Hakutulokset

  1. H

    hammas kasvaa vinoon

    Kasvaa vinoon sivusuunnassa. Hampaasta on nyt esillä vain pieni nökö.
  2. H

    Hoitovapaasta

    Mulla sama juttu nyt ja edellisen lapsen kanssa. Itse ratkaisin asian niin, että jättäydyin työttömäsi. Syy oli se, että kuuluin ammattiliittoon ja rahan takia minun kannatti jäädä ansiosidonnaiselle. Tulotaso pysyy minulla samana kuin äitiyslomalla. Hoitovapaalle jäädessäni olisin saanut vain...
  3. H

    MAKEANHIMO-imetys jne

    Mulla on 11 kuukautinen vauva, joka käy edelleen rinnalla. Makeaa menee vielä enemmän kuin ennen,mutta ei ollenkaan siinä suhteessa kuin ekan 6 kk aikana. Hävettää myöntää, mutta suklaata ja leivoksia meni niin että soi. Olen myös liikunnallinen ja hoikka, mutta olen jokaisesta lapsesta (3...
  4. H

    hammas kasvaa vinoon

    Kiitos Tuiskulle vastauksestasi. Soitin tänään hammashoitolaan. Ajanvarausessa asiaa ei pidetty hoitoavaativana, vaikkakin hoitaja ei ollut kuullut moisesta tapauksesta näin pienellä. Siksi halusinkin jutella asiasta hammaslääkärin kanssa. Hammaslääkäri oli samoilla linjoilla hoitajan kanssa ja...
  5. H

    hammas kasvaa vinoon

    Heippa, onko kellään tietoa sellaisesta ongelmasta, kun vauvan toinen etuhammas ylhäällä kasvaa vinoon? Pojalla on ikää 11 kk ja ylhäällä ja alhaalla on olleet hampaat pari kuukautta. Nyt ylähampaiden kavereiksi on tulossa 2 hammasta. Kolmas ylähammas tuli pari viikkoa sitten. Olen seurannut...
  6. H

    äitiyspakkauksen toppahaalari 2006

    Kiitos vinkistä! Kokeilenkin heti ensi kerralla kääntää hihansuut ulospäin ennen pukemista. =) Näin sitä kolmen lapsen äitikin oppii joskus jotain uutta.
  7. H

    mitkä ostaisitte/suosittelette ???

    Meillä on käytössä Hartanin ZXII. Eivät ole ihan markkinoiden kapeimmat, mutta niissä on hyvät sisätilat. Yli 2-vuotiaskin istuu mukavasti, eikä kuomu paina päätä. Tuplissa kulkevat reilu 2-vuotias ja 4½ kk ikäinen vauva. Mulla on vauvalle tupliin kuuluva kantokoppa, josta saa myös tehtyä...
  8. H

    äitiyspakkauksen toppahaalari 2006

    Oletteko muuten tyytyväisiä 2006 ÄP:n toppapukuun? Omasta mielestäni on oikein hyvännäköinen, mutta käytössä huono. En ottanut koko pakkausta kolmannelle lapselle ja ajattelin pärjätä vuoden 2000 haalarilla, sekä ostamallani 68 cm haalarilla. Naapurista sain ihan käyttämättömänä viime vuoden...
  9. H

    galluppia potalle opettelusta

    Hieman haluaisin ottaa kantaa potalle harjoitteleun aikaisesta aloittamisesta. Saavat psykologit olla mitä mieltä haluavat, mutta meidän kaksi tyttöämme ovat alottaneet potattelun jo 5 kk ikäisinä. Alussa olen tukenut istumisessa. Yleensä pissa on tullut jo parin minuutin kuluttua. Mitään...
  10. H

    Listatkaa hyvät ja huonot kantorinkat!

    \ Meillä tykätään liikkua maastossa lasten kanssa ja hankimmekin pari vuotta sitten Deuterin Kid Comfort-merkkisen kantorinkan. Näitä on ainakin kahta eri mallia (I ja II) Jälkimmäisessä on enemmän säilytystilaa. Erä ja Retki-lehti ovat muistaakseni niitä testanneet ja hyvin on pärjänneet...
  11. H

    Hartan Zwilling II tulpavaunut

    No, joo mun tiedot perustuvat ihan nettikeskusteluihin. Kuitenkaan tuohon hintaan en usko pakettiin kuuluvan kahta kantokoppaa. Saksassa ne maksavat noin 100 euroa kpl. :attn:
  12. H

    HARTAN ZII

    Mulla on sellaiset ja vastaan toki jos osaan neuvoa ongelmassasi.
  13. H

    Hartan Zwilling II tulpavaunut

    Ostin itse tuollaiset käytetyt vuosimallia 2004 hintaan 350 euroa. Mukana oli 2 rattaisiin kuuluvaa kantokoppaa. Ovat miltein uudenveroiset ja vaikuttavat tosi hyviltä. Itse hankin ne vauvalle ja kohta 2-vuotta täyttävälle sisarelle. Näissä parivuotias istuu mukavasti eikä pää osu kuomuun, kuten...

Yhteistyössä