Hakutulokset

  1. Z

    Etsin vauvan peittoa, jossa on keskellä päälle ommeltu pehmonalle.

    Löysin vuosi sitten sellaisen kirpparilta muutamalla eurolla, mutta haluaisin myös toisen pojan sänkyyn suunnilleen samanlaisen peiton. En löytänyt meidän peitosta mitään tietoa valmistajasta. Jos jollain on vinkata mistä löytäisin, niin iso kiitos! :) Huutiksesta ei pikaisella haulla osunut...
  2. Z

    Phil&teds rattaiden omistajia paikalla?

    Voisko joku ihan rautalangasta mulle vääntää miten sen etupyörän saa lukittua, kun mä en vaan tajuu :ashamed: Nämä on niin onnettomat tuolla lumisilla teillä, et jos toi etupyörän lukitseminen auttaisi pysymään tiellä.
  3. Z

    Plussalaisten kokoontumiset- osiossa vähän muuttunut sisältö siitä kun viimeksi kävin siellä kurkkaamassa.

    Varmaan 3 vuotta sitten viimeksi vilkaisin ja silloin siellä suunniteltiin palstatapaamisia. Nykyään siellä ilmeisesti keskustellaan positiivisista raskaustesteistä :O:D Näin ne ajat muuttuu...
  4. Z

    Mistä tavallista ruskeaa lahjapaperia?

    Viime vuonna löysin cittarista, mutta nyt siellä ei ollut :( Tietääkö kukaan mistä sitä löytäisi?
  5. Z

    Vaikeasti tapettavia kasveja?

    Niin, mitkä olis niitä viherkasveja joita on vaikea saada tapettua? Jos pitää paljon kastella, niin en muista kastella tarpeeksi usein ja vähäistä kastelua vaativat kastelen kuoliaaksi. Eli jotain siltä väliltä kaipaisin.
  6. Z

    Voiko Andiamossa maksaa ostokset plussaseteleillä

    Joskus joissain liikkeissä on ollut niin, että ostoista on saanut vain plussaa, mutta seteleitä ei ole voinut käyttää maksamiseen. Onko kellään tietoa? :confused:
  7. Z

    Kuinkakohan kauan tämä tutin ikävöinti kestää

    Taapero ollut nyt pari viikkoa ilman ja edelleen on vaikeaa ja kyselee tutin perään. Ei tämä noiden isompien kanssa näin kauan kestänyt. Onko muita kenen lapsilla kestänyt tutinkaipuu näin kauan?
  8. Z

    Sektiohaavan parantuminen

    Kertokaas mulle sektion kokeneet, että miten nopeaan tuon haavan pitäisi parantua? Milloin pikkuhousujen pitäminen ei ole enää ihan tuskaista ja pystyy vetämään normaalit housut jalkaan? Tai milloin kävely ei enää satu ja sängyssä pystyy kääntämään kylkeä ilman kipua?
  9. Z

    Paljon maksaisitte 14 vuotiaalle ikkunoiden pesusta?

    Meillä olis alakerrassa kolme ikkunaa, joissa kaikissa myös pieni tuuletusikkuna sivussa. Lisäksi takapihan ovi, jossa tosin vain yksi lasi.
  10. Z

    Aurinkolasit taaperolle

    Mitkä olis hyvät aurinkolasit taaperolle? Eikös näistäkin oo jotain testejä tehty?
  11. Z

    Phil&teds rattaisiin yhteensopiva turvakaukalo

    Onko kellään tietoa sopiiko noihin joku turvakaukalo.
  12. Z

    Allergiset! Missä vaiheessa pitäisi ottaa nenäsuihke, että siitä olisi eniten hyötyä?

    Mennään tänään kylään jossa on kissa ja itse olen allerginen. Raskaana niin ei uskalla zyrteciä ottaa.
  13. Z

    Kokemuksia sterilisaatiosta

    Lähinnä haluaisin tietää, että joutuuko sairaalassa viettämään enemmän kuin yhden yön? Onko toimenpiteen jälkeen kipuja? Tai jos on jotain muita käytännön elämään vaikuttavia asioita. Kiitos vastauksista :flower: :)
  14. Z

    Vauvan ja taaperon kanssa perhepedissä nukkuminen

    Olisi kiva kuulla kokemuksia miten on sujunut, vai onko sujunut :)
  15. Z

    Miten ootte saanu 1v:n puremisen loppumaan

    Tuo meidän just 1v. täyttänyt ilmeisesti osoittaa hellyyttä puremalla kovaa kahdeksalla hampaallaan. Yrittää kovasti pussailla, mutta joudutaan vähän estelemään, kun tarraa hampailla poskesta/leuasta kiinni. Samoin saattaa ihan tuosta noin vaan yhtäkkiä napata vaikka kädestä kiinni ja purra...
  16. Z

    Tuplat joissa kasvot työntäjään päin

    Onko sellaisia? Tuolla liikenteessä olen nähnyt vain kasvot eteenpäin olevia.
  17. Z

    Missä pidätte sammutuspeitettä?

    Niin että on suht helposti käsillä, mutta ei kovin esillä.
  18. Z

    Minkä merkkinen kenkä pullealle jalalle?

    Poika ottaa nyt ensiaskelia ja kohta on kenkien osto edessä. Jonkun verran oon kaupoissa katsellut valikoimaa ja tosi kapeita tai matalia näyttää suurin osa kengistä olevan. Mikä siis olisi pullukkajalalle sopiva kenkämerkki?
  19. Z

    Kumpi ompelukone parempi?

    En mä osaa päättää, kun ovat samanhintaisiakin. Onko noissa edes mitään sen kummempaa eroa? Ja ihan pikku ompeluksia varten, kuten verhot, tyynynpääliset jne,,, Joten millekään sen paremmalle ei ole tarvetta...
  20. Z

    Haikein mielin hyvästit imetykselle

    Kolmas lapsi ja ensimmäinen onnistunut imetys. Olen tosi tyytyväinen, vaikka vähän haikealta tuntuukin pikku hiljaa alkaa lopetella. Poika ( 10,5 kk ) ei oikein enää suostu imemään kunnolla kuin silloin tällöin ja pureskelee vaan :kieh: Eilen illalla annoin korviketta ja nukkui aamuun asti...

Yhteistyössä