<3 PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT Vol.26 <3


*******Keskiviikko 18.4.2012************





Mukana:


Tine.................tyttö 10/11.............kp3/28-38...........yk5
Anu84............. poika 07/11... .........kp3/32-35..... .....yk1
MeaMinnis........poika 01/08.............kp3/28.................yk8
Icicle ....................06/11...............kp4/30-35............yk5
Neiti näpsän äiti..tyttö 10/08............kp4/28-32...........yk16
Tiuhti83.............poika03/06........... kp6/26-32............yk10
aliisa10............poika 07/10.............kp6/30-36............yk4
Omppuf............tyttö 11/10.............kp6/28-36............yk13
MyDream..........poika 06/11.............kp8/30.................yk5
Pikku-Saara....tyttö 10/11...............kp8/29.................yk2
mama07..... .................................kp10/?..................yk1
Aia................poika 6/11........... .....kp11/27 ..............yk1
LeenaT..........tyttö 1/12.................kp12/25-28...........yk2
Ruttunaama......poika 06/04.............kp14/24................yk22
Aura08...................12/08...............kp14/31-33...........yk4
NiQ..........................07/11............ kp14/32................yk3
laala..............tyttö05/09.................kp14/31-64...........yk2
Meliah..........................................kp14/25-29............yk8
Ranskis.........Tyttö 07/11................kp15/??................yk1
nanakuu................tyttö..................kp15/28-34...........yk3
Mememe........................................kp17/29?..............yk4
Nöhvi..............tyttö 07/10..............kp19/25-26............yk8
tiipula..............tyttö 05/11.............kp21/29-49............yk2
äiti -07............tyttö 07..................kp23/31................yk3
pink.............................................kp32/28-36...........yk6
diiselikissa.....................................kp32/28-32...........yk4 (yk7)
Nopponen.........tyttö 06/08.............kp33/30................yk5
Toiveikas84............04/10...............kp38/31-33............yk8
ciili........................09/08..............kp64/??..................yk?
murgu.............tyttö 03/10..............kp77/28-35............yk3
Paipula............tyttö 10/10.............kp?,...................... yk1
Alisa84.........................................kp? .......................yk?


TAUSTAILIJAT

Heeva
Maisapaisa
Vivietta 7/11
äiti-07
Murunmami
Salliina
kiseliina

Plussanneet:



Huhtikuu2012
Emilialainen(yk5)

Maaliskuu 2012
Haavemamma(yk3), annis_(yk7), Miraaz(yk5), Inari-11(yk3), Kiukuttelija(yk6), Lumpe(yk3), Katariine(yk3), taiska87(yk1),Vili-Jonkka(yk2), Tähtitaimi(yk7)

Helmikuu 2012
Saraheinä(yk1), Sannuli79(yk4), MeaMansikka(yk3), DsariaL(yk6), Hentunliisa(yk3), Rusina2010(yk4)

Tammikuu2012
salamanteri85(yk3), BiBa(yk6), _lumi_(yk2), nellinu(yk5), hömpi

Joulukuu 2011:
Lumikide(yk2), murmis(yk2),Littlestar(yk1),misupai(yk7),Krumeluu(yk8)

Marraskuu 2011:
Bubba(yk4), funny87(yk4), neito(yk2), kattiina(yk1), tiitulainen, tiiru(yk5)

Lokakuu2011:
Meriheponen(yk2), ki7i(yk2), muumimamma1983(yk1),leppäkerttu3(yk2),
Cristall(yk2), tilke(yk5),lavelyn(yk1),puppa(yk1),danuli79, torstai(yk2)

Syyskuu2011:
Rouva Möppiäinen(yk3, TaCa(yk1),Villany(yk2), pillipöllö(yk2)
Caisachu(yk4), Eebowi(yk2)

KADONNEET
Nasutin83
Mami2009
samaria
Heidi-80
kendra
salasein


Päivityspyynnöt punaisella
 
Nöhvi
Nopponen: jännäksi vetää! Oireet kuulostaa sangen lupaavilta!

meliah: metsästysonnea ;)

MeaMinnis ja Tine: :hug:

Tervetuloa bambina ja mama07: :wave:

Omppuf: voihan päänsärky :( Mä en muuten ala enää ikinä karkkilakkoon, kerran olin ja sen kun lopetin niin söin sitten senkin edestä niitä nameja :D

Alisa: hyvältä kuulostaa ja Pinkillä myöskin!

Anulle: jaksamista menkkakipujen kanssa :hug:

Icicle: varmasti hyvä päätös hakeutua heti lääkärille, jos kerran tietää että ongelmaa on ja siihen löytyy apukeinoja! Mitä sitä turhaa prosessia pitkittämään!

