Oletko toivonut että lapsesi olisi tiettyä sukupuolta?

Esikoista odottaessani en niinkään toivonut mitään ihmeellistä, kunhan olisi terve. =) Kakkosen kohdalla välillä kävi mielessä, että tyttö olis kiva. =) Kolmosen kohdalla taisin vain ajatella, että poikahan sieltä taas tulee, ompahan vaatteita sitten hänellekin. :D

No täytyy myöntää, että olen toivonut. Itseasiassa tyttöjä molemmilla kerroilla, vaikka poikia ovat sitten olleet. Kuitenkin molemmissa raskauksissa oon ultrassa saanut kuulla asukin olevan poika ja se on tuntunut maailman parhaalta. Vaikea siis selittää, että vaikka onkin toivonut tyttöä niin samalla hetkellä, kun on kuullut odottavansa poikaa, se on tuntunut ihanalta ja niin oikealta, että tämähän meidän perheestä viel puuttuikin =)

kyllä mulla ainaki on valtava tytön kaipuu, on aina ollut jo ennen ku olin ees ekaa kertaa raskaana.
1 poika on jo ja toinen masussa (tai ultraveikkaushan se vaan on mut kyl mä niihin uskon). mut toivotaan et kolmas tai neljäs olis tyttö, sen enempää ei meille lapsia varmaan tule.. tai toivotaan siis et tulee kolme tai neljä. eihän niitä tilaamalla tule.

ja vielä lisäys- kaikkihan varmasti ymmärtää että pojat on ihan yhtä rakkaita!

Yhteistyössä