Hakutulokset

  1. rva De Maflen

    Kylläpäs löysin hankalan tehtävän.

    http://www.arcade.fi/play/supuzzle.html
  2. rva De Maflen

    Ihan ihme aamu

    Tuntui ettei sängystä pääse ylös. Väsytti vain ja silmät painui kiinni vaikka tuo nuorimmainen niin iloisena naureskeli pinnasängyssä. Ja nukkumaan laitoin illalla ennen kymmentä, ehdin siis nukkua reilut 8tuntia mikä on paljon verrattuna siihen mitä yleensä nukun. Sitten kun sain itseni...
  3. rva De Maflen

    Todella suuri ongelma

    Riideltiin miehen kanssa, mikä nyt ei ole niin kummallista sinänsä.. Ja kuten tavallista mies poistui kotoa riidan päätteeksi. Riita ei ollut mitenkään vakavampi kuin ennenkään. Yleensä on aina soittanut tai vastannut puhelimeen parin tunnin kuluttua ja puhunut asioista. Nyt, ei mitään...
  4. rva De Maflen

    Hei, kertokaahan minulle

    kun tuossa yhdessäkin the titityyn huijaus-ketjussa on joku rekisteröitynyt henkilö jolla ei kuitenkaan näy nimimerkkiä.... Miten se on mahdollista? Aina välillä olen sen huomannut jossain ketjuissa... :o
  5. rva De Maflen

    Että tällainen aamu tänään

    Heräsin neljältä kun yläkerrasta kuului kauheata meteliä, tökin aikani miestä että nousisi ylös kun vauvakin havahtui taas imemään, puoli yötä nukkunut tissi suussa. No, toinen käänsi vain kylkeä, vaihdoin tissin tuttiin ja lähdin katsomaan mistä on kyse. Portaissa kuulostelin että naurua ja...
  6. rva De Maflen

    Minun mielestäni

    ihan kivat sivut nyt mutta keskemmälle tätä otsikkosysteemiä ja yv:t takaisin
  7. rva De Maflen

    Meinasin tukehtua...

    Tässä ihan rauhassa pirtissä istuin ja söin keitettyjä kananmunia samalla kun uppouduin lukemaan teidän kirjoituksia. J uuri kun olin työntämässä munan suuhun (joo naurakaa vain) niin mies tarttu olkapäistä ja rupesi selittämään jotain, no, kananmuna on liukas ja säikähdyksestä vetäisin henkeä...
  8. rva De Maflen

    Kauhea päänsärky

    Autoa ajoin tuossa ja alkoi särkemään päätä, nyt sitten tuntuu aivan outoa kipua ohimoissa, jotenkin kiristää ja käristää.. :laugh: Anteeksi hassu sanavalinta mutta siltä se tuntuu. Ja ollut jo parina päivänä muutenkin päässä pistävää kipua. Olisikohan jännityspäänsärkyä...? :\|
  9. rva De Maflen

    Onkohan noo ollut palstalla pitkään aikaan?

    Kun haullakaan ei löytynyt sen kirjoituksia, nimimerkkiä käyttää harmaatkin niin paljon. :whistle: Ikävä olisi jo, puhelinkin ollut kiinni jo pitkään! :/

Yhteistyössä