Hakutulokset

1. N

Alkion näkyminen ultrassa

SEE kaveri kertoi että ei meidän TK kuulemma ala tekemään sitä verikoetta joten jos siihen tarve ensi viikolla niin sitten jonnekin yksityiselle polille. Pitääkö verikoe ottaa aamusta vai käykö esim töiden jälkeenkin? Kiva kuulla sun kokemuksia Katjanna ja onnea tulevasta vauvasta :flower...
  2. N

Olen julkisella ja keskussairaalan lapsettomuuspolilla joten tällaiset verikokeet pitänee hoitaa TK:n kautta. Taidan ootella vielä viikonloppuun ja jos vuoto ei ala, teen raskaustestin taas uudestaan ja jos edelleen nega niin hankkiudun verikokeeseen alkuviikosta. Lämmöt on olleet 36.8 nyt...
  3. N

Niin lääkärikin sanoi että kyseessä vois olla niin aikainen vaihe että ei vielä testissä näy. Käski tehdä testin viikon päästä jos vuoto ei ole alkanut ja soitella klinikalla. Sitten varataan joko varhaisultra tai IVF hoitoihin aika eli toivon todella tuota eka vaihtoehtoa. Kiertopäivään en voi...
  4. N

Kysta on dermoidi ja näkyi kyllä selvästi toisessa munasarjassa. Tämä pallukka näkyi keskellä kohtua mutta siksi epäilen kun raskaustesti näyttää negaa. Lääkäri meinas että joskus harvoin voi olla jotain limakalvokertymää. Enemmän kuitenkin raskautta epäili mutta itseä ihmetyttää että jos se jo...
  5. N

Onko kokemusta että ultrassa löytyisi "rengasmainen" pallukka keskeltä kohtua mutta silti raskaustesti näyttää negaa? Kävin kystan kontrolliultrassa ja lääkäri epäili että olisin raskaana. Voisko pallukka olla joku muu? IVF jonossa ollaan.
  6. N

millä viikoilla teille ei oo ulrassa näkyny vielä..

Onko kokemusta että ultrassa löytyisi "rengasmainen" pallukka mutta silti raskaustesti näyttää negaa? Kävin kystan kontrolliultrassa ja lääkäri epäili että olisin raskaana. Voisko pallukka olla joku muu? Keskellä kohtua näkyi.
  7. N

Oululaisia?

Nostetaan tätä vähän. Onko kukaan asioinut jo Oys:ssa kesälomien jälkeen? Miten se IVF hoitojen aloitus omissa tiloissa vaikuttaa siellä? Toivoisin että kertoisitte että tilat ovat toodellla isot ja jonoja päästään purkamaan pika pikaa :laugh: :laugh: Mutta totuus taitaa olla että sama...
  8. N

Oululaisia?

Me ollaan myös OYS hoidoissa. Kolme inssi yritystä takana joista vain yhdessä päästiin siirtoon asti. Nyt jonotetaan IVF hoitoon. Jonoon siirryttiin joskus huhtikuun lopulla ja ennuste silloin oli että joskus vuodenvaihteen tienoilla päästäis vasta aloittaan. Taustalla minun amenorrea.
  9. N

ihmeellistä!

Mua kiinnostas tietää että millä annoksella te Terolutteja syötte? Vain 1 per päivä ja viiden päivän ajan? Mulla on luomumenkat olleet pois siitä lähtien kun lopetin e-pillerit ja siitä on nyt 14kk. Viime kesänä yritin syödä yhden Terolut kuurin mutta en saanut vuotoa aikaiseksi. Voisko niitä...
  10. N

Huhtikuun inssiläiset

Heipat ja hengissä ollaan :wave: Pahin pettymys on nieleskelty ja mieli täällä on jo paljon parempi. En tiiä mutta mulla on jotenkin "vapautunut" olo nyt. En oikein osaa selittää tätä oloa mutta ehkä se kaikki paine ja tämän asian vatvominen on nyt tipahtanut harteilta ja nyt ei voi kuin...
  11. N

Huhtikuun inssiläiset

Täällä ei ole iloisia uutisia kerrottavana. Yhtään rakkulaa ei ollut lähtenyt kasvamaan tälläkään kerralla ja limis oli ihan kitukasvuinen :'( Siirrymme nyt siis IVF jonoon ja tositoimiin päästään vasta joskus vuodenvaihteessa. Nyt täytyy alkaa keskittyyn muihin juttuihin ja jättää tämä vauva...
  12. N

Huhtikuun inssiläiset

Jos oikein muistan niin kiinnittyminen tapahtuu hedelmöittyneen munasolun jälkeen noin 5vrk kuluttua... eli sulla taitaa olla just "ne" hetket käsillä. Ristin varpaat sun piinailujen puolesta jos se vain auttais :wave:
  13. N

Huhtikuun inssiläiset

Moi taas, näyttää siis siltä että kaikilla on vauhti päällä :p Minä, Pomppu ja Nala78 mennään huomenna kontrolliultriin, Mollukka kävi jo tänään ja onnea yhdestä hyvin kasvaneesta muniksesta. Dreamerillä taitaa olla pp5 ja miksu pp8 vai miten ne päivät teillä menee? Onko Pomppu sulla...
  14. N

Huhtikuun inssiläiset

Ilta heipat. Eka Gonal-F piikki pistetty, kp8 menossa ja näin se homma etenee =) Nyt pitäis vain luoda iloista tsemppi mieltä tähän huhtikuun inssi projektiin Tahtoo vaan väkisin pyrkiä puun takaa pessimistisiä ajatuksia onnistumisen suhteen mutta eikö sitä pitäis nyt vaan aatella että...
  15. N

Huhtikuun inssiläiset

Pomppu ja Dreamer, mainittitte FSH pistokset eli tarkoitatteko Puregon tai Menopur piikkejä vai onko kyseessä joku ihan eri lääkitys? Minkälainen sulla Dreamerin oli tilanne kun inssi tehtiin? Limakalvon paksuus ja rakkula koko?
  16. N

Huhtikuun inssiläiset

Äläpä heitä pyyhettä kehiin vielä Miksu. Luin tuolta toisista ketjuista että sulla oli limis ja rakkuloiden koot loistokkaat joten mahdollisuudet ovat varmasti niiden puolesta hyvät. Mulla oli eka inssissä limis vain 7.5mm ja rakkulat 18mm ja 20mm. Toinen oli puhkeamaisillaan kun itse...
  17. N

Huhtikuun inssiläiset

Moi kaikille, haluan mukaan teidän huhtikuun inssi ketjuun. Täällä melko saman suuntaiset hetket käsillä. Kolmas inssi yritys meneillään.. Ekassa yrityksessä päästiin siirtoon asti mutta nega tuli. Toisessa ei päästy edes siirtoon asti kun kp10 ultrassa ei ollut yhtään kasvanutta rakkulaa eli...
  18. N

Marraskuun lapsettomuushoidot

Täällä eka hoito alkamassa... Inseminaatiolla aloitetaan ja jos kaikki menee suunnitelmien mukaan niin tämä tapahtuu marraskuussa. Ensin vain pitäisi saada kuukautiset käynnistettyä. Niitä ei ole kuulunut sitten viime helmikuun :(

Yhteistyössä