Keksin keinon millä ei mieti piinapäiviä - tekee töitä kaiken hereilläoloajan :x Eli eipä paljon ehdi miettimään (yhtään mitään muuta), kun päivät on niin hektisiä ja venyvät vielä liikaa.... Sen takia vastauksetkin on nyt tuommoisia lyhyitä "kuittauksia"... Tietääkö joku muuten voiko luget vaikuttaa raskausarpiin??? Kun mulla tuli esikossa tuommoinen yksittäinen juova/läntti alavatsaan, mikä oli jo tosi hyvin häipynyt. No tänään suihkussa käydessä huomasin että arpi oli muuttunut tosi punertavaksi ja ikäänkuin olisi tullut uusi halkeama?? Siis wtf? En mä nyt niin paljoa ole lihonnut. Vatsalihakset tosin katosi esikkoa odottaessa ja kyllähän tuo masu nyt pömpöttelee helpommin varsiinkin iltasella. Voiko nuo käytetyt hormonit tehdä tuollaista? Vai onko se vaan turvotukset yms mitkä on nyt "repineet" mun mahan...
 
Huomenta!:wave:

Aika epätodellinen olo... Aamuyöstä testasin PLUSSAN!!
Päätin siis eilen, et tänä aamuna teen testin.. Eka kerran heräsin kahdelta ja arvelin, et nyt on vielä liian aikasta.. Ja neljältä selvän plussaunen jälkeen pissin purkkiin ja eka näytti, et ei siihen tikkuun mitään tuu, mut kyllä siinä sit lopulta ihan selvä viiva oli!=)

Sen jälkeenpä ei enää uni sit tullutkaan.. Eli neljästä asti on valvottu.. Mies oli hereillä, kun menin vessasta sänkyyn ja kerroin sille, niin sit valvottiin yhdessä.

Nyt on sit heti tämmönen öklö olo, mut tää taitaa kyllä tuohon valvomiseen liittyä..

Mut siis VILU oli raskausoire!!:) Ja eilen illalla tuli sellanen levollinen olo ja vahva tunne, et kyllä tää nyt on SITÄ.. Yleensä ennen menkkoja on sellanen turvonnu ja ällö olo, mut nyt olikin oikein hyvä.

IHANAA!! Ei tätä kyllä vielä oikein tajua.. Mut nyt vaan jäitä hattuun, toivottavasti pysyy kyydissä.. Mies sanoi, et pääasia, et huomattiin, et tää ylipäätään on mahdollista. Jos menee kesken, niin uutta yritystä vaan.. Rauhallisin mielin..

Ja laskettu aika ois nyt sit aatonaattona, 23.12..

Toivottavasti Nopponen tulet perässä plussalistalle!! (ja toki muutkin) Huhtikuu näyttää kovin tyhjältä..
 
pink Voi oikein paljon onnea!!!!!!!!!!!!!! :heart: :flower:

Kyllähän mä oon niin kipiä... Voiko tuo keskenmeno vaikuttaa näihin menkkakipuihin näin paljon??? Eilen meni aski buranaa ja päälle vielä 1000 paratabseja, ei hyvänen aika kun vuoto voimistu niin että olin aivan jo paniikis että mitä tästä tulee, ja ne kivut, het kun synnyttämäs olis ollu!! Nyt yön aikana vuoto rauhottunu mutta kivut kyllä ihan entisensä!!! Painokin noussu 2 melki 3 kiloa, turvottaa niin!! kai sekin on normaalia???
 
Kiitos onnitteluista:heart:

Aura: Vilun lisäksi oli/on rinnat arat ja painavat ja naama kukki, mut ne on myös menkkoja enteileviä oireita... Niiden perusteella kyllä raskautta arvelin myös, koska rintojen arkuus kesti paljon pidempään kuin normaalisti ja naama alko jo "parantua" eikä menkkoja vaan kuulunu.. Ja eilen alko alavatsan nippailu. Ja tänä aamuna muuten tunsin aivastaessa sen repäisykivun! Nyt tajusin, et mitä se tarkottaa..

Ihan epätodellinen olo... :O
 
  • Tykkää
Reactions: anu84
Ensinnäkin, hurjasti onnea Pink*! :)

Mä en ehdi paljon kirjoittelemaan nyt, mutta kysyisin (toivottavasti joku on nyt palstalla ja ehtii vastata pikaisesti!), että minä päivänä ovis-tikkuun tulee plussa? Siis onko se sinä päivänä, kun munarakkula puhkeaa? Onko mahdollisuutta nähdä tuota siitä seuraavana päivänä? En tiedä, ja haluaisin kovasti tietää :D Että jos joku ehtisi vastata... Myöhemmin tuun kirjottelee sitten lisää!!
 
