Hakutulokset

1. viljaksi

suuri lastenvaategallup :D :D

1. En 2. Aivan liian usein tulee osteltua kaikkia ihanuuksia ja pakko saada juttuja :D 3. Kummallakin pojalla taitaa olla noin 7paria+ kumpparit 4. Suosikkikauppoja on tällä hetkellä Po.p, Pikkuväki, Sisukas.net 5. tämän hetken suurimmat suosikit ovat Po.p, Molo-kids, Appaman, Nova...
  2. viljaksi

Virpojamme saivat kääreettömiä karkkeja, yöks!

Ja nyt olisi ap:n hyvä mennä päiväunille!
  3. viljaksi

No tottakkai ap:han tuntee kaikki jonka ovella lapset kävivät :laugh:
  4. viljaksi

Olette siis suomen ainut perhe jossa ei kaiveta nenää ja persettä? Ajattelin vain kun oletat automaattisesti muiden tekevän niin!
  5. viljaksi

Entäpä jos se huumekarkki onkin kääritty paperiin? No silloin ei tietysti tulisi sitä ripulia.... Mistäs muuten tiedät että karkkien antajalla on paskaiset kädet, olitko mukana?
  6. viljaksi

Onneksi itselläni on muitakin murheita niin ei tunnu niin kohtuuttomalta jos lapset eivät aina saa niitä just parhaista raaka-aineista valmistettuja nameja :laugh: :laugh: :laugh:
  7. viljaksi

Kierrätättekö vaatteet lapselta toiselle?

Eli muilla taitaa kuitenkin sujua tää kierrätys paremmin kuin meikäläisellä =) Itse haluan kanssa aina ostaa uuden haalarin että on sitten varmasti lämmin!
  8. viljaksi

Kierrätättekö vaatteet lapselta toiselle?

Olen itse mielestäni "muka" kovastikkin kierrättänyt isommalta pojalta pienemmälle, mutta huomaan ettei niitä isomman pojan vanhoja vaatteita tule sitten kuitenkaan käytettyä vaan ovat vain kaapin täytettä ja nuorempi on saanut uudet vaatteet jotka ovat käytössä =) Eli mitenkäs teillä...
  9. viljaksi

Mä haluan töihin!!!!!

öö... anteeksi tyhmyyteni muta mitäs nää pakkaajat tekee?
  10. viljaksi

Mä haluan töihin!!!!!

Ainoa ongelma vaan on se että pitäisi löytää jokin mukava työpaikka =)
  11. viljaksi

En ymmärrä!EN!

Niin ja nassikoiden isähän ei käytä päihteitä juuri ollenkaan.... :whistle: Muutenkin on mietityttänyt nuo syyt miksi ylipäätänsä on hakenut poikien huoltajuutta kun hänellähän on kaksi lasta jo ennestään jotka kyllä asuvat äitinsä kanssa, miksi ei halua näiden lastensa huoltajuutta itselleen...
  12. viljaksi

Meille syntyi poitsu :)

Onnittelut pienestä prinssistä :flower: =)
  13. viljaksi

reimateccitaistelu osa 2536 ;)

Mä en ole koskaan tajunnut että miksi uuri reimatec herättää niin paljon tunteita puolesta ja vastaan.... kun ottaa huomioon että on niin monia muitakin kalliita merkkejä noilla ominaisuuksilla? Jos kerron ostaneeni lapselleni Po.pin puvun se on ihan hyväksyttävää mutta jos ostamani puku on...
  14. viljaksi

Miksei nuo Remun 2-osaiset ole alessa??

Kyllä mun mielestäni ainakin täällä pääkaupunkiseudulla tuntuu topat olevan joka paikassa jo alennettuna, prismathan aloittivat alen jo ennen joulua joten siitä sattaa johtua ettei siellä ole enää talvivaatetta jäljellä...
  15. viljaksi

Mitä tänään syötäisiin?

Meillä peppi pitkätossun voimavuoka, salaattia ja valkosipuipatonkia =)
  16. viljaksi

Luetelkaas hyviä toppis merkkejä!

Po.pin haalarit ovat olleet todella hyvia!
  17. viljaksi

Oletko toivonut että lapsesi olisi tiettyä sukupuolta?

Toivoin meille uutta perheenjäsentä =) Ja kaksi sulostusta olen onnistunut saamaan :heart:
  18. viljaksi

Pidätkö onnekkaina niitä, jotka ovat saaneet sekä tytön että pojan?

En ole kyllä koskaan ajatellut että joku olisi onnekkaampi kuin minä siitä syystä että on saanut tytön ja pojan, ennemminkin pidän itseäni erittäin onnekkaana kun saan olla kahden ihanan lapsen äiti ja näin oletan kyllä muidenkin äitien ja isien ajattelevan =)
  19. viljaksi

Miten paljon olette ulkoilleet viimeisen viikon aikana?

Tosi vähän on kyllä tullut ulkoiltua, tänäänkin taas vaihteeksi sataa joten ollaan oltu ihan kotosalla vaan :|
  20. viljaksi

Mitäs luulette, saammeko koskaan enää nauttia lumisista pakkastalvista?

Tai kyllähän pohjoisessa varmaankin lunta piisaa mutta etelässähän on tullut vettä lähes koko talven ja muistelisin ettei tuo viime talvikaan kovin hääppöinen ollut :/

Yhteistyössä