Hakutulokset

  1. S

    *** 3-kymppiset ensikertalaiset, vol. 8 ***

    Papsu mulla ei varsinaisesti oo tietoa Naikkarille jonottamisesta, kun jonotettiin Kätilöopistolle. Sain lähetteen julkiselta puolelta vuosi sitten huhtikuussa ja tutkimuksiin päästiin Kättärille elokuussa. Sit syksyllä Kättärin lapsettomuustutkimukset ja -hoidot siirrettiin Naistenklinikalle...
  2. S

    *** 3-kymppiset ensikertalaiset, vol. 8 ***

    Mut voi laittaa plussanneiden listalle. Eli plussasin 1.5. ja tein tänään uuden testin, jossa oli vähän vahvempi viiva. Pakko kai se on jo uskoa todeksi :D
  3. S

    +++TOUKOKUUSSA PLUSSAAVAT, kesäkuuta suunnittelevat+++

    Mä taidan käydä täällä uudessa pinossa vaan kääntymässä :D Mä nimittäin plussasin toissapäivänä (eli 1.5. jos joku haluaa päivittää listaan... ) :) Tää plussa tuli siis tokasta inssistä. Ei tää kyllä mitenkään tunnu vielä konkreettiselta ja on tosi vaikea uskoa todeksi. Ja testailen vielä...
  4. S

    *** 3-kymppiset ensikertalaiset, vol. 8 ***

    Onnea Nuinnikkaa! :) Koska testaat uudelleen? Mulle toi toinen inssi toivotun tuloksen eli pääsin kans eilen pp 13 ihailemaan plussatestiä :) Ei tää kuitenkaan oo vielä iskostunut päähän, että raskaana ollaan, ihan epätodellinen olo. En raski heittää testiä pois, vaan tuijottelen sitä vähän...
  5. S

    Inseminaatio 2012

    Voi Mohair tosi kurjaa :( Jaksuja! :hug:
  6. S

    Inseminaatio 2012

    Kiitos onnitteluista! :) Mulla on myös tosi epäuskoinen olo. Olis kuvitellut, että sitä olis tässä vaiheessa kahden vuoden yrityksen jälkeen ihan onnesta sekaisin, mut ei oikein tunnu miltään. Tai oon toki kiitollinen ja helpottunut, kun tietää, että ylipäänsä voi tulla raskaaks. Ja eiköhän se...
  7. S

    Inseminaatio 2012

    Tervetuloa HelgeR mukaan! Toivottavasti et joudu kärvistelemään täällä kauaa :). Pahoittelut Toivoriina ja anna_83! :hug: Odottelen waninka innolla sun uutisia, mikä on tilanne? :) Kyselit muuten lugeista... Mulle on määrätty yks kapseli iltaisin 12 vrk:n ajan, kuuri alkaa aina kaks päivää...
  8. S

    Inseminaatio 2012

    Onnittelut waninka! :flower: Ootko jo uudestaan testannut, onko viiva vahvistunut? :) Mä oon jotenkin saanut tän lapsettomuusasian työnnettyä taka-alalle niin, että en pysy enää omista piinapäivistä perillä :D Nyt taitaa olla pp 10. Rinnat on enemmän turvonneet kuin aikaisemmin lugeista, mut...
  9. S

    Inseminaatio 2012

    Amele mä sekoitan vehnänalkioöljyn jogurtin tai puuron sekaan, niin ei maistu lainkaan. Oon syönyt sitä jo monta kuukautta joka päivä, joten ei tunnu auttavan ;) Mut syön silti edelleen, tekeehän se hyvää esim. hiuksille ja kynsille. ON: pp5 menossa inssin jälkeen. Aika on mennyt jotenkin...
  10. S

    *** 3-kymppiset ensikertalaiset, vol. 8 ***

    Täällä on jo piinapäivät menossa pp3, keskiviikkona olin siis toisessa inssissä. Ensimmäistä kertaa oli myös ovistuntemuksia eli jomotteli vasemmalle puolelle, missä lääkäri sanoikin follin olevan. Menispä aika taas vähän nopeammin... wanda81 clomit on myös ovulaation induktiota :)
  11. S

    +++HUHTIKUUSSA PLUSSAAVAT, toukokuuta suunnittelevat+++

    Lily joko testasit uudelleen? Täällä malttamattomina odottelen ja toivon hyviä uutisia :) ÄitiliiniX5 ei kannata papamuutoksista huolestua liikaa, ne on usein ohimeneviä, ainakin, jos ovat lieviä. Mulla todettiin jo ensimmäisessä papaseulonnassa (25v) lieviä muutoksia, joista ei kuitenkaan...
  12. S

    +++HUHTIKUUSSA PLUSSAAVAT, toukokuuta suunnittelevat+++

    Ja Rulla mulla on todistetusti (verikoe S-Prog) ollut ainakin muutama ovis, vaikka en oo mitään tuntenutkaan. Ja esim. viime kierrossa tuli ovisliman kaltaista jo pari päivää ennen kuin sain positiivisen testin ja pelkäsinkin, et meniköhän se ovis jo. Tässä kierrossa eilen lorahti pari kertaa...
  13. S

    +++HUHTIKUUSSA PLUSSAAVAT, toukokuuta suunnittelevat+++

    Täällä lähti piinapäivät käyntiin eli tikutin eilen kp 12 oviksen ja olin inssissä. Mulla ei oo aikasemmin ollut oviskipua, mut nyt oli ekan kerran jomotusta tuolla vasemmalla puolella, missä lääkäri sanoi follin olevan. Ja se muuttu myöhemmin illalla "kuukautiskivuiksi". Enää ei tunnu mitään...
  14. S

    Inseminaatio 2012

    Mohair akupunktiokertamaksu pyörii siinä viidenkympin paikkeilla, vaihtelee vähän paikasta toiseen. Aloituskäynti maksaa yleensä vähän enemmän kuin jatkokäynnit.
  15. S

    Inseminaatio 2012

    waninka mulla on kans ollu luget käytössä jo kaks kiertoa ja nyt sama juttu, aloitan kaks päivää inssin jälkeen ->12 pv. Mulla siis alakautta yks kapseli päivässä. Toivoriina meillä näköjään samat piinapäivät, mulla oli kans tänään inssi yhdellä 20 mm follilla. Tsemppiä! Mippe ruokavalio...
  16. S

    Inseminaatio 2012

    Pahoittelut ja voimia Mohair ja muutkin neganneet :( Eikun uuteen kiertoon. Uskon, että se plussa meille kaikille vielä tulee tavalla tai toisella. Mulla olis tänään kp 12 inssi nro 2, saa nähdä miten käy. Tai siis mähän jo päätin, et tästä kierrosta se plussa tulee :laugh: Kävin nyt...
  17. S

    Inseminaatio 2012

    Je ihanaa, onnittelut! :flower: Antaa tosiaan toivoa meille muillekin. Tarrasukkia matkaan, että pysyy kyydissä! Tupasvillalle tsemppiä huomiseen inssiin!
  18. S

    Inseminaatio 2012

    Tervetuloa Manuliina! Itse sanon työpaikalla, että menen lääkäriin. Eli en sen tarkemmin kerro, se on yksityisasia. Mulla tosin hoitopaikka on puolen kilometrin päässä työpaikalta, joten reissuun ei yleensä mene kauaa. Muut kuin inssikäynnit saan yleensä aamuksi ennen kuin työt alkaa. Josmose...
  19. S

    *** 3-kymppiset ensikertalaiset, vol. 8 ***

    Saippo luulen, et sun ovis on vasta tulossa, kun kiertokin on sulla noin pitkä. Viivan pitää olla vähintään yhtä vahva kuin kontrolliviivan. Itse käytän Clearblue digital -testiä, sillä saa joko tai vastauksen eikä tarvitse arpoa, että onko se viiva nyt vahvempi vai ei :). On toki kallis...
  20. S

    *** 3-kymppiset ensikertalaiset, vol. 8 ***

    Hei, mä liityn kans tähän ketjuun :). Tietoihin voi päivittää 31v, kp 3/30-31, yv2. Tänään lähti viides clomikierto käyntiin ja samalla toinen inssikierto. Oon vahvasti päättänyt onnistua tästä kierrosta :D

Yhteistyössä