Hakutulokset

  1. E

    IVF-hoidosta plussanneet

    La Perla toivon teille voimaa kestää surunne keskellä. Sanat ei riitä kertomaan kuinka pahoillani olen :hug: Kiitos kaikille tuestanne road tripini suhteen! :heart:
  2. E

    IVF-hoidosta plussanneet

    Tsemppiä SunMaid! :hug: Toivottavasti kaikki on hyvin. Kyllä mäkin menisin yksityiselle ultraan sun tilanteessa. Hermot ei kestäisi odotella seuraavaa neuvola aikaa. Mulla on nyt ollut lisääntyvää pahointointia parit päivät. Perjantai aamulla olisi starttaus road tripille eurooppaan, eikä...
  3. E

    IVF-hoidosta plussanneet

    Ei alkiota voi koskaan mitata aivan täydellisesti liikehdinnän ym vuoksi. Mulla oli varhaisultrassa lääkärin vaikea saada mitattua sitä lainkaan, ja tulos oli vähemmän pari päivää ku piti olla. Kävin viikko sit gynellä varsakipujen vuoksi ja hänkin sano et nyt alkio liikkuu niin paljon ettei uä...
  4. E

    IVF-hoidosta plussanneet

    Itse ostin kanssa H&M:stä äitiysvaatteita ja kaupassa oli paljon enemmän valikoimaa mitä netissä. On hyvä et ne on laittanut äitiysvaatteet lastenosastolle, niin siellä ei yleensä ole ruuhkaa =) Mut tosiaan ei ne mitään uusinta muotia välttämättä ole =) Olis kyllä kiva löytää jotain vieläkin...
  5. E

    IVF-hoidosta plussanneet

    Älä Mila86 huolestu vaikka et sykkeitä vielä löydäkään :) Ei ne välttämättä tosiaan vielä kuulu noilla viikoilla. Ja aiempien tekstien perusteella voisin veikata, että olet onnistunut kuuntelemaan istukan virtauksia. Siitä tulee sellanen viuh-viuh jumputus. Tai sitten alkio on vaan...
  6. E

    IVF-hoidosta plussanneet

    Heips! Kirjoittelen tälle palstalle ekaa kertaa nyt, eli tiedot: Emppu2012/2.IVF/1.lapsi/1 alkio/20.2.13. Pakko kommentoida ihan ammattinikin puolesta, että foolihapon syönti on toivottavaa koko raskauden ajan. Suomessa harvoin elimistö saa tarpeeksi foolihappoa ravinnosta. Foolihappo on...
  7. E

    HELMIKUUN HELMET 2013 *heinäkuu*

    Heippa! Kävin tänään ekaa kertaa neuvolassa ja terkka ok. Varasi mulle ylimääräisen lääkäriajankin ensi viikon maanantaiksi, kun kerroin näistä häiritsevistä vatsakivuista. Nyt on rauhallisempi mieli. Sen jälkeen sitten nt-ulra ja labrat 2.8. Olen kirjoitellut aiemmin miehestäni, jolla...
  8. E

    HELMIKUUN HELMET 2013 *heinäkuu*

    Kiitos teille kaikille naisille tuesta! :hug: Tässä taustaa kriiseilylle: Mun mies on aina halunnut lapsia. Kun tavattiinkin, minä ilmoitin, etten tiedä haluanko koskaan lapsia. Mies tokas vaan siihen nauravasti, että kun aikaa tarpeeksi kuluu ni kyllä sinä sitten tuut mielesi muuttamaan. Mun...
  9. E

    HELMIKUUN HELMET 2013 *heinäkuu*

    Heippa! Olen aiemmin kirjoitellut tuolla lapsettomuus puolella mut nyt yritän rohkaista itseni ja kirjoittaa tänne :) 1. tulossa IVF hoidolla, laskettu aika 19.2.12 ja TYKS sairaalana.Mulla on ollut koko ajan kovia vatsa kipuja. Mulla on paha endometrioosi, niin en tiedä johtuuko kivut siitä...
  10. E

    IVF-hoitoja syksyllä/talvella aloittelevat

    Hailaiva miten kävi? Tsemppiä piinailijoille! :) Ja hyvää Jussia kaikille!!
  11. E

