Hakutulokset

1. N

km kokeneet,ajatustenvaihtoa

Joko teillä muilla on mieli edes vähän noussut? Minä olin tänään jo töissä ja päivä meni ihan ok. Lähin työkaveri (mies) kysyi että olitko kuumeessa loppuviikon ja kun vastasin että en vaan oli naisten vaivoja niin sekään ei kysynyt enempää. Viime torstaina tuntui ettei tästä selviä eikä jaksa...
  2. N

Kivut keskenmenossa?

Mulle ei annettu ollenkaan tuota kontrolliultraa. Onkohan se niin ettei sitä tehdä kaavinnan jälkeen? Vain pissanäytteelle sain lähetteen josta kontrolloidaan 4 viikon päästä ettei raskaushormonia ole enää elimistössä. Tuossa mun aiemmassa viestissä oli päivät näköjään väärin eli to oli kaavinta...
  3. N

Kivut keskenmenossa?

Berry76 mulla luki kotihoito-ohjeissa ja hoitajakin painotti että kipuilu tulee just noin aaltoilevana. Se on siis normaalia kipuilua. Jos kipu muuttuis jatkuvaksi ja menis vain hetkellisesti ohi särkylääkkeen vaikutuksesta niin siinä tapauksessa pyysi soittamaan polille. Julietta kauanko...
  4. N

km kokeneet,ajatustenvaihtoa

Hei kohtalotoverit. Enpä olisi uskonut vielä eilen aamuna että tällekin osastolle kirjoittelen :snotty: Eilen oli 9+3 ja meillä oli yksityisellä ylimääräinen varhaisultra aika. Varasin sen ajan oman mielenrauhani vuoksi eli takana ei ollut vuotoa taikka kipujakaan. Aiemmin oli ultrattu 6+4 ja...
  5. N

TOUKOKUUN TOIVOTUT lokakuussa

Mun kauhuscenario kävi toten. Tuon huonoja uutisia ultrasta. Alkion kehitys oli pysähtynyt ihan viime päivinä :'( Sykettä ei enää löytynyt. Kuulemma 1-2% mahdollisuudet tähän jos aiemmin syke jo löytyi. Sain päivystyslähetteen sairaalaan ja huomenna aamusta meen sitten sinne. Tekevät...
  6. N

Voi voi. pahimmassa tapauksessa pitää ootella vielä pari kuukautta :( Gynet on aina sanoneet että mun kohtu on taaksepäin kallellaan eli senki puolesta kait maha ei välttämättä näy kovin aikaisin? Minä haluaisin äkkiä semmosen kummun tuonne tissien alle jota vois sitten pitkin päivää silitellä ;)
  7. N

Berry, Kuuhullu ja Mimi76 halit teille :hug: Itselläni tänään se ultra yksityisellä ja alkoi pelottamaan kun luin noita eilisillan kuulumisia. Aika on klo16:15 ja tulen sitten illalla kertomaan miten kävi. Pitäisi vain ajatella positiivisesti mutta aina ne ajatukset lähtee harhaileen... Voi...
  8. N

PieniTytönTylleröinen sulla on huomenna 9+0. Aina mennään 0->6. Hauskaa kun nyt täällä on monia jotka hakee mielenrauhaa lisäultralla :) Mekin mennään keskiviikkona käymään yksityisellä. Jännittää kyllä jo kovasti kun viime ultrasta on 3 viikkoa. Wannabe mum kysyit siitä Turkin matkan...
  9. N

Haleja täältäkin vastoinkäymisiä kokeneille :hug: wannabe mum tervetuloa mukaan. Oletko minnepäin Turkkia menossa? Minä kävin kavereiden kanssa Alanyassa toukokuussa ja mukana seurueessa oli yksi raskaana oleva. Silloin hänellä oli 3kk takana ja kaikki meni meillä loistavasti hänen vointia...
  10. N

Mimosa81 kerroit aiemmin kysta murheesta niin onko sulla nestekystasta kyse vai kiinteästä dermoidista? Mulla tähystyksellä leikattu 7 vuotta sitten 4,5cm dermoidi toisesta munasarjasta ja silloin menetin osan munasarjasta mutta onneksi se toimii edelleen. Nyt on sitten toisessa kans havaittu...
  11. N

