Hartan Zwilling II tulpavaunut

Mahtaisikohan kenelläkään olla kokemusta kyseisistä vaunuista. Ainakin vauvatalo-johanna näyttää myyvän kyseisiä vaunuja. Itselläni on kohta edessä kaksosten rattaiden ostaminen ja olisi mukava kuulla mahdollisia kokemuksia. Kävin niitä katsomassa ja tuntuivat aika käteviltä, takana on isot ilmakumirenkaat ja edessä molemmilla puolilla pienemmät. Tuntuivat todella ketteriltä ja menevät pieneen kasaan, joka meillä on hyvä puoli.
 
Ostin itse tuollaiset käytetyt vuosimallia 2004 hintaan 350 euroa. Mukana oli 2 rattaisiin kuuluvaa kantokoppaa. Ovat miltein uudenveroiset ja vaikuttavat tosi hyviltä. Itse hankin ne vauvalle ja kohta 2-vuotta täyttävälle sisarelle. Näissä parivuotias istuu mukavasti eikä pää osu kuomuun, kuten esim. X-adventure Twingoissa. Ovat tilavat, viimeistellyn oloiset ja helpot koota ja käyttää.

Itse ostaisin vastaavat uudet jos meillä olisi niille enemmän käyttöä. Suosittelen pohtimaan näiden vaunujen tilaamista suoraan Saksasta (www.hertan.de). Netin kautta löytyy useita toimittajia ja hintaa kertyy vaunuille 2:lla kantokopalla noin 650 euroa. Ja postikulut sisältyvät useimmiten hintaan. Eikös nämä vaunut maksa Vauvatalo-Johannassa liki tonnin?
 

Yhteistyössä