Hakutulokset

  1. bona_

    Habekorn Comfort XL

    Mulla on ongelma! Ostin kyseiset vaunut käytettynä, joten en saanut käyttöohjetta mukana. Taiteltiin vaunut autoon ja nyt kun yritin niitä asentaa tohon makuu asentoon, niin en saa sitä aivan vaakatasoon, vaan se jää vähän "ylämäkeen". Ei se nyt millään voi kuulua olla noin, eli jos joku voisi...
  2. bona_

    <3Elokuun Epelit 2012<3 TOUKOKUU

    En oo kirjottanu vissin helmikuun jälkeen tänne ollenkaan, mutta nyt ku en tiedä keneltä muulta kysyisin, niin tarvi tulla tänne. Eli, ärsyttääkö ketään muuta se, että kun näkee kavereita tai tuttuja niin kukaan ei kysy, mitä mulle kuuluu. Koko keskustelu käydään tosta vauvasta, ihmiset ei...
  3. bona_

    ¤^Elokuun Epelit^¤ <MAALISKUUSSA>

    Tuli mieleen vaan, kun kerroin tossa omassa postauksessani tosta nesterakkulasta / kystasta toisella aivopuoliskolla, niin onko keneltäkään muulta löytynyt vastaavaa tai onko muuten kokemusta? Ultratäti sanoi kyllä ettei tarvi huolestua tai yöuniaan menettää, mutta ressaa se silti vähän.. Tosin...
  4. bona_

    ¤^Elokuun Epelit^¤ <MAALISKUUSSA>

    Noniiin, tänään käytiin ultrassa ja pojaltahan se näytti <3! Lopussa sitte heiluttelikin kekkuleitaan jo kivasti kuvaan :D. Rakenteessa ei mitään erikoista ollut, sydämessäkin kaikki kunnossa. Mutta aivoissa sillä oli toisella puolella semmoinen pieni nesterakkula, mutta ne kuulemma 90%...
  5. bona_

    ¤^Elokuun Epelit^¤ <MAALISKUUSSA>

    Kosmetiikan käyttöä en aio vähentää. Meikkaan liki joka päivä ja hiuksetkin olen värjännyt tähän mennessä raskauden aikana kolmesti. En jaksa oikeastaan kiinnittää huomiota tuollaiseen "hössötykseen". Tai siis mitä esim. oman äitini kanssa olen puhunut hänen raskausajoistaan, niin ei silloinkaan...
  6. bona_

    ¤^Elokuun Epelit^¤ <MAALISKUUSSA>

    Vakuutuksen hain itse jo viimevuoden puoella Tapiolasta ja ekan erän hinta tais olla vähän päälle 70e. En tiedä paljonko se "oikea" hinta on, mutta kuulemma jos on kotivakuutus Tapiolassa niin saa tuosta lapsivakuutukusesta -20%. Kestovaippoja en aio käyttää. Vauvan saaminen varmaan vähän...
  7. bona_

    ¤^Elokuun Epelit^¤ <MAALISKUUSSA>

    Rautalisästä jutteln tänään yhden tuttuni kanssa, itselläni ei ole ollut raudan tarvetta, mutta hän sanoi ettei hänellä imeyteet melkein mitkään raudat, kunnes luontaistuotekaupasta löysi jotain nestemäistä valmistetta. Voin kysyä häneltä sen nimeä, mikäli jotain kiinnostaa. Muuten syön...
  8. bona_

    ¤^Elokuun Epelit^¤ <MAALISKUUSSA>

    Oi voi, en osaa yhtään hillitä itteeni vaan taas tarttui äidin kans kaupoilta matkaan kaks bodyä.. Lisäks ostin bodyshopista jotain E-vitamiini vartalovoita, kun oli niin ihanan pehmeen tuntusta ja kuulin tällästä villiä huhua, että rasvaamisella vois vähentää / lieventää raskausarpia, en tiedä...
  9. bona_

    ¤^Elokuun Epelit^¤ <MAALISKUUSSA>

    En pystynyt enää hillitseen itseeni, vaan oli pakko tilata H&M:ltä kaks haalaria, toinen on semmonen ihanan pörrönen ja siinä on korvat.. Vähän mietityttää, että olisi pitänyt oottaa tohon rakenneultraan, että näkee kaiken olevan kunnossa ennen kun tälleen lähtee mitään innostuun ja tilaileen...
  10. bona_

    ¤^Elokuun Epelit^¤ <MAALISKUUSSA>

    Pumppa aika jännä ajatus toi, että sikiön persoonallisuus vastaisi tulevaa lasta. Meillä sitten riittää tekemistä tulevaisuudessa nimittäin tää mönkijäinen on kauheen aktiivinen ja ainakin raju liikkeissään kun tuntuu niin hyvin aina mahan pintaankin kun kädellä koittaa :D. Ite en edes...
  11. bona_

    ¤^Elokuun Epelit^¤ <MAALISKUUSSA>

    Huh, aika paljolta tuntuu tuo sokerirasituskokeen 12h syömättä kun nytkin tuntuu jo, että on muutaman tunnin välein nälkä ja tulen vielä niin pirun kiukkuseksi nälkäisenä.. Hemami mäkin nukun aika huonosti. Tai ei meinaa ensin tulla uni ja sitten heräilen yöllä jatkuvasti, toisaalta osittain...
  12. bona_

    ¤^Elokuun Epelit^¤ <MAALISKUUSSA>

    Noita liitoskipuja mulla ainakin on tosi paljon. Aluksi olin ihan huolissani aiheesta, mutta neuvolassa onneks rauhoteltiin. Tosta sokerirasituskokeesta joku mainitsi, mitä siinä tarkalleen ottaen tehdään? Mulle sanottiin kanssa, että olis istukka edessä, mutta tuntuu niin hyvin noi...
  13. bona_

    ¤^Elokuun Epelit^¤ <MAALISKUUSSA>

    Heippa! Ilmoittaudun nyt kans tähän joukkioon, mukava saada vähän "vertaistukee" :D. Eli 4.8. on laskettuaika, olen itse 19 vuotta ja TAYSsissa synnytän ja ensimmäistä kertaa. Rakenne ultraan päästään 21.3. Jännittää ihan hirveästi :). Tuntuu jo liikkeitä ja masu on vähän kasvanu. Neuvolassa...

Yhteistyössä