Voi kurjuus,
Hautomo.
Toivon todella, että seuraavassa PASsissa teillä tärppää, aivan erityisesti jos se on jäämässä viimeiseksi hoidoksenne. Tsemppiä kovasti, ja aurinkoista ja ihanaa kesää.
Hailaiva, kyllä ehdottomasti on oikeus myös haaveilla välillä... Meilläkin on takana tuo kolme vuotta yritystä, ja hoitojen aikana on ollut ihanaa kun on pari kertaa uskaltanut haaveilla plussasta, vaikka lopputuloksena onkin useimmiten ollut pettymys. Itse en jaksaisi tätä rumbaa ilman edes hetkittäistä toivoa, että meille joskus saadaan lapsi.
Mitä tulee tuohon liikunta-asiaan, meille ei annettu sen suhteen muita ohjeita kuin että ei kannata mitään zumbaa harrastella siirron jälkeen... vissiin munasarjakiertymän riskin takia kannattaa välttää kaikkea raskaampaa heilumista ja hölskyttelyä. (Sen sijaan meille ei sanottu mitään esim. tuosta uimisesta? : / No, onneksi ei ole tullut käytyä uimassa...)
Lykkyä tykö kaikille siirtoon valmistautuville (
valoa,
Ellie,
Jepelis ja
Sintu).
Onnea hyvin menneestä siirrosta,
nuppuska! Ja tsemppiä piinailuun... teille tuleekin jännä juhannus.
Emppu, pidän kovasti peukkuja että saisit kuitenkin hyviä uutisia huomenna. Mikään tässä touhussa ei ole niin varmaa kuin epävarmuus, mutta eihän sitä tiedä. Tsemppiä!
ON: En voinut olla testailematta lisää tänä aamuna... Haamua näyttää edelleen, mutta kuitenkin vahvempaa kuin viimeksi. Aika epätodellinen olo. En oikein uskalla vielä iloita, kun tiedän miten yleisiä kemialliset ovat... ehkä sitten ylihuomenna, jos digitestikin näyttää plussaa.
Oireista (tai niiden puutteesta) vielä: mulla on ollut koko piinapäivien ajan kovin vähän mitään tuntemuksia... siksi olin alun perin 100 % varma, että tästä kierrosta tulee puhdas nega. Esimerkiksi tissikipua ja -turvotusta on vähemmän kuin useassa negakierrossa on ollut - oireet voisi hyvin laittaa lugejen piikkiin. Samaten vatsan turvotus ehti jo välillä laskea, kunnes se tänään iski yllättäen takaisin. Eli haamu tuli kyllä aika puskan takaa.
Tsemppiä kaikille, ja kiitos rohkaisuista! :heart: