Hakutulokset

  1. A

    Tammikuun tuhisijat 2013 *KESÄKUU*

    Moi moi moi! Liian pitkästä aikaa. Nyt, kun mä olen aloittanut työt ja mies jäänyt esikoisen kanssa kotiin niin tuntuu, ettei aika riitä mihinkään. Töistä tullessa yritän tietysti olla pojan kanssa mahdollisimman paljon ennen pojan nukkumaan menoa.. sen jälkeen oonkin itse ihan tsipissä ja...
  2. A

    Tammikuun tuhisijat 2013 *toukokuu*

    Ensiksi suuret pahoittelut ja :hug: Hellun Martalle, Kastehelmelle, Pescolle ja TK73:lle. :'( Voimia teille kaikille! Mä yritän nyt tän puhelimen kautta kirjottaa tänne, kun nyt ei oikein onnistu toi pystyssä oleminen. Pahoinvointi on siis rantautunut tännekin ja sohvalla makoilen...
  3. A

    Tammikuun tuhisijat 2013 *toukokuu*

    Teidän juttuja on niiiin ihana lukea!! :heart: Lukemassa käyn siis säännöllisesti, vaikka itse kirjoittaminen onkin jäänyt nyt vähäiselle. Jotenkaan en vielä uskalla täysin nauttia tästä raskaudesta, kun oireita ei ole juuri mitään (paitsi jatkuvat menkkamaiset jomotukset) ja np-ultra tulee...
  4. A

    Tammikuun tuhisijat 2013 *toukokuu*

    10kaks :hug: mä olen niin pahoillani! MiiJane ymmärrän kyllä hyvin sun huolen ja asennoitumisen, mutta ehkä se vuoto on vain harmitonta!! :hug: Kiitos Tinelle päivityksistä! :)
  5. A

    Tammikuun tuhisijat 2013

    Pienoisen viikon tauon jälkeen taas palailen mukaan :wave: Oon kyllä käynyt tässä välissä lukemassa teiän kuulumisia, mutta en oo vaan saanut aikaseks tai ehtinyt mitään kommentoimaan. Paljon on tullut taas uusiakin tammikuisiin :heart: mahtavaa!! Tervetuloa ja onnea! Pahoittelut ja...
  6. A

    Tammikuun tuhisijat 2013

    Mulla on myös tuota unettomuutta keskellä yötä..tai aamuyöstä ennen herätystä. Se alkoi mulla n. viikko oviksesta (enkä tässä vaiheessa osannut odottaa raskautta). Muutenkaan ei oikein väsytä. Tän lisäks mulla ei ole ruokahalua yhtään, alakerta on melkosen kuiva (eikös suurimmalla osalla ole...
  7. A

    Kuvia plussatesteistä

    Kyllä, raskaana olen!!:heart:=) Alussahan tässä vielä ollaan, mutta.. Katsotaan osaanko liittää kuvan tänne oikein. Kuvassa ylhäältä alas: 25/27, 26/27 ja kaksi alimmaista tältä päivältä 27/27. (dpot ehkä: 11,12 ja 13 tai 10,11 ja 12). Aijaa.com - 10126653 Paljon onnea muille...
  8. A

    Tammikuun tuhisijat 2013

    Moikka! :wave: Kyllä nuo testit nyt väittäis, että raskaana ollaan!!:heart::heart: Täällä onkin populaa jo mukavasti! Hurjasti onnea kaikille!:) Mulle voisi laittaa tiedoiksi: Aia/30/2lapsi/Js Niin ja laskettuaika olisi laskureiden mukaan 12.1.2013
  9. A

    <3 PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT Vol.27<3

    Ranskis: eikä! :D Mä olen niiiiiin ajastani jäljessä! (mulla kestää tää viestin kirjottaminen niin kauan, kun pitää touhuta välissä kaikkea, että täällähän muuttuu tilanteet ihan täysin! :heart:jeeee, Onnea!! Ja siis, mullahan ei ole tissikivuista tietoakaan!! :D
  10. A

