Hakutulokset

  1. Pink Poodle

    Kuopiolaiset, mistä löytyy parhaat kirpparit?

    Jotain sisustusputiikkejakin olisi kiva käydä katsastamassa :)
  2. Pink Poodle

    Juhlapaniikki

    Tyttären rippijuhlat kuukauden päästä ja kamala paniikki niiden järjestämisestä. Mitään en tunnu saavan aikaiseks. Pitäs tilata kakku, tai en tiedä teenkö sittenkin itse. Miten paljon menee pikkuleipiä kun vieraita joku 25? Voileipäkakun teen itse, sitten on piirakat, munavoi ja lohi. Pitääkö...
  3. Pink Poodle

    Soijamaitoon vaihtaminen.

    Mietin että alkaisinko käyttää soijamaitoa laktoosittoman maidon sijaan. Käytän lähinnä muroissa/myslissä ja teessä. Onko teinille haittaa soijamaidon käytöstä ? Mietin jos tytärkin haluaisi käyttää soijamaitoa. Mites hinta verrattuna laktoosittomaan (1.39e)?
  4. Pink Poodle

    Ompelijat; kysymystä mekon kaula-aukon muokkaamisesta

    Miten onnistuu tälläsen kaula-aukon muokkaus avarammaksi?
  5. Pink Poodle

    Milloin laitatte pääsiäiskoristeet?

    Keväistä sisustusta olen jo laitellut, mutta tiput ja puput odottaa vielä kaapissa. :flower:
  6. Pink Poodle

    Palstatohtorit hoi!

    Oireet: Illaksi nostaa kuumeen 38, päivällä lämpöä päälle 37. Päänsärkyä ajottain päivän aikana. Ei nenän tukkosuutta, ei kurkkukipua tai yskää. Voimat pois. Juuri päättynyt kuukauden kortisonikuuri haavaisen paksusuolentulehduksen hoitoon. Kyseessä miespuolinen sairastaja, perusterve...
  7. Pink Poodle

    Suosittele vihreää teetä (mikä merkki parasta)

    Muitakin elimistöä puhdistavia teelaatuja saa suositella :)
  8. Pink Poodle

    Kääk-kerhoon kuuluvat! Mikä oli viime kuukauden kuukauden kirja?

    Paketti tuli tänään, mutta en yhtään muista mikä kirja siinä pitäisi olla. Nähtävästi olen unohtanut perua paketin :ashamed: En viitsisi avata jos on jotain tytöille suunnattua.
  9. Pink Poodle

    Miten kevät näkyy sisustuksessanne?

    Itsellä tapahtui tänään "herääminen" kevääseen ja mietin sisustukseen piristysruisketta. Sohvatyynyihin tuli jo vaaleanpunaista ja kynttilä vaihtui keväisen vihreään. Kuviakin olisi kiva nähdä :)
  10. Pink Poodle

    Amerikkalainen kuponkisysteemi on aika outo

    Katsoin just Tarjousten metsästäjät jossa perheenäidit hamstrasivat tavaraa kupongeilla. Sai tuotteita ilmaseks kun otti tarpeeks paljon ja oli kupongit niihin.
  11. Pink Poodle

    Kumpikohan tässä nyt allergisoi

    Kasvot kutisee ja taitaa pientä näppylääkin nostaa. 1. Söin iltapalaksi tonnikalaa leivän päällä, samaa söin eilen eikä oireita tullut. Joskus aiemmin kuitenkin tullut kutinaa kalasta. 2. Pesin miehen remonttikamppeet ja niissä on vieläkin sellanen outo pistävä haju. Ne kuivuu tossa vieressä...
  12. Pink Poodle

    Mitä lahjaksi ikämiehelle joka innostunut kokkailemaan?

    Kaikki perus keittiövälineet löytyy ja tuskin intoa riittää mihinkään riisin höyryttimiin tai sushinrullausmattoihin. On enemmänkin semmonen perussuomalainen makkarasopan keittelijä.
  13. Pink Poodle

    Onko mulla kuulo huonontunu

    vai puhuuko nykyteinit vaan hiljaa ja epäselvästi...
  14. Pink Poodle

    Tulipa tippa linssiin äidille

    Eilen illalla oli pojan kanssa riitaa kun vitkasteli nukkumaanmenon kanssa. Vänkäsi vaan vastaan ja kiukkusi kun aina on tietyt ajat syömiselle ja nukkumiselle, peliaikaa on rajoitetusti ja hampaatkin pitää aina pestä. Olin jo unohtanut koko asian mutta äsken tuli poika pyytämään anteeksi, otti...
  15. Pink Poodle

    Kenelläkään traumaperäinen stressihäiriö?

    Miten olette saaneet hoitoa? Tunnistetaanko sairautta terveydenhuollossa? Tiesittekö itse mistä kyse ennen kun hakeuduitte hoitoon? Itsellä kasa epämääräisiä oireita. Taustalla läheisen yllättävä kuolema kolme kuukautta sitten.
  16. Pink Poodle

    Kysymystä homeelle altistuneille!

    Miten herkästi saatte oireita? Pitääkö olla tilassa missä hometta vai riittääkö esim. ihminen joka oleskellut hometilassa ja haju tarttunut hänen vaatteisiin? Mulla tilanne että olen ollut harjottelussa paikassa missä sain altistuksen homeelle. Nyt miehen työpaikalla on siirrytty tiloihin jossa...
  17. Pink Poodle

    Lapsen toppahousut reveneet liikuntatunnilla

    Oli törmännyt toisen oppilaan kanssa ja toisen luistin tehnyt viillon. Opettaja ei ollut huomannut tilannetta. Kotona poika ei heti kertonut asiasta,illalla ennen nukkumaan menoa näytti housut. Paikkasin housut ja poika sai aamulla ehjät pökät jalkaan =) Olishan sitä voinut soittaa opelle ja...
  18. Pink Poodle

    Miten menetellään kun lapsi saa perintöä isovanhemmalta?

    Miten saa edunvalvojan ja maksaako se? Pitääkö perunkirjoituksessa olla mukana lapsen edustaja? Mitä asioita pitäisi huomioida? Ei ollenkaan jaksa ajatella näitä asioita tässä surun keskellä mutta tänään varoteltiin jo tulevasta perunkirjoituksesta.
  19. Pink Poodle

    Minkä verran kynttilöitä poltatte päivittäin?

    Itse laskeskelin eilen että menee ainakin kymmenen tuikkua illassa, joskus tuplasti jos valvotaan myöhempään ja kerkeävät palaa loppuun + pilarikynttilöitä pari palamassa.
  20. Pink Poodle

    Mitä teillä tänään syödään?

    Ei enää jouluruokaa :x Pitäisi keksiä jotain syötävää mutta pää lyö tyhjää :confused: Eilen syötiin kanasalaattia. Ja idealla helposti hyvää ja kevyttä.

Yhteistyössä