    IVF-hoitoja syksyllä/talvella aloittelevat

    Hienoa Sintti! :) Oli itsekin pakko tehdä uusi testi tänään aamu virtsasta. Positiivista sekin näytti kunnon viivalla =) Eli pakko se on uskaltautua plussanneiden puolelle :heart: Tsemppiä piinailijoille!
  12. E

    IVF-hoitoja syksyllä/talvella aloittelevat

    Hailaiva, et kyllä usko, mutta olen ollut täysin samoissa fiiliksissä piinailuni ajan. Hermot täysin reikaleina ja vihainen siitä, että lapsia suodaan jokaiselle, paitsi minulle. Miten kaikki maailman narkkarit ja muutenkin sairaat ihmiset saavat lapsia? Pahin oli facebook, lähes joka toisella...
  13. E

    IVF-hoitoja syksyllä/talvella aloittelevat

    Hautomo; pahoittelut negasta. Mulla huomenna verikoe ja iltapäivällä saan oman tuomioni, josta siis olen nyt jo ihan varma: neg. Olen sun kanssa samoilla linjoilla; vedetään kesä täysillä ja nautitaan siitä kaikin tavoin. Itse ajattelin myös yrittää PAS:ia vasta syyskuussa. Pikku tauko tekee...
  14. E

    IVF-hoitoja syksyllä/talvella aloittelevat

    Onnea Sintti! :) Mulla tänään pp11 ja ehkä oli raskaustestissä hyvin hyvin heikko haamuviiva. En osaa iloita asiasta yhtään kun ekassa IVF:ssä raskaustesti näytti positiivista ja silti se olikin kemiallinen keskenmeno. Nyt ei ole enää uskoa jäljellä lainkaan. Tämä piinailu on ollut...
  15. E

    IVF-hoitoja syksyllä/talvella aloittelevat

    Hautomo: Mä voin tuntea sun tuskan, koska itselläni täysin samat fiilikset! Lutinus myös käytössä ja menkkakipua ajoittain edelleen. Tilasin netistä herkkiä raskaustestejä, ja kun ne tulee, on pakko tehdä testi! Pp8 on tosi varhasta tehdä testi, mut eipä se nega kyllä fiiliksiä yhtään nostata...
  16. E

    IVF-hoitoja syksyllä/talvella aloittelevat

    Sintti: Mulla on täysin samanlainen "pallo" vatsassa kun sullakin. Helposti voisi ihmiset luulla että olisin ainakin 4kk raskaana :) Mäkin suunnittelin meneväni huomenna töihin, lähden sitten pois jos kivut tulee liian voimakkaiksi. Ja myös onneksi mulla on löysä työasu, niin saa vatsaa sinne...
  17. E

    IVF-hoitoja syksyllä/talvella aloittelevat

    Tulen tänne nyt piinassani purnaamaan hetken. Eilen illasta mulla alko paineen tunne kohdussa ja tämän päivän aikana se on alkanut muuttumaan enemmän ja enemmän menkkakivuiksi; kipua kohdussa (edessä keskellä) ja viiltelee munasarjoista. Ja kipu on jatkuvaa. Alkaa olemaan tosi masentunut olo...
  18. E

    IVF-hoitoja syksyllä/talvella aloittelevat

    Aivan loistavaa Hiippis, sydämelliset onnittelut! Kaikki menee varmasti hyvin ja saatte hartaasti toivomanne aarteen :) olen tosi onnellinen puolestanne! Samalla toivotan myös onnea Sintille piinailuun :)
  19. E

    IVF-hoitoja syksyllä/talvella aloittelevat

    Nyt tultu kotiin alkion siirrosta. Yksi alkio siis siirrettiin ja hyperstimulaatio puskemassa päälle, siitä siis nämä todella kovat vatsakivut.. :( 5 alkiota meni pakkaseen kahdessa oljessa. Olen aikas tyytyväinen saldoon! :) Onneksi näin kun eka IVF meni huonosti! Sintti-79 ja Lumi72...
  20. E

    IVF-hoitoja syksyllä/talvella aloittelevat

    No niin, nyt on oltu OPU:ssa eilen ja kipu sen mukainen vieläkin. Vatsa ja alaselkä tajuttoman kipeet eilen, huh! Eilen saatiin kerättyä 15 munasolua punkitossa ja tänään sain tietää että 11 niistä hedelmöittyi. Huomenna siis alkion siirto ja varma tieto siitä että irtooko pakkaseen jotakin...

Yhteistyössä