Nopponen
Pink:ONNEA!!!!!!

Meillä Pinkin kanssa olikin niin samanlaiset oireet, ainoa ero vaan et mun testi näytti aamulla negaa... :( Mut oikeesti, vaikee aatella et vilun ja ja kaiken muunki voi tosiaan kuvitella??? Aamulla oli pahaolo ku heräsin, joka meni heti syönnin jälkeen ohi mut nega on nega, ei voi mitään!!! Vuotoa ei kuulu ei näy. Sitä nyt sit odotellaan... :( Inhottava ku monta kierttoa ollu jo alle 30 päivää ni nyt sit venyilee ja oireilee ihan oudosti. :( Ilmoittelen milloin se kp1 taas starttaa, pakko ottaa vähä etäisyyttä nyt ku se nega on testattu jo kahdesti, toinen oli tosi herkkä testi joten mahdollisuuksia enää tuskin on muutaku tädin tuloon ja sais sit tullakkin pian kiitos et pääsee uuteen yritykseen!!!

Salliina85:
Minä en kyl osaa auttaa ku en oo ainakaan vielä noihin ovistikkuihin sortunu... :) Ihan luomuna tuntemuksien perusteella oon sen itseltäni paikantanu... huonolla menestyksellä näköjään....
 
Kiitos vastauksista. Nyt ehdin muutaman rivin kirjoittaa, kun sain pojan päiväunille. Nimittäin. Mäkin olen varmaan sekoamassa viimeisen kerran. Eilen istuskelin rauhassa koneella ja sitten tunsin vaan yhtäkkiä sellasen aika tutunlaisen napsahduksen tuolla vasemman munasarjan kohdalla :O Niin siis ainakin Omppuf sitä kyseli, niin en ole listalla, kun mulla ei ole alkaneet menkat vielä synnytyksen jälkeen, kun imetän. Niin siis. Voiko tuo olla että se oli ovis?? :O Kun ihan samalla lailla tunsin sen sillon aiemmin. No, parin viikon päästä se sitten selviää, oliko... Sanoin muuten illalla miehelle, että olin tuntevinani päivällä oviksen, niin hyökkäsi päälle kuin yleinen syyttäjä :LOL: Että kelläköhän se vauvakuume tässä on?? Tai sitten huomasi tilaisuutensa koittaneen :LOL: Mutta siis, olen nyt ihan ihmeissäni, että voinko muka tuntea sen noin yhtäkkiä, vai alkaako mun pää pehmitä... :ashamed: Siksi mietin, että voiko tolla ovistikulla jälkikäteen todeta, että oliko ovis, vai mitä ihmettä kuvittelin?? Mutta ei kai sitä sitten jälkikäteen voi? Mäkään en niistä mitään tiedä, kun en ole ennen käyttänyt.

Ja tervetuloa uusille, pahoittelut negoista ja menkoista niille keillä oli :( En nyt oikein ehdi jokaiselle vastaamaan, kun kuuluu poika heränneen taas! Se on kyllä tosi huono päiväuninukkuja :confused:
 
Uteliaisuus sitten voitti ja hain noita PregCheckin ovistikkuja... Negatiivinenhan se oli, periaatteessa. Siis tuli sekä kontrolli, että testiviivat, mutta ohjeen mukaan jos testiviiva on haaleampi kuin kontrolliviiva, niin on negatiivinen. Mutta. Mä sitten (hyvä kun olen kaikkea keksimään), ajattelin, että jos mulla oli ovis eilen eli plussa olis tullu toissapäivänä tai sitä edeltävänä päivänä, niin onko mahdollista, että hormoonia olis edelleen sen verran, että saa tuon viivan näkyviin, vaikkakin hormoonitaso on jo laskemassa? Siis että näyttäisi siksi viivan, että hormoonia on vielä oviksesta jäljellä, mutta se on laskemassa jo normaalille tasolle se pitoisuus? Vai onko tuo normaalia, että tuo PregCheck tikku antaa tuon haalean viivan vaikkei ovis olisi lähelläkään? Onko teillä kokemuksia tuosta testistä? Olikohan mulla ovis vai ei..??
 
salliina mulla näkyy läpi kierron melki toinen viiva noin tummana ja kun ovis pärähtää tikkuun niin se on sit yhtä tumma tai tummempi kun se toinen viiva!!

