Sektiohaavan parantuminen

Kertokaas mulle sektion kokeneet, että miten nopeaan tuon haavan pitäisi parantua? Milloin pikkuhousujen pitäminen ei ole enää ihan tuskaista ja pystyy vetämään normaalit housut jalkaan? Tai milloin kävely ei enää satu ja sängyssä pystyy kääntämään kylkeä ilman kipua?
 
Hyvin yksilöllistä. Esikoisesta meni pitempi aika, sattui pitkään ja kovasti. Tokasta olin heti sektion jälkeen vähäkipuinen ja pystyin liikkumaan yms. kunnolla. Kaksossektion jälkeen jotain noiden välimaastosta.
 
leikattu
parisen kuukautta? se ompi yksilöllistä! mulla oli varsin jees fiilis jo vajaa kuukaus synnytyksestä.

ja sit toisaalta nyt 4kk myöhemmin vatsalihakset on edelleen aika voimattomat ja välillä haava vähän kivistää ja kutittaa eikä vieläkään oikein pysty riekkumaan.

mutta en valita :)

 
kesis
molemmissa meni n.1kk että sai farkut jälkaan..pehmeäpää materiaalia pystyi jo normisti käyttämään 1-parin vko.n jälkeen. aivastamien/yskiminen ei enää viikon jälkeen sattunut kun teki sen oikein. haava oli jälkitarkastuksessa niin parantunut että lääkärikin ihmetteli. tunnoton se on pitkään..normisti pystyy jo parin päivän jälkeen kävelemään
 

Yhteistyössä