Paljon maksaisitte 14 vuotiaalle ikkunoiden pesusta?

no huh
Alkuperäinen kirjoittaja kk:
mä en päästäis ton ikäistä peseen mun ikkunoita :) epäilisin että ne ois raitoja täynnä sen jälkeen... Mut siis jos osais homman varmasti niin 20-25e,
APUA! Miten sun lapset mitään oppii tuolla asenteella! 14v on jo iso! Ei ikkunanpesu mtiään tiedettä ole.
 
Oottepa te avokätisiä :D Mä ajattelin et kymppi vois olla ihan sopiva summa :whistle: Tyttö ei ole ennen pessyt ikkunoita, mutta opastan hommaan ja katson millaista jälkeä tulee. Jos hyvin sujuu, niin voisi sitten pestä yläkerrankin ikkunat. :)
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja zizilisko:
Oottepa te avokätisiä :D Mä ajattelin et kymppi vois olla ihan sopiva summa :whistle: Tyttö ei ole ennen pessyt ikkunoita, mutta opastan hommaan ja katson millaista jälkeä tulee. Jos hyvin sujuu, niin voisi sitten pestä yläkerrankin ikkunat. :)
No oletpa pihi! Pese itse, jos et halua palkkaa maksaa.:eek:
 
kk
Alkuperäinen kirjoittaja no huh:
Alkuperäinen kirjoittaja kk:
mä en päästäis ton ikäistä peseen mun ikkunoita :) epäilisin että ne ois raitoja täynnä sen jälkeen... Mut siis jos osais homman varmasti niin 20-25e,
APUA! Miten sun lapset mitään oppii tuolla asenteella! 14v on jo iso! Ei ikkunanpesu mtiään tiedettä ole.
Omat lapset onkin eri juttu. Voin pestä ikkunat niiden kanssa ja opettaa samalla. Enkä mä sillon mitään maksais jos joutuisin käytännössä peseen puolet itse.

 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja zizilisko:
Oottepa te avokätisiä :D Mä ajattelin et kymppi vois olla ihan sopiva summa :whistle: Tyttö ei ole ennen pessyt ikkunoita, mutta opastan hommaan ja katson millaista jälkeä tulee. Jos hyvin sujuu, niin voisi sitten pestä yläkerrankin ikkunat. :)
No oletpa pihi! Pese itse, jos et halua palkkaa maksaa.:eek:
No niin olen :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Milla Makia:
No meilla pesee ammattilainen KOKO talon ikkunat £15! Kyseessa kaksikerroksinen paritalo :eek:
Et ole ilmeisesti Suomesta? Täällä ei tuolla hintaa ei saa ammattilaista edes tunniksi töihin.
Juu, Englannissa ollaan ja taalla ihmiset pesettaa ikkunoitaan enemman. Meilla pestaan harvoin, kun pesija kay VAAN kolmen kuukauden valein
:D
 

Yhteistyössä