Kuka on vieny mun lapset?!!

Ja tuonu tilalle riiviöitä |O Niiltä on kadonnu kaikki opit, kuulo ja taito tehdä mitään riitelemättä ja kiukkuamatta :headwall: Ja kyseessä herrat 4v2kk :kieh: Ne tappelee keskenään kaikesta, mun kanssa syömisestä, pukemisesta, hampaiden pesusta... Eikä kuuntele yhtään mitään. Tätä on jatkunu ny muutaman viikon :snotty:
Sanokaa, että tämä on joku lyhyt, ohimenevä kausi... T: Äiti, jonka hermot riekaleina :ashamed:
 
Alkuperäinen kirjoittaja mä vaa:
Kaksosetko?? Paras kaveri ja tappelukaveri vieressä, ei lopu koskaan helpottuu kun täysi-ikäisenä muuttaa omiin asuntoihinsa.
Juu, kaksosethan nuo.
Kiitos, ei helpottanu oloa yhtään :kieh: :D Pitää tehdä olkkariin nyrkkeilykehä ja sinne pökätä aina selvittämään riitansa :LOL:
 
Alkuperäinen kirjoittaja MissMaisa:
Alkuperäinen kirjoittaja mä vaa:
Kaksosetko?? Paras kaveri ja tappelukaveri vieressä, ei lopu koskaan helpottuu kun täysi-ikäisenä muuttaa omiin asuntoihinsa.
Juu, kaksosethan nuo.
Kiitos, ei helpottanu oloa yhtään :kieh: :D Pitää tehdä olkkariin nyrkkeilykehä ja sinne pökätä aina selvittämään riitansa :LOL:

mul kolme vuotiaat tappelupukari kaksospojat

 
Alkuperäinen kirjoittaja mä vaa:
Alkuperäinen kirjoittaja MissMaisa:
Alkuperäinen kirjoittaja mä vaa:
Kaksosetko?? Paras kaveri ja tappelukaveri vieressä, ei lopu koskaan helpottuu kun täysi-ikäisenä muuttaa omiin asuntoihinsa.
Juu, kaksosethan nuo.
Kiitos, ei helpottanu oloa yhtään :kieh: :D Pitää tehdä olkkariin nyrkkeilykehä ja sinne pökätä aina selvittämään riitansa :LOL:

mul kolme vuotiaat tappelupukari kaksospojat
Välillä on kausia, että leikkivät tosi hyvin kahdestaan ja välillä tuntuu, että ne vaan tappelee kaikesta :kieh: Kai tämä tästä pian helpottaa.
Onneksi on pian muutto ok-taloon, niin sielä sitte taas keksivät enemmän hommaa.
 
jeejee
heh...kuulostaa tutulta. meillä 6 ja 4 v pojat..aivan kauheita toisilleen. nyrkit kehissä ollu jo pitemmän aikaa,ja isompi saanu pari kertaa huulensakin turvoksiin. millasta se sitten myöhemmin on jos nyt jo tämmöstä...hui..joskus saa ite naama punasena huutaa että lopettakaa jo. ei kuule eikä näe mitään. tosin kesälomaa juuri vietetty niin voi olla että ovat jo hiukan kyllästyneet toisiinsa...:)
 

Yhteistyössä