Hakutulokset

  1. MissMaisa

    Poika sieltä sitten tuli :)

    Eli 12.11 meille syntyi pienen pieni poika, 1870g ja 42,5cm :heart: Viikkoja oli kyllä kasassa jo 37+4, mutta jossain vaiheessa oli istukassa ollut infarkti, eikä se sen jälkeen oo toiminu kunnolla. Poika vastasi kooltaan n. rv32 syntynyttä :| Sielä se lastenosastolla on kasvamassa, paino...
  2. MissMaisa

    Meiltä lähti autosta kilvet!

    Eilen käytiin hakemassa muuttoa varten peräkärry. Siinä sitte oli poliisit parkissa, jotka huomas, että kärryssä ei toimi toinen vilkku. Sitte ne rupes tarkistelemaan auton tietoja, niin ne löysi jotain maksamattomia veroja, joissa oli ollu eräpäivä alkuvuodesta, eli sillon, ku auto oli toisen...
  3. MissMaisa

    Nyt täytyy ottaa kaikki ilo irti!

    Viimeinen tunti, kun saan netin ihmeellisestä maailmasta nauttia :laugh: Ehkä siksi heräsin jo ennen kuutta, enkä saanu enää nukuttua :whistle: Me Eilen jo vietiin kaikki laatikot uuteen kotiin ja tänään sitten kannetaan huonekalut, ja vettä sataa... tottakai :kieh: Sinne ei edes saanu...
  4. MissMaisa

    Tekis mieli laittaa vaan silmät kiinni ja kävellä pihalle!

    Koko kämppä on täynnä laatikoita ja jätesäkkejä, kaikki kaapit ja seinät on tyhjät. Kaikki mitä tarvis, on pakattu :headwall: Koirankarvaa pyörii ympäriinsä, vaikka imurois koko ajan, ku niitä ihania karvapalloja tulee tuolta laatikoiden välistä |O Onneksi huomenna alkaa muutto... muuten...
  5. MissMaisa

    Haluaako muiden koirat koko ajan jotain?

    Sain pojat nukkumaan, niin koira alkoi istua mun vieressä. Aina kun takapuoltani nostin, niin se ravas keittiöön. Se halus sieltä pojilta jääneet ruuat, ja annoin sille ne. Pääsin takas istumaan, niin taas istui koira vieressä. Nyt se halus jotain pientä leivänpalaa, jonka se näki pöydällä...
  6. MissMaisa

    Perjantaina alkaa muutto!

    Sai kun saikin edelliset vuokralaiset kämpän tyhjäksi :D Torstaina ajateltiin pakata kuomukärry täyteen tavaraa ja heti perjantai aamusta raahata niitä uuteen kotiin. Illalla sitte muuttomiehiä kantamaan huonekaluja :) Täälä alkaakin olla jo aika kasa noita laatikoita, onneksi on melkeen...
  7. MissMaisa

    Meille tulee kissa :)

    Mies on ollu aina niin kissaa vastaan ja nyt kun ollaan tuonne maalle muuttamassa, niin mies ehdotti, että josko nyt otettais se kissa :o Vielä kun jostain lähistöltä löytäis kissanpentuja :D
  8. MissMaisa

    Miksi mä en jaksa mitään?!!

    Vaikka nukkuisin 10-11h yössä, niin silti väsyttää. Kaikki tekeminen on tuskaa, pystyisin nukkumaan ihan koko ajan. Ja jos en saa nukuttua päikkäreitä, niin koko illan on aivan kamala.. semmonen känninen olo :| Jos sais ittestään edes sen verran puhtia, että lähtis pihalle, tai edes siivoais...
  9. MissMaisa

    Kangasväreistä?

    Meidän piti poikien kanssa painaa kuvia kankaaseen, mutta nyt huomasin, että silitysrauta on pakattu ja se on tuola satojen laatikoiden seassa, enkä sitä kyllä sieltä nyt kaiva. Eli pysyykö se väri, jos silitän kankaan vasta viikonloppuna?
  10. MissMaisa

    Hieno homma! (palkka kysymys!!!)

    Mulle olis huomenna pitäny tulla viimeinen palkka, ennen ku alkaa sitte tulemaan äitiysrahaa. Nyt sitte soittelin vielä työpaikalle, ku ei oo palkkakuittia tullu postissa, niin ne on sitte vissiin unohtanu mut |O Kaikki muut on kuittinsa saanu ja palkat lähteny maksuun... katotaan ny saako...
  11. MissMaisa

    Päiväkoti ja uhmis

    Toisella pojalla on kamala uhma, sillä ei missään vaiheessa oo uhmaa ollu ja nyt se tuli tosi kamalana :kieh: Perjantaina mies haki poikia päiväkodista ja asteita oli 5. Poika oli ulkona t-paidalla ja vk-haalarilla... siksi, kun se ei ollu halunnu pitkähihaista päälleen :o Ne tuntuu...
  12. MissMaisa

    Kuka on vieny mun lapset?!!

