystapa-arvioinnissa äit.polik. viikkoja nyt 36+5. tää on kolmas raskaus. ensimäinen meni 2 vkoa yli, käynnistettiin, kesken synnytyksen syd.äänet laski ja happiarvoja ei saatu mitattua, joten hätäsectioon, jossa myös huomattiin pään virheasento, joten vaikeuksia olis...
  4. S

    nyt neuvoja please!!! vieläkö uskallan saunaan???

    niin..... en ole kova saunaimmeinen.... mut äsken meni mies saunaan ja rupes tekee itsekki miel löylyyn :snotty: viikkoja on 36+4 ja välillä timakoita suppareitaki ollu... saattaako löylyt aloittaa kunnon supparit????? no... siis tiedänhän, että sauna kuuluu 3.ässän "käynnistysrituaaleihin"...
  5. S

    mitä luulette, tuleeko sectio???

    odotan kolmatta lastani viikolla 36 =) ensimmäinen käynnistettiin, ku meni 2vkoa yli. hyvin mene sihen asti ku syd.äänet heikkeni ja happinäytteitä ei saatu otettua... pädyttiin hätäsectioon. leikkaukses huomattii, että pään tarjonta oli väärä, joten vaikeuksia olis tullu kuitenkin.... no...
  6. S

    rask.diabetes, synnytys, kokemuksia?

    onko kellään todettu raskausdiabetesta??? ja miten raskaus eteni? sujuiko synnytys hyvin vai tehtiinkö suunniteltu sektio? miten lapsen vointi synn. jälkeen... oliko sokerit alhaalla tms... tiedoista kiitollinen :saint:
  7. S

    kuka tietäs????

    jos tehdään suunniteltu sektio, niin eikös se aika suurella tod. näköisyydellä suoriteta yleensä ennen lasketua aikaa ( ettei sit rupea itsekseen käynnistymään ) jostain oen lukenu tms... et noin viikkoa ennen lask.aikaa yleensä.... oonko ihan hakoteillä????? :whistle:
  8. S

    mitenköhän tällä kertaa????

    meillä kaksi tyttöä. ens. käynnistetty yliaik. vuoksi. synnytys eteni hyvin, kunnes sydänäänet heikkeni ja happinäytettä sikiön päästä ei saatu otettua. päädyttin hätäsektioon, jossa todettiin, että tarjonta oli väärä, avoin laki. toinen kans käynnistetty,saman yliaik. takia. synnytys eteni...
  9. S

    Meilikavereita kaksospoikien äideistä

    Olen 33-vuotias 3 vuotiaiden kaksospoikien äiti pohjois-suomesta. Olisi kiva vaihtaa kuulumisia, miten kaksosten kans menee ym. Osoitteeni on sari.anttila@ppe.inet.fi
  10. S

    1 vee kuvat

    Moi! Oisko kellään kertoa minkä hintasta on otattaa lapsesta yks vee kuva valokuvaamossa? Ja minkä kokoisia/kuinka monta kuvaa tuohon hintaan sisältyy?
  11. S

    Nilsiän seutu!!!

    Kaipailisin muita äitejä juttu kaveriksi ja tytölle leikkikaveria.. =)
  12. S

    Runsas valkovuoto??

    Runsas valkovuoto?? Onko täysin normaalia kuten olen lukenut, että valkovuoto lisääntyy synnytäneillä naisilla. Meillä valkovuoto on liiankin runsta. Papa ok.
  13. S

    31-vuotias 3 lapsen äiti kaipailee meili kamuja

    täällä olis 31-vuotias 3 lapsen äiti. meillä on 5-vuotias tyttö ja 2 vuotiaat kaksos pojat. tytöllä myös liikunta vamma. Kaipailen maili kamuja pohjois suomesta. Itse asumme meri-lapin alueella.

Yhteistyössä