jenmo
\
Moi kaikki! Ja Pikkupeikko kiva kun muistat mut vielä...
Elikäs meillä on ollut täällä asiat aika solmussa; alotin masennuslääkityksen parisen viikkoa sitten, ja olen ollu todella väsynyt...Masennus johtuu melkeinpä täysin tuosta elokuisesta keskenmenosta.
Tää heijastuu toki koko meidän parisuhteeseen, eikä sitä aktiivista yritystä oo paljoa ollut... Isänpäivänä testaan kuitenkin, jos vaikka ois ihme tapahtunut ja raskaus alkanut. Anteeksi kaikille kun en ole ollut aktiivisesti mukana! Plussatuulia toivon kaikille!
YV:tä saa laittaa, jos jollain muulla kokemusta masennuksesta. Onneksi lääkkeet määrännyt lääkäri oli ihana, ja tukee täysillä meidän vauvahanketta tästä lääkityksestäni huolimatta! :heart:
Alkuperäinen kirjoittaja 09.11.2006 klo 18:39 pikkupeikko harmaana kirjoitti:hei kaikille... :wave:
täällä olis taas se aika kuusta... inspiraatio vaan on nolla... :ashamed: en tiiä mikä vaivaa,varmaan se et tietäen taas et tulos on täti kylään joka tapauksessa....
kyllä taas ärsyttää..juttelin yhen tutun kans ja valitteli et ku meni niiin kauan ennne kun tuli raskaaks... kysyin sit et kauanko meni nih...
:kieh: 5kk.... se on lyhyt aika mulle....
no joo jos lähtis syömään välillä...pika pyörähdys vaan taas... jenmo85 sä lähdit palstailemasta?? onko sull asiellä mitää'n tapahtunu??
Moi kaikki! Ja Pikkupeikko kiva kun muistat mut vielä...
Elikäs meillä on ollut täällä asiat aika solmussa; alotin masennuslääkityksen parisen viikkoa sitten, ja olen ollu todella väsynyt...Masennus johtuu melkeinpä täysin tuosta elokuisesta keskenmenosta.
Tää heijastuu toki koko meidän parisuhteeseen, eikä sitä aktiivista yritystä oo paljoa ollut... Isänpäivänä testaan kuitenkin, jos vaikka ois ihme tapahtunut ja raskaus alkanut. Anteeksi kaikille kun en ole ollut aktiivisesti mukana! Plussatuulia toivon kaikille!
YV:tä saa laittaa, jos jollain muulla kokemusta masennuksesta. Onneksi lääkkeet määrännyt lääkäri oli ihana, ja tukee täysillä meidän vauvahanketta tästä lääkityksestäni huolimatta! :heart: