+++TOUKOKUUSSA PLUSSAAVAT, kesäkuuta suunnittelevat+++


Ilmoitathan listaan tulevat lisäykset/muutokset selkeästi erillään boldattuna ja/tai eri värillä, kiitos.



maanantai 7.5.

KUUMEILEVAT
Nimimerkki................Kiertopv:t........Ikä.......Toive.....Yritys
jenni_noora..............50/28.............27v......1.lapsi......yk3
MolliMelooni.............33/30-35.........33v.....2.lapsi.....yv5
Ranskis...................33/??...............29v......2.lapsi.....yk1
Keltakukka...............28/22-27..........28v.....1.lapsi......yk10
Anastacija................27/26-29........28v.....1.lapsi.....yv1,5
aliisa10....................25/30-36.........28v......2.lapsi.....yk4
Tiuhti83..................25/26-32.........28v.......2.lapsi.....yk'10'
Toivoliini..................24/29-31..........34v......5.lapsi.....yk2
Lara_84...................19/25-28....................1.lapsi.....yk2
ÄitiliiniX5..................17/28-30.........29v......6.lapsi.....yk6
macy gray................15/30-32.........32v......2.lapsi...yk29(OI10)
Sunflower11.............13/24-35...................3.lapsi....yk18
Emma82..................13/30.............29v.......2.lapsi.....yk2
Rulla-Katriina............12/27-30........33v.......2.lapsi.....yk6
Ansku83..................7/30...........28v.......1.lapsi......yk15/yv1,5
Sone*....................4/30...........28v..........3.lapsi......yk2
Moona83.................?/??................29v......3.lapsi.....
Manzu.....................?/??...............27v......4.lapsi.....


Taustalla
MaybeSomeday, Rakkauspakkaus83, Vogue




PIINAILIJAT
MolliMelooni.........dpo14
Anastacija...........dpo14
Lara_84..............dpo5
macy gray..........dpo2







HAAMUILIJAT






PLUSSANNEET 2012

Toukokuu:
Sopla.........1.5......31v.....1.lapsi.....yv2

Huhtikuu:
Lily-87.......22.4......25v....1.lapsi.....yk3

Maaliskuu:
Tähtitaimi...29.3......35v....2.lapsi.....yk7

Helmikuu:
Micaela.......21.2.....26v.....1.lapsi


Tammikuu:
Mantu82......2.1.....29v......1.lapsi.....yk1
Ranskis......17.1................2.lapsi.....yk1
New..........17.1......21v......1.lapsi....yk1
Jensar........26.1.....32v......2.lapsi.....yv2




Plussanneet 2011
Helmikuu: Pikku-Saara, Neiti-81, koiksa-79, Gabrielle, Matilda-08, Epa_88
Maaliskuu: MiiJane76, EevaN, Mariel85
Huhtikuu: äiti x4, Viena, mileon, Mango86, Miimau, Camilla31, Jul, Viola30
Toukokuu: Maira, Lisey
Kesäkuu: Rhonda74, Emmuska10, Viola30, PIKKUVIIKINKI
Heinäkuu: Minnarun, Bla-bla, SiSa78, xamora, Midia
Elokuu: Lintsa, vomppis, Hanspili
Syyskuu: LepikonHeta, Tuulia81, kissendaal, pillipöllö, Sanmar82
Lokakuu: Tiituliini, Barbamama35, Laurelle
Marraskuu: Kati82, mirkku76
Joulukuu: Rakkauspakkaus83,Ellamae, Metku, Krumeluu




Tervetuloa uudet ja vanhat! :wave:

Listaa päivittää: Ansku83

Listalla näkyvät tiedot nimimerkin lisäksi:

kp??/?? tai kp??/??-?? = Meneillään oleva kiertopäivä / kierron pituus.
??v = Kuumeilijan ikä
?. lapsi = Monettako lasta yritetään
yk? = Monesko yrityskierto meneillään (Jos yritystä on ollut pitkään, voi merkitä myös vuosina = yv) Yksi kierto on kuukautisten alusta seuraavien alkuun kierron pituudesta riippumatta.
Yk?/? voidaan merkitä silloin, kun yritys jatkuu keskenmenon takia (Ensimmäinen luku on meneillään oleva yrityskierto ja jälkimmäinen yrityskiertojen kokonaismäärä. Plussakierto ja raskausaika lasketaan yhdeksi kierroksi)
km? = yrityksen aikana tapahtuneiden keskenmenojen määrä
(ku = kohdunulkoinen, tm = tuulimuna)

