IVF-hoitoja syksyllä/talvella aloittelevat

Dodii, olipa tehnyt tehtäviään annoksen nosto ja limakalvo oli nyt 10mm. Huomenna aloitan Lutinukset ja maanantaina, kp 24 olisi sitten ohjelmassa siirto. Meinasi että perjantai olis vielä liian aikainen ajankohta joten siksi näin. Mut on kyl helpottunut olo jo pelkästään siitä että nyt tietää että jotain tapahtuu ja siirto onnistuu ennen sulkua. Skeptinen olo on tosin onnistumisesta, mut kai se on niin että pessimisti ei pety..

Hautomolla ikäviä uutisia. :( Jospa se viimeinen kerta toden sanoisi. Meillä on neljä huurunenää pakkasessa ja jos niistä ei mikään lähde kehittyyn, olen mäkin päättänyt et se oli siinä. On ollut sen verta koittelemusta hyperstimulaatioiden yms kanssa, et ei kiitos enää. :( Viikko meni sairaalassa tipan nokassa ja olo oli pahempi kuin viimeisillään raskaana, joten ei enää sitä lajia mulle kiitos. :(

#muoks# Pisti muuten mietityttään että onko kp 24 liian myöhä siirrolle, mut lääkäri vakuutti et lääkkeellisessä PAS:ssa ei ole merkitystä niinkään sillä kierron päivällä, vaan kohdun limakalvon yms tilanteella.. Eli vaikka yleisin siirtopäivä onkin 18-20, voi siirron tehdä myöhemminkin.. etenkin jos on tällainen minunlainen tapaus jolla kierron pituus on kaikkea taivaan ja maan väliltä.
Minullakin sattuu IVF:n tuoresiirto olemaan kp23. Ja mulla siis kohdun limakalvo suunnilleen saman paksunen ku sulla, eilen ulrassa 9,6mm.
Lääkkeellisissä hoidoissa nuo kiertopäivät eivät pidä paikkaansa.
Ole ihan luottavaisin mielin, kyllä lääkärit tietää mitä tekevät. =)
Ja tsemppiä siirtoon. :heart:
 
Nega. Ei yllätys eikä enää pettymyskään. Olin jo niiin varma asiasta vuodon vuoksi.
Seuraava tosiaan elokuussa.
Sitä ennen aion viettää railakkaan kesän mieheni kanssa ja keskittyä ihan muihin asioihin kuin hoitojen murehtimiseen ;D
 
Sintille varovaiset onnittelut, ihanaa :)
Hienoa jepelis ja valoa että pääsette passeihin :) Voidaan lääkkeellisiä siirtoja tehdä peräkkäisiin kiertoihin. En tiedä onko siinä joku raja, että jonkun ajan päästä pitäisi pitää taukoa. Mutta tuskin.

Hailaivalle tervetuloa mukaan :)

Mä kävin eilen hakemassa kyytiläisen :) Sulatettiin 2 alkiota, jotka olivat samassa oljessa. Toinen 6-soluinen menetti puolet soluista, joten se päätyi roskiin, mutta toinen 4-soluinen selvisi täydellisesti ja hänet siirrettiin :heart: Lääkäri sanoi, että tämä 4-soluinen oli parempi alkio, eli hyvä että juuri se selvisi :)

Nyt vaan sitten piinailua.. tämä on eka lääkkeellinen pas ja vaikka tämä meidän 6.siirto onkin, olo on kuin ensikertalaisella, kun ei tiedä mitä tuntemuksia tms tulee :)
No aika näyttää :)

Jos joku päivittää listaa, minulle voisi laittaa 2.ICSI 2.PAS , testipäivä 25.6.2012

muoks. Hautomo oon tosi pahoillani, voimia ja ihanaa railakasta kesää :hug:
 
  • Tykkää
Reactions: sintti -79 ja valoa
Ihanan positiivinen asenne Hautomolla. Noin sen pitää mennäkin. Vaikka nämä hoitojen jännäämiset välillä tuntuukin ainoalta elämän prioriteetilta, niin oikeasti on paljon muutakin hienoa ja tärkeää, mistä pitää muistaa nauttia.