    <3 PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT Vol.27<3

    Kyllä mut tuonne plussanneisiin voi siirtää, kun apteekin omatestikin näytti kahta viivaa!!:heart:=) En pysty käsittämään..en. Nnälle mun pitää sanoa, että vasta kun kirjotit noista unista niin tajusin, että mä olen kanssa tässä viikon ajan nähny tosi todentuntuisia häröunia, jotka muistan...
  11. A

    <3 PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT Vol.27<3

    :wave: pienen tauon jälkeen! Uusi pinokin on ehtinyt ilmaantua, kiitos neiti näpsän äidille! :) Mä olen täällä nyt melkosen hämilläni..eilen testasin näkyvän haamun, joka oli jo tänään vahvistunut entisestään :heart::heart: Hämilläni siitäkin syystä, että viimeksi julistin täällä tän kierron...
  12. A

    <3 PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT Vol.26 <3

    Omaa napaa.. Ovistikkuja en siis käytä, mutta nyt on niin selkeät ovisoireet limoineen ja nippailuineen päivineen että..miestä ei vain näy mailla eikä halmeilla. Taisi tässä olla tämä "yrityskerta".:headwall: Mitäs intouduin liian aikaisin.
  13. A

    <3 PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT Vol.26 <3

    Pikaisesti tulin sanomaan, että Paljon Onnea Pink!!!!:heart::heart: Ihanaa:)
  14. A

    <3 PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT Vol.26 <3

    Omppuf: Loistavaa, että miehen tulokset oli hyvät!:) Nyt sitten tsemppiä O+ metsästykseen! Alisa: Tervetuloa :wave: Toivottavasti käyt vaan kääntymässä täällä :) Salliina: Jos niitä menkkoja ei kuitenkaan tarvittaisi tässä välissä?! ;) eiks je! Nöhvi: Mä yritän myös asennoitua...
  15. A

    <3 PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT Vol.26 <3

    Tiuhti: Iso :hug: Diiselikissa: Pahoittelut negasta! Sulla kuitenkin on noita oireita vaikka muille jakaa. Plussasitko esikoisesta kuinka aikaisin? Voi kun se toinen viiva vielä eksyisi sinne testiin! Anu: Pahoittelut ja halaus myös sinne negasta! Salliina: Mulla alkoi menkat niin, että poika...
  16. A

    <3 PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT Vol.26 <3

    Ainakin Ruttunaamalle, MyDreamille, Pikku-Saaralle ja Aliisalle :hug: Omppuflle tädin visiitti taisikin olla tällä erää "hyvä" juttu..jos ymmärrät mitä tarkoitan:| Nöhville tärppionnea täältä! :) Mikäs tilanne Anulla, Nopposella, MeaMinniksellä ja Diiselikissalla?? Tiuhti :heart: Oioi...
  17. A

    <3 PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT Vol.26 <3

    Emiliaiselle suuret onnittelut!!:flower: Anu, mä en ole noita Sofi One Step liuskoja käyttänyt, joten niistä en osaa sanoa mitään. Mäkin varmaan kokeilisin myös toista testiä. Toivottavasti vahvistuu ja varmistuu tuo viiva!! Mutta kyllähän tuo jo toiveita nostaakin :) Ajattelitko tehdä CB:n...
  18. A

    <3 PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT Vol.26 <3

    Jeee! Tädin ketale on tänään toivotettu hyvin lämpimästi tervetulleeksi (kerrankin näin). Mulle voisi päivittää Aia kp 1/27 poika 6/11 yk1 =) Ja nousisin siis tuolta taustailijat pinosta (vihdoinkin) ihan yrittäjiin :heart: Sekä minä, että mieheni toivotaan sisarusta ihanalle pojallemme melko...
  19. A

    <3 PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT Vol.26 <3

    Oikein lumisen pyryttävää päivää vaan kaikille!:| Nyt kun poika(6/11) on nukkumassa pihalla, niin ajattelin tulla esittäytymään ihan virallisesti. :wave: Vielä pysyisin tuolla taustailijoissa, sillä miehen töiden vuoksi pikkukakkosen yrittäminen on mahdollista vasta huhti-toukokuusta ->...

Yhteistyössä