Piinailijoiden lista:
dpo? = Päivät ovulaation jälkeen (Days Past Ovulation). Ovista tikuttavat voivat ilmoittaa plussapäivän (ovistestiplussa = dpo -1)

Kysymysmerkit tarkoittavat numeroita.

Linkki huhtikuun pinoon: http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/2120241-huhtikuussa-plussaavat-toukokuuta-suunnittelevat/sivu6.html#post26189225






Räjähtävää plussakuukautta kaikille!!




 
Viimeksi muokattu:
Uus pino :D Kiitos! :)

Nega testattu aamulla, ei mitään raskauteen viittaavaa, joten toivon että alkais nyt mahdollisimman nopeesti ettei mee ens kierto hukkaan miehen työmatkan takia. Varmaan jännityksestä on venyny tää kierto |O Jospas parin päivän palstatauko auttas asiaan, lähden kohta työmatkalle ja läppäri ei lähde mukaan ;) Varmaan joutuu vähän shoppailee ;)

Plussarikasta toukokuuta kaikillle :)
 
Kiitos Ansku uudesta pinosta!

ON: Mulla on mennyt luotto tähän koko hommaan. En usko että nytkään olisi tärppiä käynyt. Jos kerran meillä molemmilla on tavarat kunnossa, niin en jaksa uskoa että ollut vain huonoa tuuria nämä kaksi vuotta. Miusta on alkanut tuntumaan, että me ei saada sitä lasta ilman hoitoja..
 
Kiitos Ansku uudesta pinosta. :) Hiano.

Ana :hug: Mulla alkaa olla vähän samanlaiset luovuttamisen tunnelmat täällä, en usko että saadaan tästä lasta aikaiseksi enää lainkaan. Mitäs me reipashenkiset piinailijat...

Onneksi noi hormonit ei aiheuta mulle sivuoireita tai muuta kuin pientä epämukavuutta, niillä pysyy kierto suht kohdillaan. Tässä männä viikolla testailin pregcheckin liuskoilla dpo7-9 negat ihan vaan nähdäkseni pregnylin häipyneen (täytyi hetki miettiä pistinkö mä sitä lainkaan...) ja sitten vaan vanhasta addiktin tottumuksesta, kun täytyyhän sitä nyt uudestaan testata, kun kerran tuli nega...
 
Mä taidan käydä täällä uudessa pinossa vaan kääntymässä :D Mä nimittäin plussasin toissapäivänä (eli 1.5. jos joku haluaa päivittää listaan... ) :) Tää plussa tuli siis tokasta inssistä. Ei tää kyllä mitenkään tunnu vielä konkreettiselta ja on tosi vaikea uskoa todeksi. Ja testailen vielä uudestaan parin päivän päästä, onko haalea viiva vahvistunut.

Mut puhaltelen muillekin täällä plussapuhuria ++++++++:whistle:
 
Onnea plussanneille :heart:

Kumpa itsekin plussan sais :( Eilen oli ihan järkyttävät oviskivut (repi oikein peräsuoleen asti :O ), tällä kertaa tuli hyödynnettyä kunnolla ;)
Tikutellu ovista en oo kun sen yhden ainoan kierron, tunnen aina niin selvästi oviksen, että ei ole mitään järkee tuhlata rahaa niihin testeihin :D
 
Niinhän täällä sitten kävi, että ovistestit loppui juuri kriittisellä hetkellä kesken. Maantai-illalla oli jo melkoisen vahva viiva, mutta ei ihan plussa vielä ja tiistaille ei sitten testiä riittänyt. Oletan oviksen siis olleen keskiviikkona ja nyt olisi dpo 2. Olen huomannut, että minulla ns. ovislimat tulevat jo muutama päivä ennen ovista eikä sen aikana, kuten joskus luulin. Teimme viimeiset talletukset tiistaina, joten nyt ei auta kuin toivoa sormet ja varpaat ristissä, että tärppi on käynyt.

