Hakutulokset

  1. T

    joulukuussa kanariansaaret kylmiä

    Olen ollut joulu-tammikuussa Americasissa neljä kertaa (enkä ole kyllä ikinä siellä rannalla maannut, vaan kävellyt, shoppaillut, ajellut autolla vuorilla ym.), ja kolme kertaa sää on ollut ihan hyvä, yöt tietysti kesään verrattuna viileitä, yhden kerran on ollut todella huonot ilmat = pilvistä...
  2. T

    Keskoslapset

    Jokaisella tuntuu olevan eri käsitys tuosta keskoseksi luokittelusta. Meillä on ainakin koulussa (sairaanhoitaja amk) opettaja sanonut, että keskonen on joko alle rv 37 TAI alle 2500g. Lukeehan se kaikilla lääkäri sivuillakin (esim. http://fi.wikipedia.org/wiki/Keskonen). Turhaa täällä siitä...
  3. T

    Tavataanko,eri kaupungit pinoon-uusia tuttavuuksia

    Lehtoniemi ja pikkuriiviö on 8 kk. Mistäs päin sinä ja minkä ikäiset lapsukaiset?
  4. T

    Tavataanko,eri kaupungit pinoon-uusia tuttavuuksia

    Varkaudesta terveisiä, yhden vauhdikkaan lapsukaisen äiti ilmoittautuu...
  5. T

    Auttakaa, mä oon luulosairas.

    jos kuoleman ym pelo häiritsee normaalia elämää kannattaa haekutua mielenterveyskeskukseen juttelemaan. Mä koin ko. pelkoa 12 vuotiaana niin etten uskaltanut nukkua. Kaiken maailman pakkotoimintoja tuli kuvaan. Olen elänyt ns normaalia elämää, lukenut itselleni hyvän ammatin ja perustanut...
  6. T

    autoilu hirveää piinaa

    Hei! Jos turvaistuimenne antaa mahdollisuuden niin voisitte kokeilla laittaa lapsen istumaan naama menosuuntaan. Ehkä lapsenne kärsii matkapahoinvoinnista ja on siksi levoton!! (Selkä menosuuntaanhan on vain pohjoismainen tapa kuljettaa lasta, ei siis mitenkään pakollista. Muualla maailmassa...

Yhteistyössä