Nuppuskalle paljon tsemppiä piinailuun.

Täällä uskallan tunnustaa nyt, että mulla on pelottavan varma olo plussaamisesta nyt pp 7. Vatsassa ollut eilisestä asti lieviä menkkatuntemuksia ja sellaista paineen tunnetta tuolla jossain rakon lähettyvillä. Pelottavaa tässä on se, että tämä on minun ensimmäinen ivf-hoito ja siksi voi olla, että nämä kaikki tuntemukset johtuu vain hoidoista.

Onhan tässä mieli ailahdellut, mutta jotenkin olen saanut itselleni nyt vakuutettua, että olen raskaana, kun noita vatsatuntemuksia alkoi tulla. Kipeät rinnat olen pistänyt lugejen piikkiin, mutta nyt on iltaisin rinnoissa verisuonet pinnassa... ehkä sekin menisi lugejen piikkiin, mutta haluan uskoa. Pettymys tulee siis olemaan karvas, jos niikseen tulee.

Olen alkanut ajatella niin, että kolmen vuoden pettymysten jälkeen mulla on oikeus edes viikko-pari silloin tällöin kuvitella unelman täyttyneen. Pettymys se nega olisi joka tapauksessa, vaikka kuinka yrittäisi ajatella pessimistisesti.
 
Hautomo; pahoittelut negasta. Mulla huomenna verikoe ja iltapäivällä saan oman tuomioni, josta siis olen nyt jo ihan varma: neg. Olen sun kanssa samoilla linjoilla; vedetään kesä täysillä ja nautitaan siitä kaikin tavoin. Itse ajattelin myös yrittää PAS:ia vasta syyskuussa. Pikku tauko tekee hyvää! :)

Jepelis ja Valoa: Onnea PAS:eihin! Ja Nuppuskalle piinailuun!

Hailaiva toivottavasti tuntemuksesi osuvat oikeaan =) Luota itseesi ja kroppaasi. Toivon sydämestäni että onnistaa =)
 
Hoitolaiset:
Anni-78........... 1.IVF 3.PAS .......... loka/marras
amor .............. 1.IVF 1.PAS .......... joulukuu
Ellie80 ............... 1.IVF 1.PAS......... toukokuu
Emppu2012 ........ 2.IVF............... touko/kesäkuu
Euphonia .......... 1.IVF ................. lokakuu?
Guess82 ........... 2.IVF 2.PAS......... kesä/heinäkuu
Haave vain ......... 1.IVF...............huhtikuu
HaaveissaToinen .. 2.IVF...............elo-syyskuu
Hailaiva .............. 1.IVF................ kesäkuu
Hautomo76 ......... 1.ICSI 2.PAS...... elokuu
hox ...................2.IVF................. elokuu
jadekivi .......... 2.IVF ................... huhti/toukokuu?
Jepelis ........... 1.IVF 1.PAS............ kesäkuu
johkunen .......... 2.ICSI ................ marras/joulukuu
Jonsku88 .......... 1.IVF ................ elokuu?
Katjuska-81 ....... 2.IVF 1.PAS ........ toukokuu
krisuli ........... 2. ICSI .................... maaliskuu
Lippo Lii .......... 1. IVF ................... huhtikuu?
Lumi72 ........... 2. IVF ................... heinäkuu?
MiiJane ........... 1.ICSI ................. lokakuu?
Nicci ............. 2.ICSI 1.PAS........... toukokuu
nuppuska .......... 2.ICSI 2.PAS ....... kesäkuu?
onlyer ............ 2.IVF .................. toukokuu
poritar ........... 2.IVF .................. helmikuu
Poutainen.......... 1.IVF................helmikuu
RBAM.............. 1.IVF 1.PAS............elokuu?
Rowan79 ........... 2.ICSI .............. keväällä
sannamary ......... 1.IVF ............... tammikuu?
Scarleth ............ 2.IVF 1.PAS......... elokuu?
simpli ................ 2.ICSI ............. elokuu?
sintti -79 ............ 2.IVF ............... toukokuu
susan78 ............. 1.IVF ............... toukokuu
Tammuska .......... 1.IVF ............... joulu/tammikuu
tarantellah .......... 1.IVF ............... toukokuu
toiveissa86 ........ 1.IVF................ elokuu
Tuuli 1976 ........ 1.IVF 1.PAS......... joulukuu
Ulriikka79 ........ 1.IVF .................. loka/marraskuu
Unelma72 ...........2. ICSI................helmikuu
yrittäjä83 ........ 1.IVF 2.PAS ..........elokuu?
valoa................1.IVF. 1.PAS......... kesäkuu


