Hakutulokset

  1. M

    MIKSI ihmiset ei osaa pukea lapsiaan juhliin??

    Meillä on juhlavaatteet päällä aina kun mahdollista, koska muuten niitä tulisi käytettyä niin vähän. Eli synttärit, sukulaisvierailut, lastenjuhlat jne.
  2. M

    vaikeat huutiskohteet

    http://www.huuto.net/fi/showitem.php3?itemid=49277084 milläs hinnalla tämä menisi?
  3. M

    Ulkokalusteiden öljyäminen?

    Katso mitä se mehiläisvaha sisältää. Siis jos siinä on jotain kemikaaleja mukana, niin sitten en suosittele sen käyttöä. Mutta jos se on pelkkää mehiläisvahaa, niin eiköhän se ole ihan turvallinen. Vahoja on tosi paljon erilaisia. Toiset haisevat todella pistävälle ja niissä on mukana...
  4. M

    80 syntyneitten mammojen pino

    mulla 00 ja 02 suntyneet tyttöset :)
  5. M

    Turun seutu

    onko kukaan käyny siellä perhekeskus pihapiirissä keskiviikkoisin? mä en ole mut kiinnostais kyl mennä, kiinnostaisko ketään lähteä seuraks ny ke? tarkkaa aikaa en just muista, mut puolen päivän jälkeen se oli, voin tarkistaa jos joku lähtee..
  6. M

    Turun seutu

    heippa! täällä kans yks raisiolainen 8kk tytön äippä ite olen 30v. missä päin raisiota te asutte tai olette muuttamassa? me asumme tikanmaalla ja olis kiva löytää tältä nurkalta uusia tuttavuuksia!
  7. M

    Turkulaiset:perustetaan ryhmä!

    kuva otettiin yöllä joskus ehkä 3.30, ei sit tainnu teiän sukka kuvaan ehtiä :(
  8. M

    Turkulaiset:perustetaan ryhmä!

    moikka! multa löytyy kuva sukkataulusta, joka on otettu 19.7. kuva on otettu perinteisellä kameralla eli negoista joutuu/saa teettää..
  9. M

    Hiusten lähtö! APUA!

    joo. mä kans muistan se oli ihan hirveetä se hiusten lähtö. lattiat ja matot täynnä hiuksia...ja ne viemärit! :/ kyllä se jossain vaiheessa helpotti. :)
  10. M

    Siis miksi seksiä niin pian synnytyksen jälkeen?

    Mutta SIIIS MIKSI?? :laugh: No voi luoja, miksiköhän... Varmaankin syöt, jos on nälkä...ja ruokaa!Varmaankin nukut, jos nukuttaa!

Yhteistyössä