    Ja tuonu tilalle riiviöitä |O Niiltä on kadonnu kaikki opit, kuulo ja taito tehdä mitään riitelemättä ja kiukkuamatta :headwall: Ja kyseessä herrat 4v2kk :kieh: Ne tappelee keskenään kaikesta, mun kanssa syömisestä, pukemisesta, hampaiden pesusta... Eikä kuuntele yhtään mitään. Tätä on...
  13. MissMaisa

    Menee hermot!

    Meidän piti päästä muuttamaan ens perjantaina. Edelliset vuokralaiset oli sanonu, että pääsevät muuttamaan jo tänä viikonloppuna. Meillä on kaikki tavarat pakattuna, luvattu nykyiselle vuokranantajalle, että tämä on tyhjä 25.pvä... ja nyt soitti uus vuokranantaja, että ne edelliset ei...
  14. MissMaisa

    Varo äiti... :)

    Eilen vaihdoin vaatteita ja yhtäkkiä radiosta alkoi soimaan: kun kuuntelen tomppaa :D Eihän siinä voinu muuta ku ruvet hoilaamaan ja tanssahtelemaan... alusvaatteet päällä. Pojat istui sohvalla ja kattoi mua pitkään, toinen sanoi toiselle: "Kato ny tota, ei voi olla totta...ihan pikkareilla...
  15. MissMaisa

    Voiskohan sitä lähteä...

    Neuvolaan ilman housuja?!! Äitiyshousut ei mahdu enää päälle, tai jos ne saa päälle, niin ne puristaa niin lujaa, että supistaa koko ajan |O Olis mulla kyllä yhdet reikäiset kalsarit ja sitte vaaleanpunaiset pyjamapöksyt :whistle: :snotty: Enhän mä mihinkään enää voi mennä, ku ei enää...
  16. MissMaisa

    Mä sain taas yöllä idean :)

    Mä mietin, että jos ostais vanhan 6-hengen mäntyisen ruokapöydän, hiois ja petsais sen tummaksi. Sitte vois sahata kanteen kolme neliötä (tai sitte yhden ison), joihin upottais huurrelasia... :whistle: Onnistuisko tuo ja miltä se näyttäis? Yöllä mun kuvitelmissa tuo olis ainaki ollu aivan...
  17. MissMaisa

    Meillä taitaa rytmi olla kaiken A ja O!

    Pojat on menny tarkasti nukkumaan klo 20 ja heränny yleensä siinä 7 aikoihin. Sitte ne ottaa siinä 12-13 aikoihin n. tunnin päikkärit. Lauantaina sitte käytiin äidin luona ja päikkärit jäi väliin, pojat nukkui sitte myöhemmin autossa hetken ja ilta venyi 21 asti. Lauantain jälkeen me ollaan...
  18. MissMaisa

    Turvotuksesta?

    Voiko sormet turvota niin paljon, että nivel lähtee pois sijoiltaan... tai jotain :saint: Mulla turpoaa sormet aivan kamalasti, varsinkin öisin. Keskisormet ei väänny paljon ollenkaan, ja jos sitä vääntää väkisin, niin se lonksuu ja naksuu :x Mikään sormi ei mee täysin suoraksi, eikä käsiä...
  19. MissMaisa

    Mistä saa liukuovia?

    Me ollaan muuttamassa ja sielä uudessa paikassa meidän ja poikien huoneen välissä on vaan käytävä, siihen olis kiva semmonen vähä paksumpi liukuovi, mutta mistä niitä löytää? Yritin kattoa netistä, mutta löysin vaan kaikenmaailman peiliovia, vaatekaapinovia... |O Ennen noita tuntui olevan joka...
  20. MissMaisa

    Kuinka paljon 4-vuotiaan pitäisi nukkua?

    Pojat on aina nukkunu mun mielestä paljon. Ne menee nukkumaan klo 20 ja herää aamulla kuudelta, sitte vielä 1,5h päikkärit päälle. Tuo kuudelta herääminen on alkanu aika hiljattain, eikä ne nuku millään pidempään. Jos yrittää laittaa niitä myöhemmin nukkumaan, niin nukkumaan menon kanssa saa...

Yhteistyössä