Piinailijat:

Emppu2012..............2.IVF ................14.6.2012
sintti -79.................2.IVF ................15.6.2012
Hailaiva....................1.IVF ................20.6.2012
Syys77..................1.IVF 4.PAS ...........23.6.2012
nuppuska...............2.ICSI 2.PAS ...........25.6.2012


Plussat:

lumileopardi ...... 1.IVF ..........LA?
Ninnu77........ 1.ICSI ............ LA 30.4.2012
Ööpö ........... 2.IVF/ICSI ...... LA ?
kerällä81 ...... 1.ICSI ............ LA 13.6.2012
Nonna76 ....... 1.IVF ............. LA 25.6.2012
ejeba .......... 1.IVF ............. LA 28.6.2012
Jag78 ......... 1.IVF 1.PAS ..... LA 27.7.2012
Kipsu .......... 5.IVF .............. LA ?
Nirppanen ..... 1.ICSI ............LA 7.8.2012
Mirdav...........luomusti...........LA 31.8.2012
Haaveilija 82 ...1.IVF............. LA 29.8.
Tillu79 .......... 1.ICSI 1.PAS ...LA 8.9.
Mangu76........1.IVF 3.PAS......LA 30.9.2012
-nasu-.............1.IVF ...............LA ?
Jensar...........2.IVF................LA 5.10.2012
Susirouva ....... 1.IVF 5.PAS ...LA?
mökkelö ...........1.IVF............LA?
Ronja R..........1.IVF...............LA?
Dreamer74 ....1.IVF 1.PAS .....LA 11.10.2012
linnuton puu.......1. IVF............LA?
joku_raja.......1. IVF................LA 22.10.2012
helmi1............1. IVF...............LA?
wishful83........ 1.IVF...............LA?
meema........... 1.IVF ...............LA 14.12.
Rödluvan ........1.ICSI 1.PAS.....LA 20.12.2012
neulatyyny ........2. IVF 1. PAS...........LA ?
Peikko89 ........luomusti...........LA 9.1.2013
onnetonpulu ........1.IVF...........LA ?
Ellix ..............2.IVF 3.PAS.......LA ?.1.2013
susan78 ..............1.IVF...........LA ?
hiippis81 ..............1.IVF...........LA 5.2.2013
 
Voi kurjuus, Hautomo. :( Toivon todella, että seuraavassa PASsissa teillä tärppää, aivan erityisesti jos se on jäämässä viimeiseksi hoidoksenne. Tsemppiä kovasti, ja aurinkoista ja ihanaa kesää.

