Turun seutu

Äiti 31-v. ja tyttö 1-v. hakevat seuraa. Itse asumme Raisiossa emmekä tunne ihan kauhean monta kohtalotoveria. Olisi kiva saada lisää ystäviä, joille niinkuin meillekin kotielämä on tärkeää, mutta muutakin mahtuu kiinnostuksen piiriin.

Heip!
Olen hiukan aikaa vielä itsekin 31-vuotias, ensi kuussa 1 vuotta täyttävän pojan äiti ja seuraa päiviin olisi mukava saada =) !
En viitsi laittaa meiliosoitetta suoraan tähän kun se on ihan omalla nimelläni, mutta yv:tä saa laittaa jos haluaisit ottaa yhteyttä :D .

Hiukan itsestäni kertoakseni niin olen tälläinen suht hyväntuulinen ;) ,en hötkyile turhia ja ,luonnollisesti, perhe on ykkösasemassa mutta juttua ja mielenkiintoa riittäisi paljon muihinkin asioihin =) .

:wave:

Hei molemmat!
Olemme muuttaneet tänne seudulle kolmisen vuotta sitten, mutta en oikein ole löytänyt tuttavia. Minä täytän kohtapuoliin 30v. ja tyttöni on 7,5kk,mieskin on, mutta päivisin töissä. Muutamme Raisioon kesäkuussa ja olisi mukava tutustua, joskus käy aika vähän pitkäksi vauvelin kanssa kahdestaan. Viihdytään myös hyvin kotosalla, mutta vaihteluakin olisi mukava saada :) Yv:llä tavoittaa!

terveisin Fleur ja pikkukukka

Heissan

Olen 28.vuotias, 6 viikkoisen Eemeli pojan äiti Raisiosta. Muutimme Raisioon 2005 syyskuussa ja vaikka kaupunki onkin minulle tuttu niin ihmiset eivät. Nyt ollessani mamalomalla kaipaan kuollakseni kävely/juoruilu seuraa. Mies löytyy, mutta yleensä töissä päivät. Joten seura olisi mukavaa, pojasta ei vielä ole oikein keskustelijaksi.Vaikka aivan hurmaava onkin.

=)

Sanni 2003
Heippa :wave:
Olen 32v Turusta Raisioon viime keväänä muuttanut 08/03 syntyneen typyn äiti. Mieskin löytyy mutta töissä päivisin. Olen itse toistaiseksi vielä töissä/sairaslomalla miten odotusaikani nyt antaa myöten. Tarkoitus olisi jäädä äippälomalle toukokuussa ja la 15.6. Kaipailen myös seuraa pitkiin päiviin sekä itselleni ja typylle. Itse viihdyn ulkoilemassa ja kahvi sekä vaunuiluseura kelpaisi =)

fleur
Moi,
me muutetaan Kerttulaan ja olisi mukava, jos vielä kesälläkin löytyisi seuraa... Tai, jos sinne pääsee helposti bussilla, niin vaikka tulisin myös.

terv.Fleur ja pikkukukka

Ja täälläkin yksi Raisiolainen 30 vee äippä ja 5 kk poika. Me asutaan keskustassa ja kaipaamme myös seuraa kun isä päivät töissä. Auto harvemmin käytössä päivällä mut eiköhän hätä keinot keksi. Vaunuilu ja kahvittelu seura olis mukavaa. Joten jos jotain treffejä suunnittelette, lähden mielellään mukaan! =) Yytäkin saapi laittaa, jos haluaa, niin sovitaan treffit.

onko kukaan käyny siellä perhekeskus pihapiirissä keskiviikkoisin?
mä en ole mut kiinnostais kyl mennä, kiinnostaisko ketään lähteä seuraks ny ke? tarkkaa aikaa en just muista, mut puolen päivän jälkeen se oli, voin tarkistaa jos joku lähtee..

Mä olen käynyt siellä kerran ja mun oli tarkoitus mennä huomennakin. Ihan kiva jos mehilainen lähdet mukaan. Se aika on 12-15, mut saa tulla ja mennä ihan vapaasti. Suosittelivat kuitenkin, että menis 12 aikaan, koska 12.30 siellä on lauluhetki vauvojen kanssa. Lähteekö muut?

Kysymykseen missä toi pihapiiri on. Hmm. Mä olen kyllä huono selittämään mut voin yrittää.. Eli kun lähtee raision keskustasta turkuun päin niin menee sen teboilin (tai esson tai mikä sitten liekin) sekä vielä hautaustoimen ohi. Pian oikealla puolella näkyy sitten keltainen vanha rakennus ehkä 50-100 m päässä tiestä. Siinä pyöri ainakin viimeksi kuin kävin niin paljon vaunukansaa ja talon edessä oli monta vaunua parkissa. Kyllä sen ihan helposti löytää. Tiedä nyt auttoiko yhtään tämä sepustus?!

Yhteistyössä