Hakutulokset

  1. B

    Onko muita OSTOPALVELUperhepäivähoitajia?

    Mä aloitan nyt ens viikolla ja hirveesti pitää asioita hoitaa ennenkun pääsee aloittamaan. Ootko ottanut vakuutuksia? siis muita kuin eläkevakuutuksen? Onko tullut mätkyjä? Laitatko kaikki ostokset verotukseen ja mitä sinne yleensä hyväksytään? Ja oletko viihtynyt työssä?
  2. B

    lahja vauvakutsuille??

    Menen ensimmäistä lastaan odottavan kaverini vauvakutsuille niin mitäs olisin voinut viedä lahjaksi? Vaatteita varmaan saa, niin jotain mitä todennäköisesti tarvitsee, mut muut ei ehkä tule ostaneeksi?? Itsellä ei sytytä....
  3. B

    mites ne kotiäidit???

    Täällä puistoissa on paljon perhepäivähoitajia ja itsekin aloitan ne hommat syksyllä. Ihmetyttää, kun jotkut valittaa pph:lle joka asiasta....sun lapsella on selkä paljaana, tolla valuu räkä, toi haluaa keinuun. Ja voi sanoa jos sen sanoo mukavasti, mutta täälläkin kotiäidit oikein kyttää, et...
  4. B

    tukiperheet!!

    Ollaan miehen kanssa ajateltu ryhtyä tukiperheeksi. Kokemusta on jo jonkun verran sijaisomaishoidosta, mutta mietin, et minkä ikäisiä yleensä antavat? Sijaislapsiksi annetaan yleensä omia lapsia nuorempi niin päteekö tässä sama? Meillä nuorin on 1v3kk niin annetaanko sitä nuorempia tukiperheisiin?
  5. B

    Ihan pakko kysyä tästä vauvan nukkumisesta (ei riitaa kiitos!!)

    Onko jostakin oikeesti väärin, että vauva (esim. 6kk->) nukkuu omassa sängyssä ja eri huoneessa kuin vanhemmat? Mun kaveri sanoi ettei vois ikinä teljetä lasta yksin huoneeseen nukkumaan vaan haluaa olla vieressä...heillä lapsi heräilee ja itkee todella paljon öisin ja edelleen vaikka on...
  6. B

    oikein narsistisuuden huippu :)

    Rupes yhtäkkiä päässä soimaan Tauskin "sinä vain" biisi....huomasin sitten lauleskelevani, et "minä vain" :laugh: Itekseni täällä hekottelen....
  7. B

    kysyttävää sanomalehdestä tehtyyn biopussiin??

    Katoin tänään googlesta ohjeet miten tehdään biopussi sanomalehdestä ja hyviä ohjeita löytyi MUTTA ei niissä ollut mitään "kantta". Olen ymmärtänyt ettei jätteitä sais sellaisenaan vaan kipata astiaan, mut eihän ne tossa sanomalehtipussissa pysy???!!!
  8. B

    Ootko ikinä väärässä tai muutatko mieltäsi, kun täällä jonkun kanssa "kiistelet"?

    Musta tuntuu, et mitä enemmän mulle tulee ikää sitä tyhmemmäksi muutun ;) eli ennen oli helppoa, kun kaikki oli joko tai, mustavalkoista. Mulla on aina ollut tosi vahvat mielipiteet, mut jotenkin on saanut vähän perspektiiviä elämään. Onko teillä esim. täällä palstalla käynyt niin, et...
  9. B

    :D Nykylapsen virpomisloru!

    Meidän 4v. tyttö harjoitteli virpomislorua: "virvon varvon.......PITSA sulle, palkka mulle". Katteli ihan ihmeissään, kun miehen kanssa alettiin nauramaan. Voi toista :heart:
  10. B

    Te joilla useampi alle kouluikäinen lapsi!!!