Hailaiva, kyllä ehdottomasti on oikeus myös haaveilla välillä... Meilläkin on takana tuo kolme vuotta yritystä, ja hoitojen aikana on ollut ihanaa kun on pari kertaa uskaltanut haaveilla plussasta, vaikka lopputuloksena onkin useimmiten ollut pettymys. Itse en jaksaisi tätä rumbaa ilman edes hetkittäistä toivoa, että meille joskus saadaan lapsi. :)

Mitä tulee tuohon liikunta-asiaan, meille ei annettu sen suhteen muita ohjeita kuin että ei kannata mitään zumbaa harrastella siirron jälkeen... vissiin munasarjakiertymän riskin takia kannattaa välttää kaikkea raskaampaa heilumista ja hölskyttelyä. (Sen sijaan meille ei sanottu mitään esim. tuosta uimisesta? : / No, onneksi ei ole tullut käytyä uimassa...)

Lykkyä tykö kaikille siirtoon valmistautuville (valoa, Ellie, Jepelis ja Sintu). :)

Onnea hyvin menneestä siirrosta, nuppuska! Ja tsemppiä piinailuun... teille tuleekin jännä juhannus.

Emppu, pidän kovasti peukkuja että saisit kuitenkin hyviä uutisia huomenna. Mikään tässä touhussa ei ole niin varmaa kuin epävarmuus, mutta eihän sitä tiedä. Tsemppiä!

ON: En voinut olla testailematta lisää tänä aamuna... Haamua näyttää edelleen, mutta kuitenkin vahvempaa kuin viimeksi. Aika epätodellinen olo. En oikein uskalla vielä iloita, kun tiedän miten yleisiä kemialliset ovat... ehkä sitten ylihuomenna, jos digitestikin näyttää plussaa.

Oireista (tai niiden puutteesta) vielä: mulla on ollut koko piinapäivien ajan kovin vähän mitään tuntemuksia... siksi olin alun perin 100 % varma, että tästä kierrosta tulee puhdas nega. Esimerkiksi tissikipua ja -turvotusta on vähemmän kuin useassa negakierrossa on ollut - oireet voisi hyvin laittaa lugejen piikkiin. Samaten vatsan turvotus ehti jo välillä laskea, kunnes se tänään iski yllättäen takaisin. Eli haamu tuli kyllä aika puskan takaa.

Tsemppiä kaikille, ja kiitos rohkaisuista! :heart:
 
Kauan se mun optimismi ja usko sitten kestikin. Menin nimittäin lukemaan keskustelun, johon oli listattu Lugejen sivuoireita, ja paiskauduin aika vauhdilla takaisin maahan. Kyllä se nyt vain niin on, että kaikki mun tuntemukset menee helposti noiden lääkkeiden piikkiin. Musta ois ollut kiva, että tästä asiasta ois klinikalla puhuttu. Siis kerrottu, että Lugeilla on tällaisia sivuvaikutuksia.

Nyt on sitten taas toivoton olo.

Sanonpa vaan sen, että vaikka punktion jälkeiset kivut ja kaiken maailman fyysiset tuskastelut ovat olleet ikäviä, niin rankinta näissä hoidoissa silti (ainakin itselleni) on tämä odotus ja oman mielen kanssa kamppailu. Jokaisesta päivästä yrittää päästä äkkiä yli, että seuraava päivä tulisi nopeammin, ja sitä seuraava... että sitten joskus saisi itkeä ilosta tai surusta. Tämä Toivon elättely ensin pienillä pullamuruilla ja sitten taas potkiminen teräskärkikengillä kuoliaaksi, se on tässä niin tuskallista.

Tunteet vaihtelevat rauhallisesta onnesta vihaan ja katkeruuteen. Antakaa jo jumalauta meille se ainoa asia mitä me pyydetään.

Tänä aamuna asemalla narkkari itki lohduttomasti puhelimeen ja kertoi kaverille olleensa yön putkassa ja paskoneensa matkalla kolme kertaa pusikkoon. Kysyi olisiko kaverilla hänelle tarjota aamuannosta. Kävelin pois ja mietin, että miksi sen vanhemmilla oli oikeus saada lapsi.
 
Hautomolle voimia ja rutistus: :hug: Empulle uskoa huomiseen: ei viela sita kirvesta kaivoon! Hailaivalle myos uskoa tulevaan. Jepelikselle ja Sintulle siirto-onnea ja Nuppuskalle hermoja piinailuun... Sintille lampimat onnittelut ja uskoa haamun voimistumiselle! :)

Hailaiva: Mulle laakari sanoi taalla Englannissa, etta kaikenlainen pomppiminen ja vatsalihasten raakkaaminen pois piinaviikoilla ja viela alkuraskaudessakin (josta siis en paassyt nauttimaan). Ei siis zumbaa, holkkaa, eika edes pilatesta... Harrastin sit vain kavelya sen pari viikkoa.

ON: Vieriva kivi ei sammaloidu, eli 2. IVF alkaakin jo juhannukselta! Ekastahan saatiin toukokuussa 2 vaivaista munasolua, joista vain 1 hedelmoittyi, joten talla kertaa kokeillaan lyhytta kaavaa ja kortisonin sijasta intralipideja endon, tai oikeastaan sen aiheuttamien immuuniongelmien, taltuttamiseksi. Mahtaakohan Suomessa olla ketaan piinailemassa heinakuussa...? Saas nahda.
 
Hailaiva, et kyllä usko, mutta olen ollut täysin samoissa fiiliksissä piinailuni ajan. Hermot täysin reikaleina ja vihainen siitä, että lapsia suodaan jokaiselle, paitsi minulle. Miten kaikki maailman narkkarit ja muutenkin sairaat ihmiset saavat lapsia? Pahin oli facebook, lähes joka toisella oli jotain raskaus kommentteja ja uä kuvia!

Itse koen tällä hetkellä epäuskoa, mutta hyvässä mielessä. Soitin hcg tuloksestani ja meinasin tipahtaa tuolilta kun hoitaja kertoi, että hcg 182 ja sitä mukaan hyvinkin positiivinen!! EN VIELÄKÄÄN USKO SITÄ! :) Menin tietysti heti tekemään virtsatestin ja se näytti vieläkin niin haaleeta haamua, että onko sitä edes olemassa. Ja tämän virtsatestin pitäisi olla herkkä testi! Joten, ainut lohdutuksen sana piinailijoille ja tuleville piinailijoille on: ei sitä koskaan tiedä, vaikka virtsatesti näyttäisikin negatiivista.

Nyt joudun odottamaan kolme viikkoa varhais ultraan, jolloin voidaan nähdä onko kiinnittyminen tapahtunut kohtuun ja lyökö sydän. Ei se piinailu näköjään tähän loppunut! :) Nyt pitää vain jaksaa uskoa ja ajatella positiivisesti :heart:
 
Emppu2012, ihan mahtavaa! Tuli niin hyvä mieli tuosta sun onnistumisesta! Toivon todella, että nyt on sitten ihan tosi kyseessä :)

(Jännä muuten, että itselläni ainakin vertaistovereiden onnistumiset tuntuu hyvältä, mutta kaikki muut vauvauutiset välillä harmittaa. Ehkä sitten jos on riittävän monta epäonnistunutta hoitoa itsellä takana, saattaisi muiden hoito-onnistumisetkin joskus kirpaista?)
 
Lumi72, olet ihan oikeassa tuossa liikunta-asiassa. Oli siis sellainen tilanne, että olisi ollut pakollinen treenikerta, jossa mielellään olisi pieniä juoksupyrähdyksiä ottanut. Soitin sitten ihan klinikallekin ja kysyin asiasta, niin hoitaja kertoi, että kuulemma alkiolle ei ole vaaraa mistään, mutta munasarjojen kierähtämisen riski on edelleen, kun ovat varmasti vielä turvonneet, ja sen vuoksi ei saa pomppia tai juosta.

Se sanoi vielä niin kivasti, että kyllä se alkio on siellä hyvässä turvassa ja toivottavasti hyvässä kasvussa. Ajattelin, että joopajoo, oliskin.
 