Lauantaiaamun huomenia kaikille täältä Oulun kupeesta. Sumuinen ilma ja asteet -1. Tästä se pitkä talvi alkaa... Yritän nyt aktivoitua kirjoittelunkin suhteen. Lukenut olen päivittäin näitä teidän kuulumisia ja kun saan kaikki luettua niin sitten iskee joko väsy tai ei ehdi enää itse...
  12. N

TOUKOKUUN TOIVOTUT

Täällä Oulun seudulla on ollut huippu sää joten aloin pestä ikkunoita ennen talven tuloa. Ensimmäinen suunnitelma oli että oion hieman ja pesen vain ulkoa ja sisältä ja vasta sitten ensi keväänä auon kaikki välit ja putsaan kunnolla MUTTA sitten tajusin että voi olla ettei ihan just ikkunan pesu...
  13. N

Alkion näkyminen ultrassa

Tulin vielä kertomaan tänne että tällä viikolla ultrassa löytyi 7mm alkio ja pienen pieni sydän siellä sykki terhakkaasti =) Nyt menossa rv6+6. Jännä juttu tässä on se että noiden päivien mukaan olisi hedelmöityminen tapahtunut päivää ennen aiempaa kystakontrollia eli miten se rengas siellä...
  14. N

TOUKOKUUN TOIVOTUT

Pahoittelut kaikille joiden asukit eivät pysyneet kyydissä :'( Tänään käytiin uusinta ultrassa kun viime perjantaina ei sykettä vielä näkynyt ja siellähän oli 7mm toukka jonka keskikohdassa väreili eli pieni sydän siellä sykki. Kyllä tipahti raskas kivi omalta sydämmeltäkin. Gynekin tokas...
  15. N

TOUKOKUUN TOIVOTUT

UUSI ILMOITTAUTUU MUKAAN Minäkin lyöttäydyn teidän odotusrinkiin. Ensimmäinen tulossa ja raskausviikolla 7 mennään. Varhaisultrassa käytiin viime perjantaina jolloin ruskuaispussi + pienen pieni sikiön kaiku saatiin näkyviin mutta syke oli vielä niin epäselvä että antoivat uuden UÄ ajan tän...
  16. N

Kiitos onnitteluista SEE. Kait mun pitää pikku hiljaa vaan alkaa ymmärtää että nyt olenkin sitten eka kertaa elämässäni raskaana :laugh: Tää vaan tuli niin yllätyksenä kun olin jo asennoitunut pitkällä kaavalla tehtävään IVF hoitoon ja silloin tällöin märissy ja ollut varma ettei meille...
  17. N

Varovainen kiitos onnitteluista :heart: Tein aamulla Acon10 testin uudestaan ja viiva oli nyt tummempi kuin tiistaina :p Kylläkään kontrolliviivan kanssa se ei ollut yhtävahva mutta väriä löytyi eli johtuuko siitä että hormonitaso vielä alhaalla vai kuuluuko testiviivan ollakin ain hieman...
  18. N

Täällä elellään jännitysmomentit huipussa :p Tiistaina sain Aconin10 haamun ja huomenna aamulla aion tehdä saman testin uudestaan. Verikokeeseen en ole vielä hakeutunut tuon haamun takia. Muuten olo ja mieli ok. Tuhruilua ei enää ole ollu ja rinnat hieman paisuneet + nännit taas vähän...
  19. N

Tilanne edelleen sama kuin pari päivää sitten lauantaina. Aamulämmöt 36.8 mutta aavistus ruskeaa tuhrua havaittavissa. Kun ei ole noita luomumenkkoja ollu niin en voi vertailla poikkeeko tämä tilanne normaalista "täti tulossa kylään" vaiheesta :( Täytynee vaan malttaa nyt ootella ja katsoa mihin...
  20. N

Aurinko ei paista tänne risukasaan. Tänään aamulla lämmöt edelleen 36.8 mutta raskaustesti tyylipuhdas nega. Iltapäivästä sitten vessareissulla huomasin ruskean vuodon merkkejä :( Punaista se ei vielä ole mutta eiköhän se siksi muutu. Nännien arkuuskin katosi. Huomiset aamulämmöt varmaan kertoo...

Yhteistyössä