kunnon keskustelut kehiin!!

Nea
hei vaan kaikki jotka tänne eksyvät.. eikös tänne sais pienen ryhmän jossa vois avautuu ja jakaa kokemuksii.. itsellä eka inssi takana ja tod.näk negaa tulossa.. nyt on sellanen olo et menkat alkaa minähetkenä hyvänsä..pp10 :'(
 
Felicity
Hei! Ihan kiva purkaa tuntoja tänne, kun hermostuttaa tää piinailu ihan liikaa. Älä säkään luovuta vielä, menkkatuntemukset voi ihan hyvin kuulua alkuraskauden tuntemuksiin. Tietystihän sitä odottaa niitä ihania uutisia, mut kuiteskin on varovainen samalla ettei tipu sit pettymyksineen hirmu korkeelta.

Meilllä takana 2xivf, välissä yks inssi kun ei munasoluja kertynyt kuin yksi ja sit 2xicsi joista viimeisintä tässä piinaillaan. Kahden alkion siirto oli 29.4 eli perjantaina ja parhaillaan odottelen olisko jo mitään kiinnittymistuntemuksia. Kaikki aikasemmat hoidot siis negaa, kerran näin plussan testissä, mut se meni samantien kesken. Kirjotelkaahan muutkin ja hurja :hug: kaikille!
 
Moi vaan kaikille!
Me ollaan vielä keltanokkia näissä hoito-asioissa, mutta näillä näkymin niihin kuitenkin ollaan ajautumassa -jos vois niin sanoa. Eli takana esikoisen odottelua vasta kylläkin 1½ vuotta, mutta miehelläni on hieman alentunut normaalimuotoisten siittiöiden määrä, joten lääkäri suositteli meille inssiä.

Mulla on todella epätoivoiset fiilarit tällä hetkellä, koska en tunnu saavan plussaa ovistestiin en sitte niin millään. Tai sitten se on plussa mutta en osaa sitä vaan tulkita oikein. \|O Tai sitten ovista ei tapahdu! :( Eli viiva on vahva mutta ei kuitenkaan niin vahva kuin se kontrolliviiva -murrrr!! Mutta tää olikin taas pitkästä aikaa luomukierto mihin testasin ovistesteillä. Eli jos menkat nyt sitten alkaa niin sitte taidan alottaa clomit seuraavaan kiertoon. Mistä me tiedetään mennä sinne inssiin sitte jos en osaa tulkita sitä testiä oikein..???!! :wave:
No, pitänee keskustella lääkärin kanssa tästä aiheesta.

Oikein paljon voimia kaikille ja positiivista mieltä!! :flower:

-Susku
 
miriam
No piiniksellä olen minäkin ja usko alkaa olla jo mennyt vaikka vasta pp5 menossa.
Oli niin olevinana jo oireita (vaikka liekö edes kiinnittynyt vielä) ja nyt ei enää mitään.
2.ivf kyseessä, eka keskeyty. Kaksi alkiota siellä pitäisi olla vaikkka kovasti niille huhuilen ei vastausta kuulu.
 
Felicity
Aika samoissa mennään tän piinailun kanssa! Mulla menossa pp6 ja itsekin ihmettelen näitä vaimeita tuntemuksia. Eilen vihlaisi kaksi kertaa melko pienesti, muuten lievää huimausta mitä on aina ollut johtuen lugesteronista. Rinnat on ollut koko hoidon ajan todella kipeät ja ovat aina myös ennen menkkoja. Eli voisi sanoa, että oireita ei ole juurikaan.

Kerro mitä tuntemuksia sulla oli! Lohduttavaahan on, että läheskään kaikki eivät tunne mitään oireita vaikka plussaa tulisikin. Jotenkin vaan ne oireet tekevät olosta hieman varmemman, mutta älä sinäkään luovu vielä toivosta! Mites teillä muilla piinis etenee?! Kertokaanhan kuulumisia ja voimia jälleen kaikille!
 
miriam
Felicity :

Luget on just tosi pirullisia kun tekevät "muka" raskausoireita, mulla paisuttanut rinnat niin että vanhassa kuppikoossa on jo ahdasta.
Ja sitten ne väsyttää, päikkäreitä otettava joka päivä.
No ne r-oireet jotka kuvittelin, oli just mahanippailuja ja sitten yksi ilta oli yököttävä olo.
No mäkin yritän tuudittautua siihen että voihan sitä olla aivan oireettomanakin ja raskaana :)
Mutta kyllä tässä jo miehen kanssakin on keskusteltu seuraavasta hoidosta, realiteetit pidettävä mielessä kaikesta huolimatta.