Otan osaa, Hautomo. Nauti kesästä täysin rinnoin ja elokuussa uudella sykkeellä kohti seuraavaa siirtoa.

nuppuska, Nyt alko piinailut sun osalta, YES!! :) Toivottavasti odotus palkitaan.

Liikunnasta muutama sana.. Oon aika aktiivisesti liikkunut viime vuodet. Ekan IVF:n aikoihin tammikuussa en malttanut jättää liikuntaa. Toki pahimmat lajit jätin väliin enkä punktion jälkeen pystynyt liikkumaan muutamaan päivään ollenkaan. Liikuskelin kevyesti, joogaa ja balancea muun muassa, ja nyt oon hakemalla hakenu syytä kohdunulkoiselle raskaudelle. Voiko olla et ku joogassa oon kiertynyt jos vaikka minkälaiselle solmulle, et se jotenki vois olla syynä?!? Onko vaan mun hakemalla haettuja syitä? :D En kyllä muista tarkalleen, et liikuinko sillon alkion kiinnittymisen aikoihin. No anyway, nyt PAS:n aikana jätän liikunnan minimiin. Ehkä vähän pyöräilen, se saa nyt riittää. :)

Emppu, ihan huikeita uutisia sait. :) Onnea!

ON: Eilen hain Lutinukset ja yllätyin ku se olikin vähän hintavampaa ku Luget. Tässä leikissä ei rahanmenoa voi estää. No, pieni hinta se on jos nyt onnistuis :heart: Tänään on siis alotettu lutinukset ja tiistaina siirto jos alkiot selviää sulatuksesta. Mietin, että millä poppakonsteilla saisin mahdollisuudet tuplattua. :D Jostain luin punaviinistä, et se lisäis verenkiertoa kohdussa. Ootteko kokeillu? Entä minidisperiniä tms?
 
hienoa Emppu!! ja Sintti! en muista ketä olen jo onnitellut ja ketä en... voimia myös neganneille, onneksi on kesä!

Valoa: kyselit meidän alkioista, tämä siis toinen PAS, joten ei ole oikein vielä kokemusta, paitsi tänään sulatettiin 3 alkion olki, joista yksi jatkoi hyvin kehittymistään, yhtä jäätiin jatkoviljelemään ja yksi ei selvinnyt... pakkaseen jäi yksi olki jossa 2 alkiota.

Tänään siirrettiin siis yksi alkio ja piinailu alkakoon. Veritesti on 26.6.

Ja että mua ärsyttää että lutinukset eivät ole kelakorvattavia... onneksi ei sen kalliimpia, mutta silti, kun joka kuukausi ostelee ja käynnit päälle, tosin eivät ole mitään verrattuna yksityisiin hintoihin...
 
Viimeksi muokattu:
Ellie, tsemppiä piinailuun! Kohta tullaan perässä :) Mua kans vähän tympäsi ku Lutinukset maksoikin enemmän mitä kuvittelin. Mut joo, ei varmaan kannata paljo valittaa ku hoidot saa julkisella lähes ilmaiseksi. :) On tääki yhenlaista piinailua ku odottaa seuraavaa PAS:a. Päivät menee niiin hitaasti. Nyt pitäs vaan nauttia kesästä. :cool:
 
Onneksi olkoon, Emppu! Ihanaa, että yllätyksiä tulee välillä näinkin päin! :heart:

Valoa, luin jonkun jutun (johon muuten taisi olla linkki jossain tämän pinon alkuvaiheilla?) jossa sanottiin alkoholin nauttimisen heikentävän selvästi IVF:n onnistumismahdollisuuksia. Jos oikein muistan niin jo kolme annosta viikossa olisi pahasta. En tosin tiedä, koskivatko tulokset myös PASseja vai pelkästään tuoresiirtoja. Itse en tuon luettuani ole uskaltanut punkkuun koskea, ainakaan hoitojen ollessa päällä...