    Meillä vanhin on eskarilainen, tyttö 4v. käy 3x viikossa leikkikoulussa ja sitten vauva 5kk. Nyt pohdin miten tän viemis-hakemisrumban sais parhaiten pyörimään. Mies on pääsääntöisesti aina vienyt pojan ja tytön aamulla, mut nyt ei työt anna enää myöten. Vaikeaa on sovittaa aikataulut vauvan...
  11. B

    Herttileijaa noita pankkeja!!

    Käytiin lainapaperit laittamassa kuntoon pankissa ja jo siihen meni reilusti tunti aikaa, mut sitten alko se "tämäkin kannatta ottaa ja tämä ja ehdottomasti tämä"-litania :o Johan siinä pää meinas hajota kun informaatiota tuli yli aivojen mittakyvyn :D Meni sitten kolme tuntia siihen reissuun...
  12. B

    Mitä viinapäytään?

    Pidetään huomenna pippalot ja en tällä kertaa jaksa boolia väsätä vaan aattelin laittaa viinapöydän. En vielä tiedä mitä siihen laittais ni aattelin kysästä, et mitäs teille maistuis jos olisitte juhlimassa?
  13. B

    Joulukuussa syntyneitä eli 6 vuotiaana kouluun???

    Miten ovat pärjänneet ekalla, kun ovat aloittaneet 6 vuotiaana? Meillä poika menee syksyllä kouluun ja mietin, että mitenköhän pärjää. On vähän huithapeli eli ei oikein osaa huolehtia tavaroistaan ja leikki on vielä kovin tärkeää. Eskarissa hutiloi tehtävät koska on niin kiire leikkimään. Osaa...
  14. B

    Avioliittoko sitoo???

    Mun vaan mietityttää, kun aika monet meidän ystäväpariskunnista eivät halua mennä naimisiin, koska se kuulema on niin iso sitoumus. Nyt pari heistä on tullut innoissaan kertomaan että heille tulee vauva. Minusta kyllä lapsi sitoo paljon enemmän kuin avioliitto, en ymmärrä?? Tuntuu hassulta...
  15. B

    nyt tosi lennokas kysymys :)

    vähän vissiin väsy painaa, kun tällästä tulee mieleen, mutta... jos huoneessa olis kolme pöytää joissa eri lautapelit. Yhdessä olis tarjolla pelin lisäksi voileipakakku, toisessa jäätelöä, kolmannessa sipsikulho, niin valitsisitteko pöydän pelin vai tarjoilun takia??? :D :D
  16. B

    Jos miehesi lähtisi parille (kaljalle) kaverinsa kanssa....

    ...vaikka klo.20 niin mihin aikaan tulisi luultavammin kotiin?
  17. B

    Te joilla yhteinen tili miehen kanssa!

    Tiesittekö, että jos teillä on yhteinen tili ja toiselle sattuu jotain ni tili suljetaan? Mulle tuli tää ihan yllätyksenä kun käytiin nyt muissa asioissa pankissa. Eli jos miehelle sattuis jotain ni en sais rahaa. Suosittelivat molemmille omia tilejä joihin toisella käyttöoikeudet. Ottaa kyl...
  18. B

    Jos haluaa lypsää pakkaseen......

    ....ni mihin lypsäätte? Mulla on aikasemmin ollut semmosia pusseja, mutta sain ne joltain ni en tiedä mistä sellasia sais????
  19. B

    Meillä onkin tänään jännittävä ilta!!!

    Lähdetään kohta koko perhe metsäretkelle kera taskulamppujen ja eväiden:) Mäkin yritän olla kompastumatta mahan kanssa kantoihin ym. ;)
  20. B

    Seuraatko kuntapolitiikkaa?

    Ihan mielenkiinnosta kysyn, että seuraatko esim. äänestämääsi valtuutettua...mitä hän päättää ym.? Ja tiedätkö mitkä asiat ovat kunnassasi esillä?

Yhteistyössä