t. miriam pp6
 
Nea
hei vaan!! ihanaa että ollaan saatu tänne keskusteluu!!! luulin et turhaan koitan.. niin.. itsellä nyt negaa kuitenkin tuli.. nyt sitten soitin yksityiselle-lekurilleni ja koitan saada ivf:n jo seuraavaan kiertoon!! eli alkais nyt ihan just!! toivon et lekuri tekis lyhyen kaavan mukaa ivf:n.. eli sumuttelu pois,ni vois kokeilla nyt kesän aikana... mut mun tuurilla se jankuttaa vaa tosta inssistä.. mutta yrittänyttä ei laiteta=)
ää,,,mä oon nii ilonen ku tääl o porukkaa et en ehtiny ees kunnolla lukee noit teiän juttuja, mut nyt alan lukee...=)=)=)
 
Nea
huh--olipas teillä tarinaa.. kovii nää hoidot.. nyt pidän teille pukkuja oikeen hiukset ja varpaat pystyssä!!! onko teillä ollu toi ivf kivulias toimenpide??punktio?olix teil sumutteetkin mukana?? yksityisellä vai julkisella???
terv,utelias??
ja piinishalit tulee!"!!! :hug:
 
Felicity
Hei ;) kaikille! Ja ensinnäkin pahoittelut Nea teidän negasta! Kiva, että silti jaksoit tulla tänne meitä moikkailemaan. On se aina niin kuluttavaa pettyä uudestaan ja uudestaan, mut voimia teille ja kaikille muillekin!

Todella Luget saa aikaan niin paljon kaikenlaista. Mulla ollut nyt kolmatta päivää lämmöt sen puoli astetta koholla eli 37-37.1, joten toivotaan, että toi olis hyvä merkki!!!!! Eilisen koko päivän juimi pääasiassa vasenta kylkeä ja välillä oikeaa ihan kunnolla, eikä tollasta ole ennen ollut. Ennen on ollu pääasiassa sitä alavatsa nippailua mitä nyt ei juurikaan ole.

Kysyit Nea niistä hoidoista, niin meille on tehty molemmat ivf:t pitkän kaavan eli sumujen kanssa ja icsi:t lyhyen mukaan. Mielestäni paljon kätevänpi tuo lyhyt, koska saman verran on saatu munasoluja kasvamaan sillä. Punktio on ollut hieman kivulias, kun en kestä voimakkaan kipulääkkeen täyttä määrää. Ivf:t tehtiin julkisella ja isci:t yksityisellä puolella. Kirjoitelkaahan muutkin kuulumisia! F :wave:
 
Heippa vaan kaikille ja mukavaa helatorstaita.
Täällä mä olen menkkatuskissani. :\| Eli ne sitten tänään alkoi, joten hyvä näin jälkikäteen huomata että se ovis oli sitte sillon kp 15, jollonka se viiva siinä testissä oli jotenkin epämääränen. Eli tarkotti ovista sillon.. =)
Eilen oli todella surku päivä. Sain jälleen kuulla että eräs tuttava on raskaana. Aikasemmin oon ottanu tosi lunkisti nää uutiset mutta nyt tuntuu että voi p*kele kun ottaa pattiin. :ashamed: Kamalaa, pitäis olla toisen puolesta onnellinen, ettei tarvi ainakaan tämmöstä hemmettiä käydä läpi. Syyttelin jo miestänikin eilen että se ei ymmärrä mistään mitään miltä musta tuntuu jne jne. Eli todelliset pms oireet oli sitte eilen päällä!!

Mun tilanne on ihan oikeastikin tää (niinku varmaan monella muullakin) että mun ystävä- ja tuttavapiirissä on kaikilla lapsia, ne on raskaana tai sitten ne ei muuten vaan oo sellasessa elämäntilanteessa että lapsia vois edes ajatella. Eli tällä hetkellä tuntuu siltä että ei oo ketään kenen kanssa vois keskustella näistä mieltä musertavista menkkapäivistä tai hoidoista yms. Tai vois kai keskustella mutta eipä ne taitais oikein osata ymmärtää.. :( No, kaippa mun pitäis vähän antaa luottoa ystävillekin, olisivat ainakin sitte olkapäänä..

Nyt alkaa teksti meneen hieman taas epätoivon puolelle, joten taidanpa lopettaa. Eli täällä ollaan masiksessa, mutta eiköhän se tästä taas sitten ennen ovista ala valosammalta näyttämään. Ehkä. Tällä kertaa taidan sitten ottaa clomit käyttöön, että ei tarvi ressata sen oviksen kanssa..

Susku :wave:
 
miriam
Mitäs tänne kuuluu, eipä kummosia.
Tuli sitten jo testailtua tänään, kun veritestiin olis kolme päivää. Aikastahan tää vielä on, tiedän, mutta jos olis ollut haamua, ei ollut.
Kuitenkin tässä vielä ollaan peukut pystyssä loppuun asti.
Olishan se äitienpäivänä upeaa jso tikkuun tulis se kaks viivaa =)
 

Yhteistyössä