MINÄKIN VIELÄ KYSYN ovishommista, eli kun sen bongaa tikkuun niin eikös vielä ole sitten mahdollista tärppi saada, eli peittojen heiluttelu auttaa vielä???
 
Pink onnea!


Mutta joo, vatsataudissa selvitty hengissä jollain tavalla, hanuri ei,ruokakaan ei oikein maistu.
tänään olin ekaa päivää töissä ja vointi oli ihan ok. Mitä nyt aamulla työmatkalle ottamani tee aiheutti kivat palovammat suuhun
Jouduin matkustamaan töihin bussilla ja otin lämmikkeeksi teetä termo mukiin ja pihalla huikan ottaessani olikin tee (yllätys yllätys) pikkaisen kuumaa ja nyt on kieli ja nielu pikkaisen herkillä.
Autokin joutui huoltoon kun kesäkumeja vaihdettaessa huomattiin että jarrupalat ovat lopussa niin pitäisi ne vaihtaa.
No paloja lähdettiin sitten vaihtamaan ja tuomioksi tuli että männät jumissa palat eivät lähde irti, pitää vaihtaa kookonaan uudet osat jotka sitten eivät ole halvat. Sellanen 500euroa per puoli+plus muut osat ja työt eli hinta olisi saattanut olla lähemmäs 1500e sitten.
Enpähän jättänyt siihen liikkeeseen autoa kun ajattelin saada halvemmalla, yhdeltä joka autojani on muutenkin laitellut ja on yksityisyrittäjänä. niin tänään ilmoitti että työ tulisi maksamaan 490 mutta hän pystyy joustamaan 450 euroon, luojan kiitos ettei ollut sen kalliimpi. Ensiksi viedään palkka ja nyt ois lähtenyt autokin jos oisi tonnin rempan joutunut tekemään.
Mutta taitaa taas ruveta näkymään valoa munkin Huhtikuuhun, kun hyvin se ei ole alkanut
 

*******Torstai 19.4.2012************





Mukana:


Tine.................tyttö 10/11.............kp4/28-38...........yk5
Anu84............. poika 07/11... .........kp4/32-35..... .....yk1
MeaMinnis........poika 01/08.............kp4/28.................yk8
Icicle ....................06/11...............kp5/30-35............yk5
Neiti näpsän äiti..tyttö 10/08............kp5/28-32...........yk16
Tiuhti83.............poika03/06........... kp7/26-32............yk10
aliisa10............poika 07/10.............kp7/30-36............yk4
Omppuf............tyttö 11/10.............kp7/28-36............yk13
MyDream..........poika 06/11.............kp9/30.................yk5
Pikku-Saara....tyttö 10/11...............kp9/29.................yk2
mama07..... .................................kp11/?..................yk1
Aia................poika 6/11........... .....kp12/27 ..............yk1
LeenaT..........tyttö 1/12.................kp13/25-28...........yk2
Ruttunaama......poika 06/04.............kp15/24................yk22
Aura08...................12/08...............kp15/31-33...........yk4
NiQ..........................07/11............ kp15/32................yk3
laala..............tyttö05/09.................kp15/31-64...........yk2
Meliah..........................................kp15/25-29............yk8
Ranskis.........Tyttö 07/11................kp16/??................yk1
nanakuu................tyttö..................kp16/28-34...........yk3
Mememe........................................kp18/29?..............yk4
Nöhvi..............tyttö 07/10..............kp20/25-26............yk8
tiipula..............tyttö 05/11.............kp22/29-49............yk2
äiti -07............tyttö 07..................kp24/31................yk3
diiselikissa.....................................kp33/28-32...........yk4 (yk7)
Nopponen.........tyttö 06/08.............kp34/30................yk5
Toiveikas84............04/10...............kp39/31-33............yk8
ciili........................09/08..............kp65/??..................yk?
murgu.............tyttö 03/10..............kp78/28-35............yk3
Paipula............tyttö 10/10.............kp?,...................... yk1
Alisa84.........................................kp? .......................yk?