Hailaiva, tuttu tunne... Kovasti jaksamista ja tsemppiä viimeisille piinapäiville. Toivottavasti raskas odotus palkitaan kuitenkin lopuksi hyvillä uutisilla. :hug:
 
Hoitolaiset:
Anni-78........... 1.IVF 3.PAS .......... loka/marras
amor .............. 1.IVF 1.PAS .......... joulukuu
Ellie80 ............... 1.IVF 1.PAS......... kesäkuu
Emppu2012 ........ 2.IVF............... touko/kesäkuu
Euphonia .......... 1.IVF ................. lokakuu?
Guess82 ........... 2.IVF 2.PAS......... kesä/heinäkuu
Haave vain ......... 1.IVF...............huhtikuu
HaaveissaToinen .. 2.IVF...............elo-syyskuu
Hailaiva .............. 1.IVF................ kesäkuu
Hautomo76 ......... 1.ICSI 2.PAS...... elokuu
hox ...................2.IVF................. elokuu
jadekivi .......... 2.IVF ................... huhti/toukokuu?
Jepelis ........... 1.IVF 1.PAS............ kesäkuu
johkunen .......... 2.ICSI ................ marras/joulukuu
Jonsku88 .......... 1.IVF ................ elokuu?
Katjuska-81 ....... 2.IVF 1.PAS ........ toukokuu
krisuli ........... 2. ICSI .................... maaliskuu
Lippo Lii .......... 1. IVF ................... huhtikuu?
Lumi72 ........... 2. IVF ................... kesä/heinäkuu
MiiJane ........... 1.ICSI ................. lokakuu?
Nicci ............. 2.ICSI 1.PAS........... toukokuu
nuppuska .......... 2.ICSI 2.PAS ....... kesäkuu?
onlyer ............ 2.IVF .................. toukokuu
poritar ........... 2.IVF .................. helmikuu
Poutainen.......... 1.IVF................helmikuu
RBAM.............. 1.IVF 1.PAS............elokuu?
Rowan79 ........... 2.ICSI .............. keväällä
sannamary ......... 1.IVF ............... tammikuu?
Scarleth ............ 2.IVF 1.PAS......... elokuu?
simpli ................ 2.ICSI ............. elokuu?
sintti -79 ............ 2.IVF ............... toukokuu
susan78 ............. 1.IVF ............... toukokuu
Tammuska .......... 1.IVF ............... joulu/tammikuu
tarantellah .......... 1.IVF ............... toukokuu
toiveissa86 ........ 1.IVF................ elokuu
Tuuli 1976 ........ 1.IVF 1.PAS......... joulukuu
Ulriikka79 ........ 1.IVF .................. loka/marraskuu
Unelma72 ...........2. ICSI................helmikuu
yrittäjä83 ........ 1.IVF 2.PAS ..........elokuu?
valoa................1.IVF. 1.PAS......... kesäkuu


Piinailijat:

Hailaiva....................1.IVF ................20.6.2012
Syys77..................1.IVF 4.PAS ...........23.6.2012
nuppuska...............2.ICSI 2.PAS ...........25.6.2012
Ellie80...................1.IVF 1.PAS ...........26.6.2012


Plussat:

