http://www.iltasanomat.fi/viihde/uutinen.asp?id=1472337 Mäkin olisin seonut jos joku kielsi mua nähdä OMIA lapsia :kieh: :kieh:
En usko että hän antoi huumetta lapsille,jos olisi oikeasti näin laps kuolisi jo tai olisi sairalaassa.Mutta eikö Kevin myös käyttä huumeita?Alkuperäinen kirjoittaja HERNETÄTI:huumeiden käyttäjä ja itsemurhaa jatjkuvasti hautova, ei olehyvä äiti. Eäilltiin jossain artikkelissa että hän oli myös lapsillee huumeta antanut.
silloin mielestäni onkin hyvä jos ei näe lapsiaan. tapaamisoikeuksia ei ole noudattanut jne. lue muutkin aiheeseen liityvät asiat niin tiedät mitä kaikea on tapahtunut
Se on seonnut jo kauan sitten ennen tuota kieltoa! Tuo vessaan sulkeutuminen tais vaan olla viimenen niitti.Alkuperäinen kirjoittaja AnnaBell:Mäkin olisin seonut jos joku kielsi mua nähdä OMIA lapsia :kieh: :kieh:
Mun mielipide että toi Kevin on aiheuttanut hänelle kaikki.Idiotti mies hän on :kieh:Alkuperäinen kirjoittaja viljaksi:Niin ja nassikoiden isähän ei käytä päihteitä juuri ollenkaan....
Muutenkin on mietityttänyt nuo syyt miksi ylipäätänsä on hakenut poikien huoltajuutta kun hänellähän on kaksi lasta jo ennestään jotka kyllä asuvat äitinsä kanssa, miksi ei halua näiden lastensa huoltajuutta itselleen, taitaa vaan lapsosten äidillä olla hieman vähemmän rahaa johtuisikohan siitä....
Mä taas luulen, että parisuhde tuo näkyville ihmisen rikkinäisyyden. Vaikka voi se silti totta olla, et se ois idiootti.Alkuperäinen kirjoittaja AnnaBell:Mun mielipide että toi Kevin on aiheuttanut hänelle kaikki.Idiotti mies hän on :kieh:Alkuperäinen kirjoittaja viljaksi:Niin ja nassikoiden isähän ei käytä päihteitä juuri ollenkaan....
Muutenkin on mietityttänyt nuo syyt miksi ylipäätänsä on hakenut poikien huoltajuutta kun hänellähän on kaksi lasta jo ennestään jotka kyllä asuvat äitinsä kanssa, miksi ei halua näiden lastensa huoltajuutta itselleen, taitaa vaan lapsosten äidillä olla hieman vähemmän rahaa johtuisikohan siitä....
Tottakai se kierouttaa maailmankuvaa, kun on niin kuuluisa jo niin nuorena. Tässä tapauksessa lapsitähdet on vähän olosuhteittensa summia.Alkuperäinen kirjoittaja Verenpisara:Ei tolla Brtineylla oo alunalkaenkaan mennyt hyvin. Nous kusi päähän urab alkuvaiheessa jo. En oo koskaan henkilöstä edes pitänyt :x
mut sun tapaus on varmasti eri kuin tää Britneyn.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mä en ollut huono äiti, vaikka olinkin masentunut ja itsaria haudoin. Onneksi mtt:ssä ja sossussa olivat samaa mieltä. Tosin masentuneena en itse ollut tuota mieltä, mut nykyään olen Sääliksi käy Britneytä kun elämä hajoaa noin, sääliksi käy sen lapsia ja muita läheisiä. Rankkoja aikoja heille kaikille