Mitä viinapäytään?

Pidetään huomenna pippalot ja en tällä kertaa jaksa boolia väsätä vaan aattelin laittaa viinapöydän. En vielä tiedä mitä siihen laittais ni aattelin kysästä, et mitäs teille maistuis jos olisitte juhlimassa?
 
Minä olen aikoinani viinapöytään laittanut jotain kirkasta, jotain hyvää viskiä, jotain konjakkia/jaloviinaa, jotain giniä, sitten jotain sheryyä/madeiraa/portviiniä, vermuttia, paria likööriä ja sitten muutamaa limsaa/tonicia, vichyä ja ehkä jotain mehua, esim. karpalo.
 
plm
Alkuperäinen kirjoittaja babyboy:
No löysin kaapista Dooleys ja Conways pullot ja sitten valko-ja punaviiniä....vielä jos ostais siihen parit siiderit ni saapi riittää! Ja parit limut ku ei kaikki viinaa juo =)
Ja osoite kiitos? Mulle kelpais sun tarjoilut :)
 
Kirkasta ja erilaisia plantinki vaihtoehtoja, Greippi Jaffa+kirkas viina=lonkero. Siideriä nyt ei saa suoraan korvattua kirkas+plantinki yhdistelmällä, mutta eiköhän siiderin ystäväänkin joku makea limu plantinkina uppoa. Lisäksi pänikkä valkkaria ja punkkua ja kaipa sitä oluttakin on oltava.
Sitten sen mukaan, paljonko on rahaa pöydän antimiin käyttää vielä likörejä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja plm:
Alkuperäinen kirjoittaja babyboy:
No löysin kaapista Dooleys ja Conways pullot ja sitten valko-ja punaviiniä....vielä jos ostais siihen parit siiderit ni saapi riittää! Ja parit limut ku ei kaikki viinaa juo =)
Ja osoite kiitos? Mulle kelpais sun tarjoilut :)
:D

meidän kaverit ei pahemmin liköörejä tai viskejä juo joten luulen, et noilla mennään! Kiitos vinkeistä kaikille (ehkä niistä jotain kokeilenkin)
 

Yhteistyössä