Hakutulokset

  1. terhi

    4D-ultrasta... taas

    Meidän seudulla ei ole mitään lääkäriasemaa, jossa tehtäisiin 4D-ultria. Olemme kuitenkin ajatelleet, että tilaamme ajan jonnekin Helsingin seudulle. Lahti olisi meitä lähinnä ja siellä tehdäänkin ¤D-ultria, mutta sieltä ei saa dvd-levyä mukaan. HInnaksi siellä kuulema jäi Suoraan vähennetyn...
  2. terhi

    työ vai kolmas lapsi

    kyselisin muiden mielipiteitä. olen 27 vuotias ja minulla on kaksi lasta ja noin vuosi työkokemusta. haaveissa olis kolmas lapsi noin kahden vuoden kuluttua. nyt olen miettinyt et voin olla nuorimman lapsen kanssa vielä reilun vuoden kotona ja sit pitäis päättää mennäkkö töihin vai saada se...
  3. terhi

    iso vauva

    te jotka olette saaneet ison vauvan niin onko seuraavissa raskauksissa ollut millaisia seurontoja vauvan koosta ja miten synnytykset ollaan suunniteltu? onko leikkauspäätöksiä tehty ja millä perusteella? mulla poika oli 56 cm ja 4,5 kg syntyessään ja oli tosi hyvä tuuri et mahtui tulemaan kun...
  4. terhi

    millä suojata tavarat homehtumiselta ulkovarastossa?

    Millä suojata tavarat,-lähinnä vaatteet homehtumiselta-ulkovarastossa? Meillä puuliiteri samassa ja sieltä tulee paljon kosteutta,mikä hirvityttää että kohta tavarat varaston puolella homeessa :\|
  5. terhi

    meilikaveri haussa

    Löytyisikö 28 vuotiaalle 10, 6 ja 2 vuotiaiden lasten äidille? Lapsista vanhin on tyttö ja nuoremmat poikia. Olen kotiäitinä tällä hetkellä ja kaipaisin välillä piristystä päivään. Terhi-78@hotmail.com
  6. terhi

    allergiaoireiden ilmaantuminen

    4 kk ikäinen vauvamme on syönyt nyt 5 päivän ajan perunaa ja tänä aamuna huomasin toisessa poskessa punoitusta, joka oli hieman myös koholla. hänellä on atooppinen iho, jota rasvaamme aamuin illoin ja tähän asti hän on syönyt pelkästään Almiron Peptiä, sillä epäilemme hänellä olevan...
  7. terhi

    Ceroxien hinta

    Hei! Täällä on keskustelua käytykin näistä Emmaljungan Ceroxeista ja yleensä käytettyjen rattaiden hinnoista. Olisin kysynyt, että onko hintapyyntö mielestänne kohdallaan, kun olen myymässä vuoden 2004 Emmaljungan Ceroxeja, joissa on duopussi ja jalkasuoja mukana, takuutakin on siis voimassa...
  8. terhi

    Mustasukkaisuutta...

    Me ollaan mieheni kans oltu yhessä kohta kolme vuotta ja meillä on yhteinen lapsikin ja kaikki on mennyt suht.hyvin. Kuitenkin minä olen kamalan mustasukkainen...ja minä en voi sille mitään ...olen yrittänyt ajatella järjellä asioita mut ei auta... eniten mua kalvaa se kun kaksi vuotta sitten...
  9. terhi

    Uusia kirjeystäviä

    BÖÖ JA KUKKUU! Löytyisiköhän täältä uusia kirjeystäviä tälläiselle naimisissa olevalle 27-vuotiaalle kahden muksun äidille.Asun Pohjois-Suomessa. Poika 4/00 ja tyttö 03/03. Sekä iskä vm-75 ja koira. Haen uusia k-ystäviä ympäri suomea, iällä eikä lasten lukumäärällä/iällä ole väliä. Kunhan...
  10. terhi

    Mikä Nimi

    Kaivataan kestovaipalle uutta nimeä ja oma pää tyhjä ideoille. Jos haluat voittaa ehdotuksellasi mieleisesi vaipan, niin kurkkaa sivulle. www.kestovaipat.net Kaikille vanhoille Flashbyte vaipoille uusi uljas yhteinen nimi.
  11. terhi

    Uusioperheet ja muut pienten lasten äiteet!

    Haluaisin uusia kirjekavereita luotettavista, iloisista ihmisistä. Itse olen 24v 2 lapsen (-99 ja -02) äitee ja ihana mies löytyy. Kirjoitellaan kaikesta maan ja taivaan välillä! Terhi Hirvonkatu 18 94600 KEMI

Yhteistyössä