Turvotuksesta?

Voiko sormet turvota niin paljon, että nivel lähtee pois sijoiltaan... tai jotain :saint: Mulla turpoaa sormet aivan kamalasti, varsinkin öisin. Keskisormet ei väänny paljon ollenkaan, ja jos sitä vääntää väkisin, niin se lonksuu ja naksuu :x Mikään sormi ei mee täysin suoraksi, eikä käsiä saa nyrkkiinkään |O
Nilkat ja varpaat samanlaiset... jalat näyttää enemmän räpylöiltä, ku ihmisen jaloilta :kieh: Mies just vitsaili, että voin tehdä 100m uinti-ennätyksen, ku kädet ja jalat on ku räpylät |O
 
Alkuperäinen kirjoittaja idu:
Jaa enpä tiedä, mut mulla oli samalla tavalla kun olin raskaana... Ihan järjettömän näköset kädet ja jalat :|
Ja sitte ku turvotuksen takia molemmat kädet koko ajan puuduksissa |O Tuntuu niin inhottavalta ja yöllä tuo puutuminen vielä pahenee entisestään :headwall:
 
Alkuperäinen kirjoittaja MissMaisa:
Alkuperäinen kirjoittaja idu:
Jaa enpä tiedä, mut mulla oli samalla tavalla kun olin raskaana... Ihan järjettömän näköset kädet ja jalat :|
Ja sitte ku turvotuksen takia molemmat kädet koko ajan puuduksissa |O Tuntuu niin inhottavalta ja yöllä tuo puutuminen vielä pahenee entisestään :headwall:
Jep |O Toivottavasti seuraavalla kerralla en koe moista
 
No hui, ei kai noin paljon saisi turvotusta olla. :eek:
Minä yritin laskettaa turvotusta ananaksella, mutta saikohan sitä edes syödä kovin paljoa raskaana ollessa...
 
Ei mulla ensimmäisessä raskaudessa ollu mitään vaivoja, nyt on sitte kaikki :kieh:
Mä oon vähentäny suolan syömisen minimiin, syöny ananasta... kaikkea mahdollista. Puutumiseen saattaa auttaa joku tuki joka pitää käden ja sormet ihan suorassa, mutta sitte ei käsillä tee mitään :/
Ei tästä turvotuksesta mitään vaaraa kuulemma oo, verenpaine kumminki matala ja pissa aina puhdas... en sitte tiedä mistä voi johtua :|
 

Yhteistyössä