lumileopardi ...... 1.IVF ..........LA?
Ninnu77........ 1.ICSI ............ LA 30.4.2012
Ööpö ........... 2.IVF/ICSI ...... LA ?
kerällä81 ...... 1.ICSI ............ LA 13.6.2012
Nonna76 ....... 1.IVF ............. LA 25.6.2012
ejeba .......... 1.IVF ............. LA 28.6.2012
Jag78 ......... 1.IVF 1.PAS ..... LA 27.7.2012
Kipsu .......... 5.IVF .............. LA ?
Nirppanen ..... 1.ICSI ............LA 7.8.2012
Mirdav...........luomusti...........LA 31.8.2012
Haaveilija 82 ...1.IVF............. LA 29.8.
Tillu79 .......... 1.ICSI 1.PAS ...LA 8.9.
Mangu76........1.IVF 3.PAS......LA 30.9.2012
-nasu-.............1.IVF ...............LA ?
Jensar...........2.IVF................LA 5.10.2012
Susirouva ....... 1.IVF 5.PAS ...LA?
mökkelö ...........1.IVF............LA?
Ronja R..........1.IVF...............LA?
Dreamer74 ....1.IVF 1.PAS .....LA 11.10.2012
linnuton puu.......1. IVF............LA?
joku_raja.......1. IVF................LA 22.10.2012
helmi1............1. IVF...............LA?
wishful83........ 1.IVF...............LA?
meema........... 1.IVF ...............LA 14.12.
Rödluvan ........1.ICSI 1.PAS.....LA 20.12.2012
neulatyyny ........2. IVF 1. PAS...........LA ?
Peikko89 ........luomusti...........LA 9.1.2013
onnetonpulu ........1.IVF...........LA ?
Ellix ..............2.IVF 3.PAS.......LA ?.1.2013
susan78 ..............1.IVF...........LA ?
hiippis81 ..............1.IVF...........LA 5.2.2013
Emppu2012 ..........2.IVF...........LA 19.2.2013
sintti -79 ..............2.IVF...........LA 20.2.2013
 
Viimeksi muokattu:
Voiko ihminen olla näin heikko! Oli visusti päättänyt tehdä testin huomenna aamulla pp10. Nyt pp9 jossain mielenhäiriössä kesken työpäivän marssin viereiseen apteekkiin, hain testin ja tein sen varmaan 1,5h rakossa olleesta virtsasta. Kuinka idioottimaista?! Testi oli Clear Bluen ja siihen ei piirtynyt selvää plussaa, mutta se toinen viiva kyllä näkyi hyvin himmeästi, jos oikein tihrusti. Siihen siis jäi selvästi tosi vähän väriä.

Nyt on sitten huomisen aamun odottelu vieläkin tuskallisempaa. Pitikin mennä herättelemään toiveita tuollaisella! Kauhea hermostus päällä nyt :( Tuohan saattoi johtua vielä siitä pregnylistä :(
 
Heissan!

Hailaiva, onko haamu vahvistunut? Olispa hienoa kun plussapino kasvaisi jälleen!

Nyt on kolmas päivä lutinuksia takana ja mun täytyy sanoa ettei ole mitään tuntemuksia. Rinnat on normaalit, vatsa ei pömpötä normaalia enempää, eli kuinkas äkkiä nuo lutinuksien sivuvaikutukset alkaa? No sen verran huomaan et hikoilen normia enemmän ja turvotustakin on, sormuksia jne en ole pitänyt lainkaan pariin viikkoon. Maanantaina sitten the day. Kun Pas on tehty, yritän sellaista mahdotonta tehtävää, eli painaa koko asian taka-alalle pariksi viikkoa. Tiedän et se on mahdoton juttu mut sitä pitää edes yrittää. Olis se aikamoinen kesälomalahja, plussatesti.. Noh, ei passaa ees haaveilla.. ja silti mä siitä haaveilen. :)
 
Tänään pp10 testi negaa. Että se siitä sitten : / Kohti uusia pettymyksiä siispä.

Edit. Lueskelin tuolta, että ei kaikilla aina näy vielä pp10, joten ei nyt sitten ihan kokonaan vielä heitetä kirvestä kaivoon. Huomenna vielä testiä.
 
Viimeksi muokattu:
Kiitos Sintti. Tänään pp11 oli edelleen niin näkymätön haamu clear bluessa, ettei se varmaan edes ole haamu. Siis jos oikein testiä vääntelee, niin näkee sen viivan kohdan :/ Eiköhän huomenna aamulla pitäisi totuus selvitä. Nyt on hirveä pissahätätunne jatkuvasti, eikä vessassa käydessä tule kuin liraus.
 

Yhteistyössä