Hakutulokset

  1. Nea

    Tuleva yksinhuoltaja?

    Meni hermot, auttakaa. Tulevan lapsen isä jokaisen pikku erimielisyyden tullen aloittaa uuden painostuskierroksen abortin suhteen..alussa oli itsekin iloinen asiasta. En todellakaan jaksa tuollaista inttämistä enää. Suhde on kohtuullisen tuore, minulla ikää lähemmäs 30 ja rv 9+3, tämän ikäisenä...
  2. Nea

    onko aina uudelleensynnyttäjällä kovia jälkisupistuksia?

    hirvittää..
  3. Nea

    Kokemuksia Recaro-turvakaukalosta??

    Eli niinkuin otsikko kertoo, haluaisin kuulla kokemuksianne Recaron Young Profi Plus-turvakaukalosta! Ja minkä matkarattaiden kanssa olette kyseistä kaukaloa käyttäneet? Recaron omia matkarattaita ei kauheasti ainakaan netistä löydy, ja ne eivät näytä niinkään erikoisilta muutenkaan... -Nea
  4. Nea

    Turvakaukalo jonka saa kiinni rattaisiin/vaunuihin??

    Eli siis turvakaukaloa mietin, mikä olisi paras?? Olin jo kääntynyt vahvasti britax baby safe plussan suuntaan, mutta miten on saako sen kiinnitettyä rattaisiin tai vaunuihin ja miten yhdistelmä toimii? Kertokaahan omia kokemuksianne toimivista ja ei toimivista vaihtoehdoista niin saan asiaa...
  5. Nea

    alapään haava

    millä ootte hoitanu mahdollisia alapään haavoja, jotka on emättimen suun lähellä ja altistuu hankaukselle herkästi?
  6. Nea

    Kuinka kaua pregnyl vaikuttaa...

    testituloksiin? Ja miten??
  7. Nea

    Kuinka moni on käyttänyt klinikan terapeutteja...

    ...tai käynyt muualla puhumassa asiasta? Mä niin usein mietin että haluais puhua jonkun kanssa, ku lähellä ei ole ketään jolla olis samanlainen ongelma, vaikkakin pari kenen kanssa asiasta voin puhua. On mulla kyllä ollu ennen tätä lapsettomuuttakin sama olo, että on selvittämättömiä asioita...
  8. Nea

    Onko muilla menkkojen aikaan virtsisoireita?

    Eli siis uudelleen kyssäri kuuluu että: Onko teillä muilla menkkojen aikaan samanlaisia oireita ku virtsatientulehduksessa? Mulla on nää jutut alkanu viime kesänä; eli sillon ku vuoto alkaa niinku HANAT AUKI-tyylillä, ni tulee samanlaista kipua ku tulehduksen aikaan ja sattuu vähän vastaavalla...
  9. Nea

    Joulupata-keräys

    Jos vaan on mahdollista oman rahatilanteen vuoksi, niin lahjoitapas Kaksplussan pottiin rahaa, hyvään tarkoitukseen menevät! Kaksplus nyt sijalla 77. Yksikin euro on rahaa.... =) :xmas: :xmas: :xmas: http://www.joulupata.fi/cgi-bin/joulupata/lahjoitukset_new.cgi?minsija=41&maxsija=80
  10. Nea

    lisäravinteet

    Hei kaikki! Tässäpä pientä lisäravinne vinkkiä,jos jotain kiinnostaa. listan sain luontaislääkäriltä, kun kävin hänen luonaan lapsettomuuden takia. Eli listalla on: Oxi-Tabs C+E (1 aamulla), Berex (1 aamulla), pellava-vehnänalkio oljyä 10 ml/pvä, Melbrosia ja femisoija+ (paketin ohjeen mukaan)...
  11. Nea

    kunnon keskustelut kehiin!!

    hei vaan kaikki jotka tänne eksyvät.. eikös tänne sais pienen ryhmän jossa vois avautuu ja jakaa kokemuksii.. itsellä eka inssi takana ja tod.näk negaa tulossa.. nyt on sellanen olo et menkat alkaa minähetkenä hyvänsä..pp10 :'(
  12. Nea

    ehkäisyrengas

    Kokemuksia Nuva-Ringista?
  13. Nea

    kerrossänky

    Minkäikäisenä olette laittaneet lapsenne nukkumaan kerrossängyn yläsänkyyn? Tilanahtautta alkaa olemaan ja kerrossänky olisi paras ratkaisu.
  14. Nea

    kantavin ajatuksesi kasvatuksessa? eli se mihin nojaudut?

    kertokaa!

Yhteistyössä