Hirmuisesti onnea Sopla!
 
Kävin lukasemassa pinon!

Soplalle HUIMAT onnittelut :heart:

Täällä ois piina päivät käsillä ja tissit ois taas arat ja välillä etoo voimakkaasti...ihan, kun viime kuussakin missä sain sen yhden haamun! Nyt tosin ei oo ollu juuri mitään kohtu tuntemuksia, mutta koitan ottaa aika rauhassa ja tässä on kyllä ollukkin nyt niin hässäkkää etten oo ees kiertopäiviä laskeskellu!
 
Kiitos uudesta pinosta! :flower:

Voisin liittyä piinailijoihin. Dpo0 virallisesti. :D Epäilen kyllä oviksen olleen jo eilen, mutta luotetaan nyt lääkäritätiin. Tämän kierron jälkeen ehkä jäädäänkin kesätauolle, jos plussaa ei testiin ilmesty. Täytyy vaan toivoa, että lääkitys puree ja kierrot pelaa ilman hoitoja. Muuten ei toivoa ole. Päänvaivaa on tällä hetkellä liikaakin muissa asioissa, joten vauvakuumeilun osalta on neutraalit fiilikset. Onneksi ensi viikolla pääsen viherterapien pariin, kun istutuspuuhat alkavat. Sormet jo syyhyävät siihen malliin, että täytyisi päästä multaa mylläämään. :D

Eipä tässä sen ihmeempiä. Palstapassiivisuus näköjään jatkuu, joten käyn välillä huikkaamassa kuulumisia. Toivotaan lämpimiä kelejä, aurinkoa ja tietysti niitä plussia. Erityistsempit pitkään yritelleille!
 
Heippa kaikille, olen pitnyt totaalista palstailu "kieltoa" itselle. Alko jo pää hajoamaan tähän kuumeiluun ja on ollut kyllä nyt kiirustakin. Tällä kierrolle on ostanut edes ovis tikkuja. Talletuksia on tehty muutamia oletetun oviksen aikaan, siitä nyt en ole varma milloin se oli sitten oikeasti. Mulla oli yksi digi testi jälellä ja sillä testasin kp 16 mutta nega oli. Luulen että oli sitten päivän parin päästä. Tärppää jos tärppää. jotenkin on lannistunut tähän hommaan... Nyt on menossa Kp 24 eli reilu viikko vielä odotettuihin kuukautisiin jos kierto on sen 33päivää johon se on näyttänyt vakiintuvan.. Pahoittelut tädin kohdanneille ja onnea plussista!"
 
Minut voi siirtää tuonne piinailijoiden joukkoon. Menossa Dpo 0. Eilen tuntemuksien peruusteella Dpo -1. Testejä en käytä. Kipu tuntemuksia alaselässä, alavatsalla, kyljissä ja heijastuivat reisiin. Sekä navan seudulla nippailua ja vähäistä valkovuotoa. Pupuiltiin, mutta hellästi koska olin sen verran kipeä. Tänään vähäistä kipuilua alavatsalla ja nippailua navan kohdalla.
 
KP2
Tarviiko tähän muuta lisätä...
No sen verran voisin lisätä, että nyt sitten pitää lähteä apteekkiin ostamaan lääkkeitä joilla taataan ovis, vaikka olenkin saanut joka kerta plussan kun olen tikuttanut. Ja joo, eihän se plussa takaa ovista, mutta kivuista vois olettaa sen aina tapahtuvan.
 
Viimeksi muokattu:
Minulle voi päivittää DPO 11, yk 2 ja tänään on 24/26-27. Kaksi kertaa on nyt menkat tulleet synnytyksen jälkeen ja viime kuussa oli kierto 27 päivää ja tämä kierto ilmeisemmin 26 päivää. Davidin herkällä raskaustestillä testasin nyt DPO 9, ja DPO 11 eikä minkäänlaisia viivoja ilmestynyt, joten tuskinpa raskaana ollaan :( Menkat alkanevat torstaina.

Tsemppiä piinailijoille!
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä