Hakutulokset

1. Wolferiina

ELOMASSUJEN Elokuu 2007

Ajattelin vaan käydä tännekkin ilmoittelemassa jos minut vielä täällä muistetaan että viikoilla 37+5, 7.8. tuli poika leikkaamalla maailmaan kun tuota kokoa kerkes tulla diabeteksen takia reilusti. Painoa 4070g ja pituutta 50cm. :heart: :heart: :heart:
  2. Wolferiina

Eloveenojen 2007 isot kesäkuumassut:)

Tässä on jonki aikaa menny ku oon viimeks käyny olipa kiva lueskella kaikkien raskauden etenemistä ja miten nyt menee. Muutto pitäis tässä vielä tehdä perjantaina ja sit pääsen vihdoin sitä lastenhuonetta laittamaan, ja pinnasänkyki pitäis käydä ehtimässä jostai. Vaatteita ei pikkuiselle ole...
  3. Wolferiina

Eloveenojen 2007 isot kesäkuumassut:)

Onpa kiva kun tuli taas uus yhteisö kiitos Kassu! Mulla ihmiset sanonu miten paljo on yhtäkkiä kasvanu masu, itestä tuntuu että se paisuu jokatoinen päivä sen sentin, äiti taas sanoo että eihän sulla ole vielä edes mahaa kunnolla, en sitten tiedä miten iso maha tulee kun itekkin oon 150cm pitkä...
  4. Wolferiina

Alle 25- vuotiaat kuumeilijat Vol.2

Kiitos! :D
  5. Wolferiina

Wohoo! no enhän mä malttanu odottaa niitä päiviä enempää vaan tein äsken sen testin ja plussa tuli! Tärisen vieläki.. en voi uskoa tätä todeks.. nyt vaan toivotaan ettei mene kesken ku yksi takana.. :saint:
  6. Wolferiina

Jees.. nytpä olis kuukautiset pari päivää myöhässä.. kävin testin jo hakemassa mut vielä en taida testailla.. vai pitäskö.. en kyllä malttais odottaa muutamaa päivää.. voihan se olla että nyt jos testaan ni heti sen jälkeen tulee täti.. niin siinä aina käy.. mutta katsellaan nyt tässä...
  7. Wolferiina

Moikkelis kaikille! Ajattelin tulla ilmoittamaan vähä itsestäni.. ei oo tullu kirjoiteltua pitkään aikaan kun kuumeilu ollu vähän alhaalla, mut nyt se taas alko, teidän kirjoitteluja oon kyllä käynyn joka päivä lukemassa.. ja huomenna pitäis tädin tulla käymään.. katsotaan nyt.. joululahjat on...
  8. Wolferiina

korjaus tohon mun kp:seen 17/28-34... toi kierron pituus..
  9. Wolferiina

Kertoisko joku mistä johtuu et pari viikkoa ennen kuukautisia alko tulemaan tälläsia kuumia aaltoja ja nyt ku menkat loppunu ni jatkuu vaan.. kuumetta ei oo ollu vaan näitä aaltoja ja hikoilua.. onko mulla ennen aikaiset vaihdevuodet? :laugh:
  10. Wolferiina

Voi todella paljon onnea Rouva-K!! :flower: :flower:
  11. Wolferiina

Rouva-Klle peukkuja et se kunnon plussa sieltä pärähtää! bd
  12. Wolferiina

joo elikkä nyt sitte kp 1/28-34 eilen illalla testailin näytti negaa ja tottakai ne tänä aamuna sit alko.. pah.. noh yritys jatkuu ja multakin paljon onne jenmolle! :flower:
  13. Wolferiina

Täälläkään ei vielä menkkoja tullu mut vähä alkanu juilimaan mahassa et varmaan ne sieltä kohta tulee.. :/ Mut ei siinä uutta kieroo päälle ja yritykseen.. ei pidä lannistua.. vaikka mielellään olisin sen tädin passittanu jonnekki muualle.. :p
  14. Wolferiina

ululle paljon peukkuja!! mulla ollu samoja oireita ku sulla! mut en vaa uskalla toivoo vaikka menkatki myöhäs.. kuitenki petyn viikonloppuna testi jos ei täti tuu.. :flower: :wave:
  15. Wolferiina

Nii ei tosiaan vieläkää tätiä oo kuulunu mut ei kyllä sellanen olokaan et paksuna olisin et taidan laittaa ton stressin piikkiin ton viivästymisen.. mut katsellaan nyt.. :)
  16. Wolferiina

nostellaampas ku ollaan vähä tiputtu.. :)
  17. Wolferiina

Mikä tää tuulimunaraskaus on? *tyhmä*
  18. Wolferiina

Joo-o.. ei oo täällä vielä kuukautisista tietoakaan.. se kai se ois varmin keino saada ne alkamaan ku hakee raskaustestin.. mutta katsellaan tässä nyt.. on kyllä aika stressaava viimeviikko ollu et varmaan se nyt viiväastyttää.. toivotaan parasta pelätään pahinta.. et se täti tulee.. :p
  19. Wolferiina

kohta saa taas "jännittää" tuleeko se täti vai ei.. olen koko ajan sillä mielellä että kyllä se sieltä tulee.. ku se tulee kuitenki.. alkaa hajottaa pikkuhiljaa.. miks ne ei vois olla tulematta ja saisin jo sen oman ihanan nyyttini.. :kieh: \|O

Yhteistyössä