TAUSTAILIJAT

Heeva
Maisapaisa
Vivietta 7/11
äiti-07
Murunmami
Salliina
kiseliina

Plussanneet:



Huhtikuu2012
Emilialainen(yk5), pink(yk6)


Maaliskuu 2012
Haavemamma(yk3), annis_(yk7), Miraaz(yk5), Inari-11(yk3), Kiukuttelija(yk6), Lumpe(yk3), Katariine(yk3), taiska87(yk1),Vili-Jonkka(yk2), Tähtitaimi(yk7)

Helmikuu 2012
Saraheinä(yk1), Sannuli79(yk4), MeaMansikka(yk3), DsariaL(yk6), Hentunliisa(yk3), Rusina2010(yk4)

Tammikuu2012
salamanteri85(yk3), BiBa(yk6), _lumi_(yk2), nellinu(yk5), hömpi

Joulukuu 2011:
Lumikide(yk2), murmis(yk2),Littlestar(yk1),misupai(yk7),Krumeluu(yk8)

Marraskuu 2011:
Bubba(yk4), funny87(yk4), neito(yk2), kattiina(yk1), tiitulainen, tiiru(yk5)

Lokakuu2011:
Meriheponen(yk2), ki7i(yk2), muumimamma1983(yk1),leppäkerttu3(yk2),
Cristall(yk2), tilke(yk5),lavelyn(yk1),puppa(yk1),danuli79, torstai(yk2)

Syyskuu2011:
Rouva Möppiäinen(yk3, TaCa(yk1),Villany(yk2), pillipöllö(yk2)
Caisachu(yk4), Eebowi(yk2)

KADONNEET
Nasutin83
Mami2009
samaria
Heidi-80
kendra
salasein


Päivityspyynnöt punaisella
 
Me ei nyt synkronoida kropan kanssa ollenkaan, eli tänään kp1/28-32.................yk5 (yk8). Tossa vkl:n aikana alkoi kyllä olotkin kallistua tähän suuntaan. Yllättävän positiivisin mielin olen, vaikka mieluummin olisinkin plussannut. Eikun uutta ovista odottelemaan.

Pink: ONNEA!! :heart:

Nyt ei ehdi muuta, paremmalla ajalla sitten kommentoimaan enemmän!
 
No ei joo ollut sitten se ovis, mitä olin ehtinyt tuolla päivällä sekoilla monta viestiä :D Suokaa anteeksi :D Oli nimittäin jotain varmaa - mulla alko menkat!!!!!!!!!! :D :D :D JEE!! :D Tää todistaa sen, ettei mun pää oo ihan pehminnyt että keksin kaikkia tuntemuksia alavatsaan, vaan niitä oli ihan oikeastikin. Ja tää tarkoittaa sitä, että me päästään kanssa tosissamme yrittämään!!! :heart:

Mulle saa siis päivittää Salliina85 poika 10/11 kp1/? yk1 *tanssahtelee*

En kyllä koskaan ole ollut näin iloinen menkoista :) Mutta kerta se on ensimmäinenkin. Nyt ainakin tietää, että taas on mahdollisuus raskauteen ja sekös se suun hymyyn vetää :)
 
  • Tykkää
Reactions: Tiuhti83
Pink Onnea onnea, ihana uutinen :heart: :flower:

Salliina85 ja anu84 olitte ovisjuttuja miettineet. Minulla rupeaa joskus 5 päivää ennen oplussaa näkymään hailakka viiva testissä, joka sitten vuorokauden verran on vähintään kontrolliviivan vahvuinen. Sitten rupeaa haalenemaan, ja häviää näkyvistä noin viikon jälkeen ovisplussasta. Ja me on aina toimittu niin, että jos esim.tänään on aamupäivällä ja illansuussa näkynyt oplussa, on tänä iltana heiluteltu peittoja, ja vielä myös huomenissakin, varsinkin jos huomisaamun testikin näyttäisi vielä vahvahkoa viivaa.

Salliina85
Onnea menkoista :)

Nopponen
:hug:

diiselikissa Pahoittelut uuteen kiertoon joutumisesta, minä niin sinulle plussaa toivoin :hug:

NNÄ Voi hitto, tuo on niiiiin raivostuttavaa, kun autot tarviaakin isompaa remppaa. Ja ainakin meillä se tapahtuu yleensä juuri silloin, kun on muutenkin vähän tiukka tilanne taloudellisesti. Kiva että vähän valoakin pilkistää sinne kuitenkin :hug:

Nöhvi Jaksuja kovasti sinne työnarkomaanille lähettelen! Ja pidän niin mahdottomasti peukkuja sekä varpaita pystyssä plussan puolesta :)

Tänään o-plussat testattu, ja toimet sen mukaiset illemmasta. Tähän saakka menty joka toinen päivä-tyylillä, eilen viimeksi, ja nyt tosiaan tänään myös. Ehkes vielä huomennakin, jos aamupäivän testi näyttää vielä tummahkolta. Ja taas on niin luottavainen olo, pakkohan tän uurastuksen on joskus tuottaa tulosta, onhan....

Plussatuuuuloisia puhkun kaikille :whistle: :whistle: näin
 

Yhteistyössä