Hakutulokset

  1. E

    IVF-hoitoja syksyllä/talvella aloittelevat

    Nyt tulee aika omanapainen viesti, vaikkakin teidän kaikkien kuulumiset lueskelin. Täällä on ollut melkoisia kauhunhetkiä. Mulla alkoi alkuviikosta verenvuoto ja voimakkaat vatsakivut. Polilla katsottiin tilanne, pikkuisella sydänlyö ja vastaa kooltaa viikkoja 7, niin kun pitääkin mutta istukan...
  2. E

    IVF-hoitoja syksyllä/talvella aloittelevat

    Tarantellah ja Yrittäjä :hug: Scarleth: Älä vielä viskaa kirvestä kaivoon, piinapäivät vasta puolessa välissä! Tsemppiä ja peukutuksia täältä :) Snipsu: Noi on niin yksilöllisiä juttuja, meille kokeiltiin 3 x inssi ennen ekaa ivf:ää, mutta vaikea sanoa, luottaisin lääkärin neuvoon...
  3. E

    IVF-hoitoja syksyllä/talvella aloittelevat

    Scarleth: Se hailakka viiva voi olla muutakin kun pregnylin aikaan saannosta ;) Mikä pp sulla on? Ja vielä pakko laittaa et muistaakseni toi apteekin testi ei oo herkimmästä päästä! Yrittäjä: Koska aiot tehdä testin? Jännää!!
  4. E

    IVF-hoitoja syksyllä/talvella aloittelevat

    Onnea Neulatyyny, Peikko ja Onnetonpulu :heart: ja tsemppiä piinailijoille sekä hoitoja odottaville! Scarleth: Mä oon pistänyt pregnyliä 10000IU ja silloin testailin aikasin (en muista päivää) mutta en oo siitä koskaan edes haamua saanut. Mulle myös luget ilmeisesti aiheuttaa noita ihan...
  5. E

    IVF-hoitoja syksyllä/talvella aloittelevat

    Tänään näyttää olevan ainakin jännä päivä Simplillä, Scarlethilla ja Tarantellahilla. Oikein paljon tsemppiä siirtoon ja punktioon naiset. Ja Susan78 toivottavasti uä:stä tulee mukavia uutisia :) Valoa: Noista vitamiineista, mä aloitin viimekierrossa Multitabsilta sen...
  6. E

    IVF-hoitoja syksyllä/talvella aloittelevat

    Huomenta! Täällä pp10, ja testattu kaksi viivaa, toinen vielä vaaleampi kontrolliviivaa, mutta ihan selkeä viiva. Nyt on pelonsekaisenonnellisenjännittyneet tunteet, mutta yritän pitää vielä jalat maassa. Kuitenkin hoitohistoriaan mahtuu keskenmenot -kaavintoineen, niin kyllä tässä aika nöyrin...
  7. E

    IVF-hoitoja syksyllä/talvella aloittelevat

    RBAM: Hyvää kesää, yritä rentoutua ja kerätä voimia seuraaviin hoitoihin. Scarleth: Kuulostaa hyvältä määrältä. Mietin itsekin tota testaamista, mutta eikö maanantai olisi jo ensviikonpuolella :saint: Mä oon niin huono pitään itsekuria tuolla loppupäässä..maanantai ois pp10. Rödluvan...
  8. E

    IVF-hoitoja syksyllä/talvella aloittelevat

    Tarantellah: Mulla on kans pco, ja jouduin pitään 200-225IU piennemmistä ei ollut vaikutusta. Ultria oli kyllä useammin, ja viimeisessä punktiossa multa punktoitiin yli 40 solua, josta 14 meni pakkaseen. Seurauksena kuitenkin hyperstimulaatio, sairaalahoito ja silloin onnistunut raskaus. Me...
  9. E

    IVF-hoitoja syksyllä/talvella aloittelevat

    heippa! Nicci, voi kurjuus :( Tehdäänkö sulle pas seuraavaan kiertoon? Scarleth: Mulla on aikalailla sama asenne tähän kaikkeen. Tsemiä hoitoon! RBAM: Onko tuhruvuoto pysynyt poissa? Guess: Rentouttavaa henkireikäilyä hoidoista :) Haave vain: Sulla on siis piinailut meneillään, joko...
  10. E

    IVF-hoitoja syksyllä/talvella aloittelevat

    Huomenta palstalaiset! Onnea Rödluvan, Wishful ja luinkohan jonkun muunkin plussanneen, joka tapauksessa onnea ja peukkuja että kaikki menee hyvin :) Ja hirmuisesti voimia kaikille neganneille :hug: Tervetuloa uusille!! :wave: On tää hoitojen/kierron alkaminen sellaista odottelua että...
  11. E

    IVF-hoitoja syksyllä/talvella aloittelevat

    Moikka kaikille, yritän taas jälleen aktivoitua välikierron jälkeen. Ensiksi onnea neulatyyny ja wishful, hienoa saada plussia ketjuun :) Miten te ootte laskenut kierron alkavaksi, mulla alkoi perjantaina päivällä vuoto, el onko se jo kp1 vai lauantai? Yleensä mulla alkaa aina yöllä kierto...
  12. E

    IVF-hoitoja syksyllä/talvella aloittelevat

    Heips! Täällä taustailen ja oon lukenut kuulumisianne. Onnea Helmi plussasta, mahtavaa! Ja :hug: neganneille, ei kyllä onnistumisprosentit näytä kovin korkealla olevan :| Mutta periksi ei anneta ja toivotaan että kevät tuo vielä monta plussaa. Täällä varmaan parin viikon päästä alkaa uusi...
  13. E

    IVF-hoitoja syksyllä/talvella aloittelevat

    Neulatyyny: Toivottavasti siellä ei ole vuotoa tullut, sua jännäillään seuraavaksi. Pidetään peukkuja! Scarleth: Onnea kyytiläisistä! Ihanaa että ne on nyt matkassa ja toivottavasti pysyy. Sen verran omasta kokemuksesta, kun mulle tehtiin viimeinen ivf (punktoitiin yli 40 munista) Eli pco...
  14. E

    IVF-hoitoja syksyllä/talvella aloittelevat

    Felinae: Loistavia uutisia, onnea :) Ihanaa kun joku saa PASsista plussaa, jotenkin tuntuu että siinä on aika alhainen onnistumisprosentti! neulatyyny ja Sintti: Tsemppiä piinapäiviin!! Scarleth: Voi sun tunteiden vuoristorataa, mutta se on varmasti meille kaikille tuttua. Nyt huomiseen...
  15. E

    IVF-hoitoja syksyllä/talvella aloittelevat

    Guess: Onnea uudelle kierrokselle ja hoitoihin :) Scarleth: Pidetään peukkuja että tulisi useampi hedelmöittyy, mutta yksikin riittää ;) Valoa: Inhottava tilanne, voi kun nyt pian selviäisi ja pääsisitte tilanteessa eteenpäin. Onko Hcg kuitenkin niin alhainen ettei se voi normaaliraskaus...
  16. E

    IVF-hoitoja syksyllä/talvella aloittelevat

    Sannamarylle ihan hirveästi voimia! :( Sintti: Nyt toivotaan että teidän kaveri on niin sitkeä tyyppi että tarraa kunnolla kiinni :) Meille on kerrottu monesti mitä luokkaa alkiot on, mutta koskaan en sitä muista, jotenkin siirto vaiheessa sen verran jännittää ettei saa oikein mitään...
  17. E

    IVF-hoitoja syksyllä/talvella aloittelevat

    Hei! Simpli: Testailin jollain liuskoilla jotka oli erittäin herkkiä ja tein vielä tänäänkin, mutta ei loista kuin yksi viiva joten hanskat on lyöty tiskiin tän kierron osalta :/ Tarvii vielä keskiviikkona testata ja muistaaksni ne pitää meillä PASienkin välissä yhden välikierron eli seuraava...
  18. E

    IVF-hoitoja syksyllä/talvella aloittelevat

    Scarleth: Kuulostaa hyvältä, tsemppiä punktioon toivottavasti tulee hyvä saalis :) Hox: No kyllä kuulostaa kohtuuttomalta jos jouduttu syksyyn odottaan jo näin alkuvuodesta, toivottavasti pääsisitte keväällä vielä!! Katjuskalle myös onnea punktioon! Haaveissatoinen: Ihan mahtavaa, onnea ja...
  19. E

    IVF-hoitoja syksyllä/talvella aloittelevat

    Hei, Scarleth: Kiitos :) Meillä on syynä PCO. Koska sulla on kaavailtu punktio? Simpli: Tuttuja fiilareita, ärsytystä, toivoa ja epätoivoa. Koska aiot testata, odotatko ensiviikolle? Itse mietin josko viikonloppuna.. Sintti: Kiitos, ja ihan hirmuisesti tsemppiä punktioon!! Neulatyyny...
  20. E

    IVF-hoitoja syksyllä/talvella aloittelevat

    Hei, mahtuuko mukaan joukkoon? Meillä on vuosien mittainen historia takana lapsettomuushoidoista, joista nyt -10 syntynyt pienokainen (IVF-hoidolla), sitä ennen 2 keskenmenoa, lukuisia ovulaation induktioita, inseminaatioita, 2x IVF sekä 4PAS-siirtoa. Tuon pienokaisen jälkeen meillä jäi soluja...

Yhteistyössä